Yourmusthaves
Dé webshop met de nieuwste trends en musthaves
8,6

• András Kovács
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Na het bestellen van spenen op de volgende dag een email gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Prima! Maar... daarna een week lang niets gehoord en niets gekregen. Oké ik dacht postnl heeft het druk,ik heb geen haast geen probleem. Een week na het bestellen heb ik een e-mail gekregen waarin mijn werd verteld dat door een fout ook spenen in de webshop stonden die niet leverbaar zijn. Dus voor twee van de vier kleuren wat ik wilde moest ik andere kiezen. Een week nadat dat ze 'verzonden ' waren. Geen drama natuurlijk maar dit was de tweede keer met de zelfde verhaal (eerst via bol.com besteld). Ik heb ze ook gewaarschuwd dat de spenen nog steeds in hun webshop staan terwijl deze niet leverbaar zijn. En ja ze zijn nog steeds te bestellen.

Antwoord van Yourmusthaves

Hoi! Wat vervelend om te horen! We hebben ondertussen een nieuwe levering ontvangen, en deze kleuren weer voorradig ontvangen - dus ze zijn daarom nog steeds te koop en zijn daarom ook gewoon bestelbaar! :)
    Excuses dat je een vervelende ervaring hebt gehad!

• Diana Verdonk

Snelle levering, prima producten

• Hoe beoordeel je Yourmusthaves?

• Emily Rekers
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Niet duur en goed kwaliteit! Enorm blij met de producten

• Helen Meerveld
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Goede en snelle reactie op vragen die ik had gesteld. Probleem ook snel opgelost .

• Tessy van Geel

• Kristel De Plecker
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Leuke spulletjes! Stapelbekers waren wel kleiner uitgevallen dan gedacht. Levering van NL naar BE op enkele dagen.

• Jan van der Ham
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Goede en duidelijke informatie op fe website en prima afhandeling van de order.
    Verzendkosten van 5 euro wel wat hoog voor een order van meer dan 40 euro. Daarom geen 5 sterren.

• Rita Buitenhuis
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Snelle levering. En goede service!

• M.A.G. Amptmeijer
    Geverifieerde klant van Yourmusthaves

Goede kwaliteit, mooi en prima prijs

• Saskia

Snelle levering, goed produkt