Yours Sincerely

Yours Sincerely

Yours Sincerely biedt inspirerende en supercomfortabele yogashirts, gemaakt met liefde voor planeet, dier en mens. Duurzame materialen, onder eerlijke omstandigheden geproduceerd en 5% van de opbrengst gaat naar Stichting DierenLot. Fair fashion, fair price.
9,9
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Malou Hofmann
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Mooie prijzen en goede service!

Dankjewel Malou :)

• Esther Schippers
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Top shirts en een geweldige service!

Antwoord van Yours Sincerely

Dankjewel Esther, fijn om te lezen!

• Hoe beoordeel je Yours Sincerely?

• Angelique Roos
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

De shirts zitten heel comfortabel, het persoonlijke kaartje maakt dat ik me geen nummer voel. De verzending was snel, de artikelen waren netjes ingepakt. Ideaal cadeautje voor mezelf.

Antwoord van Yours Sincerely

Hoi Angelique, wat fijn om te lezen! Dankjewel voor je mooie woorden en geniet van je cadeautje :) Yours Sincerely, Ingrid

• Malou
    Review voor Yours Sincerely

Geweldige service, hart voor mens natuur en dier. Geweldige shirts en heerlijke pasvorm en te dragen als casual en voor yoga. Awesome quotes!! Love it!!

Antwoord van Yours Sincerely

Dank voor je lieve woorden, erg blij mee! 🙏

• Lia De Graaff
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Mijn bestelde shirtje is snel geleverd. Het was al een cadeautje om uit te pakken. Prachtig verpakt, echt een verrassing. Het shirtje heeft een mooie kleur, is heel zacht en zit erg fijn. Goed advies staat al op de website om het een maat groter te bestellen dan je confectiemaat want het valt wat klein. Erg tevreden!

Antwoord van Yours Sincerely

Hoi Lia, dankjewel voor je uitgebreide feedback! Erg fijn om te lezen. Ik wens je veel plezier met je shirt :) Yours Sincerely, Ingrid

• Sharon Ardon
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Snelle levering en prima shirts!

Antwoord van Yours Sincerely

Leuk om te horen Sharon, dankjewel en veel plezier met je shirts!

• Sarah
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Een shirt bestellen bij Yours sincerely is een fijne ervaring. De verzending verliep snel en binnen 2 dagen had ik een persoonlijk verzorgd pakket in de brievenbus. Het shirt is fantastisch. Fijn zacht Bio katoen wat lekker soepel zit. Het shirt is voor mij niet meer weg te denken tijdens het sporten.

Antwoord van Yours Sincerely

Wat leuk om je review te lezen Sarah, dankjewel voor de moeite en je mooie woorden. Veel plezier met je shirt!

• Els Vantomme
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Heel snelle service, goeie kwaliteit!

• Doke Deiman
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

De bestelling is vlot en correct geleverd.
    Prettige mailing en zorgvuldig verpakt.
    Ik ben tevreden met de service.

• Kim van Beek
    Geverifieerde klant van Yours Sincerely

Supersnelle levering, leuk verpakt, en duurzaam tot in het kleinste detail. Heel goed over nagedacht. Mijn shirtje kwam in een klein brievenbuspakketje met een attent kaartje. Geen plastics, alles lokaal gemaakt, en het shirtje heeft gewoon de mooie, zachte kwaliteit die de shop beloofd. I ❤️ it!