Bolletoet
Dé webshop met de nieuwste trends en musthaves
8,8
987 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 249 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Anoniem
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Fijne klantenservice die meedenkt en snelle levering. De naam is mooi gedrukt op de rugtas en de kwaliteit lijkt goed in orde. Blij mee!

  • Gertine Ploeg
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering! Zag er perfect uit

  • Hoe beoordeel je Bolletoet?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Anouk
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Netjes! Goed verzorgd en snel.

  • HJ
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Super service

  • Margot
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Super snel gemaakt en geleverd! Zeer tevreden

  • Fatima Akhlafa
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Goeie service

  • Ioni
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering van een gepersonaliseerd product. Mooie kwaliteit.

  • Ewa Śmierzchalska
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Leuke truitjes voor kleinkinderen besteld en daarbij passende en gepersonaliseerde speentjes. TOP!

  • Clara Davoine
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Top !

  • Anne-Marie Van Dionant
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Vlugge levertijd van de gepersonaliseerde tutjes doch het was maat 2 enger moest maat 1 zijn zoals op de bestelbon staat. Reeds 2 maal mail geschreven maar ze antwoorden niet.

    Dit probleem is op een correcte manier opgelost. Nogmaals dank hiervoor.

    Antwoord van Bolletoet

    Hi Anne-Marie. Wat vervelend om te horen! Ik zie dat mijn collega gister een mailtje had teruggestuurd met de vraag of je een foto wil sturen van de zijkant van de speentjes. Misschien dat deze in de spam is belandt. Ik heb zojuist nog even weer een nieuw mailtje gestuurd. Want zo van bovenaf lijkt het dat de speentjes met naam namelijk gewoon maat 1 zijn. Je kan dat ook zien in het siliconen deel van de speen, daar staat dan 0-6 in. Ik zie dat inderdaad het ander speentje waar geen naam op staat een verkeerde maat is. Daar gaan we je uiteraard een juiste voor nasturen! :)

  • Manon Beute
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering. Goede kwaliteit.

  • Amber Souljé
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Mijn ervaring: na plaatsen bestelling kreeg ik bericht dat één van mijn gekozen (en betaalde) spenen onverhoopt uitverkocht was geraakt. Ik kreeg een donkerblauwe voorgesteld. Ik wilde liever een zwarte. Zelf even op de website gekeken en een andere uitgezocht. Ook die was niet leverbaar.. uiteindelijk dan maar de blauwe genomen, maar vond het wel vreemd dat het aanbod in de webshop dus niet up-to-date was. Daarnaast een andere speen verkeerd geleverd. Dat werd wel weer goed opgelost.

  • Suzelle Leimecke
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    "BolleToet heeft uitstekende diensten geleverd, met prachtige verpakking en snelle levering. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou het ten zeerste aanbevelen aan anderen!"

  • Robin Van zadelhoff
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering, en super mooi product, echt een aanrader.

  • Marieke Claassen
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering, goede service

  • Anna v
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering, mooi verpakt!! Top

  • Reena Heikens-Katkar
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Deze zou 3 januari geleverd moeten zijn. Mail gestuurd en er wordt niet op gereageerd. Dit is al de 2e keer. 1e keer opnieuw verzonden. Ik weet niet waar de fout ligt. Bij jullie zelf of post nl.

    Antwoord van Bolletoet

    Hi Reena. Wat ontzettend vervelend om te horen! Ik zie aan de hand van je track en trace dat het pakketje is vertraagd bij PostNL. Waar dit aan ligt, gezien je schrijft dat het al de tweede keer is durf ik niet te zeggen. Zou je voor de zekerheid ook je adresgegevens willen controleren? We zullen PostNL in ieder geval vragen om een onderzoek laten starten, zodat je hopelijk alsnog vandaag of morgen je pakketje mag ontvangen! :) Een hele fijne dag gewenst!

  • Marie-Ange Adriaans
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Naam stond niet mooi in t midden

    Antwoord van Bolletoet

    Wat vervelend om te horen dat de naam niet mooi in het midden stond. Je mag ons een foto sturen van het product zodat wij een nieuwe kunnen maken en toesturen! :) Een hele fijne dag gewenst!

  • Femke Greiner
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Snelle levering en goede prijzen.

    Antwoord van Bolletoet

    Bedankt voor je positieve feedback! <3

  • Nienke Hup
    Geverifieerde klant van Bolletoet

    Super snelle service en vriendelijke mensen!

    Antwoord van Bolletoet

    Bedankt voor je positieve feedback! <3 En bedankt voor je bestelling!