Zen-Kinderwagen.nl

Zen-Kinderwagen.nl is dé online aanbieder van kinderwagens en bijhorende accessoires. Wij leveren diverse A-merken aan consumenten binnen Nederland en België. Wij onderscheiden ons doormiddel van onze product-specifieke kennis en de daarbij horende passie.
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Glensa Kacokaj

Heel goed

He Glensa,

Bedankt voor je review!

Heel veel plezier van je prachtige Tutek GECO1!

Thom Hoppers

• Rachelle Camp
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Super mooie veelzijdige kinderwagen! Alles erop en eraan. Alleen jammer dat de kleur van de kap niet overeenkomt met de kleur op de foto. Op de foto lijkt deze glanzend donkergrijs. In werkelijkheid is deze mat zilver.

He Rachelle,

Heel erg bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven, dit waarderen wij enorm!

Ik ben blij om te horen dat jullie op het gebied van compleetheid en kwaliteit tevreden zijn. Jammer om te horen dat de kleur toch niet helemaal is wat hiervan verwacht wordt.

Toch ben ik blij dat je dit meld, dan kunnen we hierop verder borduren en ervoor zorgen dat de kleur van de kinderwagens meer naar de foto's toe gaat.

Ik ga dit direct met de fabrikant van de kinderwagens bespreken.

Nogmaals bedankt voor je review en ik wens jullie heel veel geluk in de toekomst!

Thom

• Hoe beoordeel je Zen-Kinderwagen.nl?

• Lilian Wanders - de Klerk
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Super mooie, praktische kinderwagen. Kwaliteit is erg goed en het pakket is overcompleet!

He Lilian,

Bedankt voor je mooie en duidelijke review! Wij waarderen dit enorm :)

Heel veel plezier van jullie prachtige Tako Imperial!

Thom Hoppers

• Nurdane Aslan - Yat
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Op tijd en compleet bezorgd

He Nurdane,

Beankt voor je review! Veel plezier met jullie mooie kinderwagen :)

• Sandra
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Ons zoontje is 28/07/2021 geboren en onlangs een wandeling gaan maken met de Kinderwagen van zen-kinderwagen.nl, wat een zalige wagen, rijdt zo zacht over alles, veert fijn op en neer en supermooi van uitzicht! Top kwaliteit en materiaal! We zijn ongelooflijk blij met deze aankoop, de beste die we tot nu toe hebben gedaan!! Ook wil ik even zeggen dat de service super op en top was, Thom heeft ons heel goed verder geholpen met de aankoop via mail, super vriendelijk en aangenaam om mee te communiceren!! Heel erg bedankt voor alles!! Wij genieten volop van onze baby en de kinderwagen! Veel liefs Sandra

He Sandra,

Wat super leuk om te lezen dat jullie kleine is geboren! Bedankt voor de complimenten en je mooie review, ik ben blij dat we jullie hebben kunnen voorzien van jullie mooie Tutek kinderwagen en dat jullie hier zo blij mee zijn.

Wij wensen jullie veel geluk en liefde toe,

• Chavelly
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Helemaal tevreden met onze kinderwagen. Makkelijk in elkaar te zetten en in te klappen. Hoger dan ik had verwacht, wat alleen maar een plus punt is. We kunnen niet wachten op onze knul om erop uit te gaan met onze stylish kinderwagen!

He Chavelly,

Bedankt voor je leuke review! Heel fijn om te zien dat jullie blij zijn met jullie mooie Tutek :)

Geniet ervan en veel geluk en plezier voor in de toekomst!

• Thalita Dorrepaal

Mooie kinderwagens

He Thalita!

Bedankt voor je review, ik ben blij om te zien dat de kinderwagen je goed bevalt!

Veel plezier en geluk in de toekomst! :)

Groetjes,

Thom en het team van Zen-Kinderwagen.nl

• Nina Croes

Goeie service super kinderwagen
    Snelle reactie per mail en goeie prijs in vergelijking met andere sites

He Nina,

Super leuk om te lezen! Bedankt voor je mooie review en geniet van de kinderwagen :)

• Henny
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Wij hebben een aantal weken geleden de Chicco Urban kinderwagen gekocht. De wagen is precies zoals beloofd en op de foto te zien is. Ik was heel benieuwd of de wagen gemakkelijk in te klappen zou zijn en tot mijn vreugde en opluchting is dit ook het geval.

Onze zoon ligt comfortabel te genieten en de wagen rijd fijn en is goed wendbaar.

Bedankt voor de fijne en eerlijke service die ik mocht ontvangen bij mijn vragen aan de klantenservice.

He Henny,

Bedankt voor je leuke review!

Wij wensen jullie heel veel plezier, liefde en geluk toe.

• Theresa
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Veel onderzoek gedaan naar een goede kinderwagen. Het merk Quax was mij bekend door een vriendin van mij die ook dat merk had. Ik heb toen bij zen de quax crooz besteld. Deze heb ik gister ontvangen. Ik ben tevreden met de levertijd en de communicatie met zen-kinderwagen is ook erg vlot en duidelijk zelfs NA de aankoop. De kinderwagen voldoet aan al mijn eisen en past ook mooi in de achterbak van onze auto (mini cooper). Ik zou om de fijne klantenservice en onze mooie kinderwagen, zen-kinderwagen van harte aanbevelen aan iedereen.

He Theresa,

Bedankt voor je uitgebreide review! Heel veel geluk met jullie aanstaande gezin☺️.

Veel liefs!