Zichthulp
Een webwinkel dat specifiek is gericht op visuele hulpmiddelen. Hierbij gaat het om hulpmiddelen voor slechtzienden, blinden en senioren.

Lidmaatschap per 20-08-2022 stopgezet

• HB. Nicolai
    Review voor Zichthulp

Helemaal NIET tevrden. Ik heb in april van dit jaar een verrekijkerbril bij Zichthulp. nl gekocht, met niet goed, geld terug garantie!!! Deze bril werd zeer snel geleverd, dank daarvoor, maar omdat deze bril voor mij niet voldeed, heb ik hem de dag na ontvangst, per aangetekende post, teruggestuurd. mijn factuur is op 16 april 2019 à € 99,95 gedateerd. Tot op heden 31-08-2019 heb ik dit bedrag nog niet terugontvangen????. Vandaar.!!
    Gaarne uw reactie

• a.sanders
    Review voor Zichthulp

de leesplank is mooi in fraaie houtstructuur. hij werkt handig, dus prima. maar ik kon de logica van de losse onderdelen niet vatten. gelukkig kwam vandaag mijn zwager met wederhelft op bezoek en na enig rustig bekijken wist hij het en zette de plank in mekaar. de een is handiger dan de ander. de plank oogt zeer fraai !

• W.e. K
    Review voor Zichthulp

Erg handige loep besteld, Dank!

• Franky
    Review voor Zichthulp

De knoppen op mijn toetsenborden waren te klein. Met het slechtziendentoetsenbord dat ik bij www.zichthulp.nl gekocht heb kan ik gemakkelijker typen. De knoppen zijn erg duidelijk en echt groter.