ZiZo Living

ZiZo Living

Woonaccessoires, lifestyle & stationery.

Lidmaatschap per 07-07-2021 stopgezet

• Betty Wennekes
    Review voor ZiZo Living

Leuke stempel, snelle levering, leuk verpakt !

Antwoord van ZiZo Living

Hartelijk dank voor je positieve reactie. Zijn we natuurlijk heel erg blij mee!
    Veel plezier met je aankoop!
    Vriendelijke groet,
    Jenneke

• Monique de Maar
    Review voor ZiZo Living

Zeer snelle levering en correct via de mail op de hoogte gehouden v.w.b. de levering.
    Het bestelde was erg leuk ingepakt, met een handgeschreven kaartje erbij om je veel plezier te wensen met de aankoop! Echt een prima service!

Antwoord van ZiZo Living

Hartelijk dank voor dit mooie compliment! Zo leuk om te lezen!
    Vriendelijke groet, Jenneke

• Kristel
    Review voor ZiZo Living

Snelle levering, via de mail op de hoogte gehouden van de status/verzending etc., leuk verpakt met een kleinigheidje erbij. Maakt het meteen weet helemaal leuk! Tevreden dus!

Antwoord van ZiZo Living

Hartelijk dank voor je leuke reactie, zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankoop.
    Met vriendelijke groet, Geja

• M.S
    Review voor ZiZo Living

Meer dan tevreden! Erg goede service, 's morgens besteld en om 17.00 uur dezelfde dag in huis. Het pakket is een cadeautje om uit te pakken. Artikelen leuk verpakt en een verassing meegeleverd, mensen erg vriendelijk. Dit was niet de eerste bestelling en zeker niet de laatste!

Antwoord van ZiZo Living

Hartelijk dank voor je super leuke reactie, zijn we erg blij mee. Wens je heel veel plezier met je aankopen.

• Corinne Hartering
    Review voor ZiZo Living

Heel tevreden! Bestelling snel in huis. Superleuk verpakt, echt een cadeautje. Ook heel tevreden over de vooraf gevraagde info per mail!