Z.E.I. positiekleding

Fashion voor de Mama's (2B) die er gewoon hip, jong en trendy uit wilt zien.
Z.E.I. positiekleding is de online Shop in Shop van Z.E.I. Lifestyle in Heerenveen.
Bij Z.E.I. vindt je de grootste collectie positiekleding, zwangerschapkleding, borstvoedingskleding en zwangerschapslingerie en After Pregnancy Collectie van Nederland.
Niet de duffe en saaie standaard collecties maar alleen "de merken" die de huidige fashion trends op de voet volgen en zorgen dan hun collecties perfect hierop aansluiten
Daarnaast heb je bij ons veel extra voordelen.
* gratis verzending vanaf € 50,00
* voor 16:00 uur besteld volgende dag al binnen
* topservice zowel online als in onze fysieke winkel in Heerenveen
* Altijd de nieuwste collecties
* Altijd leuke aanbiedingen en vaste klanten kortingen
Alles wat in onze webwinkel staat kun je ook bij ons in de fysieke winkel in Heerenveen verkrijgen.
Wij hebben de gehele collecties van Queen Mum, Love2Wait, Noppies, Supermom, Sisters en de sieraden van Proud Mama.
Daarnaast hebben wij in de winkel een grote collectie tassen, shawls, omslagdoeken, sieraden en lifestyle accessoire.
Kortom gewoon een winkel waar je heerlijk kunt shoppen....
Heb je vragen dan kun je ons altijd bellen in de winkel op 0513-646100.
KVK 01107796 BTWnr: NL102204755B01
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Monique Kölliker
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

Nog nooit zulke goede service gehad. Snelle antwoorden op vragen via email, goed advies, en altijd vrolijk. Ik raad deze webwinkel van harte aan, maar raad mensen nog liever aan om langs te gaan in de winkel.

• Gm De Ruiter

Snelle levering mooie kwaliteit

• Hoe beoordeel je Z.E.I. positiekleding?

• Joke de Hoop

Hallo Joke,

Onlangs heb je bij ons, Z.E.I. positiekleding de webwinkel van Z.E.I. Lifestyle in Heerenveen, een bestelling geplaatst en nogmaals onze dank daarvoor.

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat de alles naar wens is verlopen en dat de artikelen bevallen.
    Je beloont ons met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Natuurlijk blijven we ons uiterste best doen en blijven we gaan voor de 5 sterren op alle onderdelen.zowel online als in onze winkel in Heerenveen

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankopen.

Groetjes en misschien tot een volgende keer online of in de winkel in Heerenveen

• Floor Nijs
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

Leuke colleactie en snelle levering

Hallo Floor,

• Marloes
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

Goed advies en meegedacht, ook met een internetbestelling

Hallo Marloes,

Heel fijn om via webwinkelkeur en via de mail te horen dat de alles naar wens is verlopen en dat de maat goed is.

Dus als we iets voor jou of diegene voor wie de bestelling was kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je.

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van de aankopen.

• Masha Vos
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

snelle service en er wordt ook meegedacht.

Hallo Masha,

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat de alles naar wens is verlopen.

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van de aankopen.

• Stephanie kalkhoven
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

De sportlegging geven af op mijn huid. Zo erg dat mijn knieeen zwart zijn en na 5 minuten scrubben, de paarse kleur van mijn knieen weg spoelt.

Hallo Stephanie,

Nu hoor ik via Webwinkelkeur dat de sportlegging problemen veroorzaakt. Dat mag absoluut niet. Mijn excuses hiervoor.
    Je mag de legging gewoon retour sturen en wij zorgen dan dat je een vervanger krijgt waar dit hopelijk niet mee gebeurt.

Toch fijn dat je de levering en de klantenservice en nazorg een 5 sterren geeft en we gaan natuurlijk voor de 5 sterren op prijs/kwaliteit .

Mocht je nog vragen hebben dan kun je ook altijd contact met ons opnemen via de mail of telefonisch. We zijn 6 dagen in de week geopend en je kunt ons bereiken op 0513-646100.

Nogmaals bedankt voor je bestelling en we gaan het probleem oplossen.

Groetjes en ik hoor graag van je.

• Carola van Essen
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

Heel tevreden, zaterdag besteld en maandag al in huis.

Hallo Carola,

Onlangs heb je bij ons, Z.E.I. positiekleding de webwinkel van Z.E.I. Lifestyle n Heerenveen, een bestelling geplaatst en nogmaals onze dank daarvoor.

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat de alles naar wens is verlopen en dat het artikel bevalt.

Natuurlijk blijven we ons uiterste best doen en blijven we gaan voor de 5 sterren.

Dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je. En misschien scoren we de volgende keer wel weer een 5 sterren bij je:)

• Gea Bosveld
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

Zeer snelle levering en snel contact gehad! Top!

Hallo Gea,

Onlangs heb je bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, een bestelling geplaatst en nogmaals onze dank daarvoor.

Heel fijn om via webwinkelkeur en DM te horen dat de alles naar wens is verlopen en dat het artikel bevalt.

Dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je. En misschien scoren we de volgende keer weer een 5 sterren bij je:)

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankopen.

Groetjes en misschien tot een volgende keer (in de winkel :) zoals afgesproken staat de koffie voor je klaar )

• Marja
    Geverifieerde klant van Z.E.I. positiekleding

Mooie jasjes en snel in huis, hoop dat de retourafhandeling ook snel verloopt

Hallo Marja,

Onlangs heb je bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, jasjes besteld en nogmaals onze dank daarvoor.

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat de heen zending naar wens is verlopen, en we kunnen je melden dat vandaag de retours zijn ontvangen en ook gelijk retour betaald dus ook dat is, denk ik helemaal goed gegaan.
    Je beloont ons met een prachtige recensie van 4 sterren.. Super fijn dank je wel....

Natuurlijk blijven we ons uiterste best doen en gaan we voor de 5 sterren.

Dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je. En misschien scoren we de volgende keer een 5 sterren bij je:)

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankopen.

Groetjes en misschien tot een volgende keer