Zen-Kinderwagen.nl

Zen-Kinderwagen.nl is dé online aanbieder van kinderwagens en bijhorende accessoires. Wij leveren diverse A-merken aan consumenten binnen Nederland en België. Wij onderscheiden ons doormiddel van onze product-specifieke kennis en de daarbij horende passie.

Lidmaatschap per 12-06-2022 stopgezet

9,1
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Kelly V. D. Ven Abena
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Zeer goede klanten service! Super snel een goed en duidelijk antwoord ze denken met je mee en kwamen na wat problemen met het magazijn ook direct met een eventuele oplossing :) Wij zijn echt zeer tevreden over de service en natuurlijk onze mooie kinderwagen

He Kelly,

Bedankt voor je super leuke en uitgebreide review! Heel fijn om te lezen dat jullie onze service als prettig hebben ervaren. Zo'n mooi compliment doet ons altijd goed.

Wij zijn momenteel inderdaad bezig met het veranderen van onze bedrijfsvoering en zullen op deze manier de leveringssnelheid op termijn verkorten.

Geniet van jullie prachtige kinderwagen, maar geniet vooral van jullie kleine!

• Lijnzaat
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Echt geweldige service!! Ook met retourneren en ruilen ben ik heel vriendelijk geholpen!

He Chantana,

Bedankt voor je mooie review! :)

Heel veel plezier van jullie mooie Tako, ik ben blij om te zien dat deze aan jullie wensen voldoet.

Alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

• Hajar Zouagh
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Voor de goeie kwaliteit van de buggy's

He Hajar,

Bedankt voor je review!

Heel veel plezier van jullie kleine en de mooie kinderwagen.

• E Acer

Goed service

Bedankt voor je review!

Heel veel plezier van jullie mooie kinderwagen :)

• Haidar Alamo
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Heel slecht leverbaar. Ik heb een kinderwagen bestelt op 19 oktober en heb ik nog niet ontvangen, en elke keer bel ik de klantservice zeggen ze iets anders, heel slecht service, daarom heb ik de bestelling geannuleerd. Heel jammer 👎🏻👎🏻

He Haider,

Bedankt voor je review/feedback. Zoals besproken in ons e-mail & belverkeer heeft de leverancier momenteel helaas wat problemen met het leveren van de kinderwagens. Dit is zo gelopen door een samenloop van omstandigheden bij hen.

Na het verzenden van jullie kinderwagen 2 weken geleden is er toen om nog onbekende reden iets verkeerd gegaan en is het pakket momenteel bij DHL. Wij hebben contact met hen opgenomen en ze zijn momenteel op zoek naar locatie van jullie kinderwagen.

Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor deze situatie en ook wij balen hier enorm van. Wij hebben, zoals jullie misschien al gezien hebben, het geld teruggestort op jullie rekening en hopen dat jullie elders toch nog een mooie kinderwagen hebben kunnen vinden.

Wij vinden het, zoals vanzelfsprekend erg jammer dat wij jullie niet hebben kunnen helpen.

Mijn oprechte excuses voor hoe alles is gelopen, ik wens jullie veel geluk en liefde voor in de toekomst met jullie aanstaande kleine.

• Mark Houtenbos

Top service

He Mark,

Bedankt voor je review! Heel veel plezier en geluk van jullie dochtertje!

• Abdullah A
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

I am so happy i made a wonderful choice to order from this site

Hey Abdullah!

Thanks for your nice review! Enjoy your beautiful Tako stroller. I'm glad we were able to help you find your beautiful stroller!

Greetings,

• Cher
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Leveringsperiode duurde wel wat langer, maar goede service. Snelle reactie op vragen. Overall prima!!

He Cherrel!

Bedankt voor je mooie, duidelijke review en voor je feedback!

We zijn inderdaad wat aan het testen met manieren om de kinderwagens zo snel mogelijk bij alle aanstaande papa's en mama's te krijgen. We gaan hiermee aan de slag!

Heel veel plezier van jullie mooie Tako kinderwagen.

• Glensa Kacokaj

Heel goed

He Glensa,

Bedankt voor je review!

Heel veel plezier van je prachtige Tutek GECO1!

• Rachelle Camp
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Super mooie veelzijdige kinderwagen! Alles erop en eraan. Alleen jammer dat de kleur van de kap niet overeenkomt met de kleur op de foto. Op de foto lijkt deze glanzend donkergrijs. In werkelijkheid is deze mat zilver.

He Rachelle,

Heel erg bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven, dit waarderen wij enorm!

Ik ben blij om te horen dat jullie op het gebied van compleetheid en kwaliteit tevreden zijn. Jammer om te horen dat de kleur toch niet helemaal is wat hiervan verwacht wordt.

Toch ben ik blij dat je dit meld, dan kunnen we hierop verder borduren en ervoor zorgen dat de kleur van de kinderwagens meer naar de foto's toe gaat.

Ik ga dit direct met de fabrikant van de kinderwagens bespreken.

Nogmaals bedankt voor je review en ik wens jullie heel veel geluk in de toekomst!

• Lilian Wanders - de Klerk
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Super mooie, praktische kinderwagen. Kwaliteit is erg goed en het pakket is overcompleet!

He Lilian,

Bedankt voor je mooie en duidelijke review! Wij waarderen dit enorm :)

Heel veel plezier van jullie prachtige Tako Imperial!

• Nurdane Aslan - Yat
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Op tijd en compleet bezorgd

He Nurdane,

Beankt voor je review! Veel plezier met jullie mooie kinderwagen :)

• Sandra
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Ons zoontje is 28/07/2021 geboren en onlangs een wandeling gaan maken met de Kinderwagen van zen-kinderwagen.nl, wat een zalige wagen, rijdt zo zacht over alles, veert fijn op en neer en supermooi van uitzicht! Top kwaliteit en materiaal! We zijn ongelooflijk blij met deze aankoop, de beste die we tot nu toe hebben gedaan!! Ook wil ik even zeggen dat de service super op en top was, Thom heeft ons heel goed verder geholpen met de aankoop via mail, super vriendelijk en aangenaam om mee te communiceren!! Heel erg bedankt voor alles!! Wij genieten volop van onze baby en de kinderwagen! Veel liefs Sandra

He Sandra,

Wat super leuk om te lezen dat jullie kleine is geboren! Bedankt voor de complimenten en je mooie review, ik ben blij dat we jullie hebben kunnen voorzien van jullie mooie Tutek kinderwagen en dat jullie hier zo blij mee zijn.

Wij wensen jullie veel geluk en liefde toe,

• Chavelly
    Geverifieerde klant van Zen-Kinderwagen.nl

Helemaal tevreden met onze kinderwagen. Makkelijk in elkaar te zetten en in te klappen. Hoger dan ik had verwacht, wat alleen maar een plus punt is. We kunnen niet wachten op onze knul om erop uit te gaan met onze stylish kinderwagen!

He Chavelly,

Bedankt voor je leuke review! Heel fijn om te zien dat jullie blij zijn met jullie mooie Tutek :)

Geniet ervan en veel geluk en plezier voor in de toekomst!

• Thalita Dorrepaal

Mooie kinderwagens

He Thalita!

Bedankt voor je review, ik ben blij om te zien dat de kinderwagen je goed bevalt!

Veel plezier en geluk in de toekomst! :)

Groetjes,

Thom en het team van Zen-Kinderwagen.nl

• Nina Croes

Goeie service super kinderwagen
    Snelle reactie per mail en goeie prijs in vergelijking met andere sites

He Nina,

Super leuk om te lezen! Bedankt voor je mooie review en geniet van de kinderwagen :)

• Henny
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Wij hebben een aantal weken geleden de Chicco Urban kinderwagen gekocht. De wagen is precies zoals beloofd en op de foto te zien is. Ik was heel benieuwd of de wagen gemakkelijk in te klappen zou zijn en tot mijn vreugde en opluchting is dit ook het geval.

Onze zoon ligt comfortabel te genieten en de wagen rijd fijn en is goed wendbaar.

Bedankt voor de fijne en eerlijke service die ik mocht ontvangen bij mijn vragen aan de klantenservice.

He Henny,

Bedankt voor je leuke review!

Wij wensen jullie heel veel plezier, liefde en geluk toe.

• Theresa
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Veel onderzoek gedaan naar een goede kinderwagen. Het merk Quax was mij bekend door een vriendin van mij die ook dat merk had. Ik heb toen bij zen de quax crooz besteld. Deze heb ik gister ontvangen. Ik ben tevreden met de levertijd en de communicatie met zen-kinderwagen is ook erg vlot en duidelijk zelfs NA de aankoop. De kinderwagen voldoet aan al mijn eisen en past ook mooi in de achterbak van onze auto (mini cooper). Ik zou om de fijne klantenservice en onze mooie kinderwagen, zen-kinderwagen van harte aanbevelen aan iedereen.

He Theresa,

Bedankt voor je uitgebreide review! Heel veel geluk met jullie aanstaande gezin☺️.

Veel liefs!

• Valerie de best
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Na het bekijken van de mooie collectie hier op zen-kinderwagen.nl heb ik gelukkig een goede keuzen kunnen maken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Quax avenue - eco Stone 3 in 1. Ik was eerst bang dat de kleur iets zou afwijken maar de kleur was precies wat het zijn moest. ik ben uiteindelijk zo blij dat ik de 3 in 1 heb genomen. Nu heb ik gelijk een bijpassend autostoeltje.
    de kinderwagen is heerlijk comfortabel en licht in gewicht. We zijn de volgende dag gelijk voor een wandeling naar buiten gegaan en de rit was top ondanks de kinderwagen in de sneeuw wat moeilijker te besturen is. Onze kleine man sliep aan 1 stuk door. De kinderwagen was goed en stevig ingepakt. Ik wil zen-kinderwagen nog bedanken voor het leuke kaartje.

He Valerie,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de Quax Eco Stone!

Heel veel geluk en plezier toegewenst!

~ Thom

• Arjan Nieman
    Review voor Zen-Kinderwagen.nl

Ik had wat vraagjes betreffende twee kinderwagens waar ik en mijn vriendin tussen twijfelde, ik heb dus even contact opgenomen met de klantenservice van zen-kinderwagen. Erg vriendelijk personeel die ons heel goed hebben geholpen met het beantwoorden van onze vragen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Chicco Urban kinderwagen. Op maandag besteld, de dag erna op dinsdag ontvangen. Mijn vriendin is nog niet bevallen maar we hebben er al een paar proef rondjes mee gereden in de achtertuin. We zijn erg blij met al het comfort wat deze kinderwagen bied. Ook erg leuke accessoires erbij geleverd gekregen!

Ook nog bedankt aan alle lieve mensen bij zen-kinderwagen voor het lieve kaartje en de bos bloemen!

Antwoord van Zen-Kinderwagen.nl

He Arjan, Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de kinderwagen!

Alvast veel plezier en geluk gewenst met jullie kleine.