Zilverbaartje
Gespecialiseerd in het in- en verkoop van fysiek zilver. Van verzamel items, tot en met munten en baren voor de beleggers.

Lidmaatschap per 25-02-2023 stopgezet

9,1
Filter 248 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 247 met beschrijving

• Ahmed
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

13 december besteld. Tot nu toe niks ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld (ook naar hun virtuele kantoor) en gemaild maar krijg geen contact. Telefoonnummer lijkt niet meer in gebruik. Op hun website staat dat uiterlijk 9 januari alles geleverd zal worden, maar 2 dagen later nog steeds niks ontvangen. Inmiddels klacht ingediend webwinkelkeur. In KVK stukken zag ik dat het een eenmanszaak gaat dus hopelijk is vertraging en slechte communicatie

• Marco Biesmans
    Review voor Zilverbaartje

COMMUNICEERT NIET nu 11 januari 2023. Nog steeds niets ontvangen en geen contact mogelijkheidmet website/bedrijf (1 eigenaar/werknemer volgens KVK) . Klacht ingediend bij webwinkelkeur. Ze hebben aangeboden en toegezegd om te bemiddelen omdat hij (Zilverbaartje.nl) hun web-keurmerk gebruikt.1 van de mede-gedupeerde (wij zijn ons aan het organiseren tegen zilverbaartje.nl) heeft zijn bestelling van dec2023 vandaag WEL ontvangen. Blijft zeer vreemd allemaal. Dus nog steeds geen contact mogelijkheid . Email wordt nog steeds niet beantwoord en website staat nog steeds op inhaal uitleveringen worden voor 09 jan 2023 uitgevoerd. Deze toezegging is dus nog steeds bij mij niet nagekomen. Ik blijf dossier opbouwen , maar er groeit wat hoop aan de horizon ? Indien alles opgelost is zal ik wel mijn reviews aanpassen, Maar ik zie nog steeds geen horizon.

• AJ Blok
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

Besteld 12 december. Nog niks geleverd. Wordt niet gereageerd op mails.

• Zilverbaarjteisdeklos
    Review voor Zilverbaartje

Gezien het feit dat Zilverbaartje.nl zijn lidmaatschap bij Webwinkelkeur heeft opgezegd en er waarschijnlijk veel mensen zijn nu die gedupeerd zijn lijkt het me goed als wij samen komen. Als hij niet heel snel zijn afspraken na komt of geld terug geeft, gezamenlijk aangifte doen van internet fraude. Mail mij op nieuw gemaakte mail: zilverbaarjteisdeklos@hotmail.com

Zo kunnen we een groot bestand maken en hem aanpakken als hij niet heel snel zijn afspraken na komt. Politie doet namelijk niks met 1 enkele aangifte. Maar als er meerdere allemaal met zelfde site en naam komen gebeurt er wel wat.

• Theo
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

13-1-23 bestelling ontvangen in goede orde , met een extra munt en excuus voor de vertraging .Communicatie omtrent levertijden en vertragingen moeten echt wel verbeterd worden om begrip bij klanten te krijgen. Prijzen zijn wel scherp vergeleken andere aanbieders ,denk dat de ze de verkoop organisatorisch niet meer konden bijhouden.

• Sylvia van Asten
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

Heb op 11 november 2022 bestelling geplaatst. Het is nu 7 januari 2023 en nog niks ontvangen. Na mailtje van 28 december dat er flinke vertraging is en dat ik nog een paar dagen geduld moet hebben. Het is nu 7 januari en zag net op de site, dat alle vertraagde bestellingen voor 9 januari bezorgd worden. Heb al heel lang track en trace code, maar er gebeurt nog steeds helemaal niets. Ik geloof er niet meer zo in. Doe er snel wat aan Zilverbaartje.

• Marco
    Review voor Zilverbaartje

Reageren niet en leveren niet op een betaling en order bijna 600 euro van 19 dec 2022. Speculeert denk ik met geld van klant. Gelukkig kan ik het betalen , maar ga dit persoonlijk regelen , das een belofte

• Johan
    Review voor Zilverbaartje

Hier een opmerking geplaatst vanwege een nog niet geleverde bestelling. PostNL heeft een onderzoek ingesteld. Totaal geen communicatie vanuit Zilverbaartje. Wel dat het 10 werkdagen kon duren. Nu minimaal het dubbele verder. Zilverbaartje doet er alles aan om radio stilte te creëren. Ik ben niet per e-mail geïnformeerd en ik zit in het ongewisse met een bestelling van ruim over de 1000 euro waar ik zoals het er naar uitziet naar kan fluiten. Zwaar teleurgesteld in deze webshop. Het telefoonnummer van de webshop is vanwege problemen ook niet bereikbaar. Lekker makkelijk.
    Aub verwijder dit bericht niet . Mensen moeten dit weten.

Niet ontvangen, onderzoek bij PostNL, hoor niks meer, wordt niet gereageerd op mijn mail, telefonisch kunnen ze me niet doorverbinden met de juiste persoon, spoed melding maken ze dan maar niemand neemt contact met me op. Hopelijk gaat iemand reageren op deze revieuw. telefoonnummer van webshop nu ook onbereikbaar. Wat is daar aan de hand? Bestelling is 30 okt 2022 geplaatst!
    3 sterren ipv minder omdat de revieuw anders pas na 14 dagen geplaatst wordt.

Antwoord van Zilverbaartje

Geachte, wij moeten het onderzoek van PostNL afwachten, dit is per e-mail met u gecommuniceerd. Uw tracking pagina meldt dat het pakket aan u is afgeleverd, dit is in 99,9% van alle gevallen accuraat, daarom kunnen wij dan ook niet zomaar een tweede levering doen. Wij moeten echt wachten op uitslag van het onderzoek. Dit is reeds per e-mail met u gecommuniceerd.

Wij zijn weer vanaf 9 januari geopend, in tussentijds zijn wij elke werkdag tussen 09:00 en 11:00 telefonisch bereikbaar.

• Marco Biesmans
    Review voor Zilverbaartje

Mijn order 2455 met leverdatum vanaf 19-12-2022 (zilveren munten) nog steeds niet ontvangen. Met de huidige muntenprijs vraag ik mij af, >>wordt hier gespeculeerd met geld van klanten , of heeft het bedrijf groeiproblemen met zijn eigen succes (betaling 16-12-2022 € 576,- voor order 19 dec 2022 (toen lager geldende munt/zilverprijs). Ik zie standaard antwoorden bij referenties van Webwinkelkeur "Geachte, onze excuses hiervoor. Wij hebben de vertraging per e-mail doorgegeven. Ze mailen bij al hun mail verkeer dat er geen herroepsingsrecht is (dat wil ik ook niet) => Dus is er leverplicht voor de betaalde en georderde prijs van de munten . Ik bestel voorlopig even niets bij meer totdat ik mijn order heb en ze hun zaken op orde hebben. IK denk dat ik er een persoonlijk project bij heb totdat ik mijn munten/bestelling ontvangen heb MB#

• Tom
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

22 december Track&Trace ontvangen, tot op de dag vandaag is het pakketje echter niet aan PostNL aangeboden. Op mails wordt niet gereageerd, en nu is ook hun telefoonlijn om 'administratieve redenen' buiten gebruik.

• H Smit
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

Nog steeds niets ontvangen.
    Nog geen tussen bericht ontvangen.
    Bestelling was 11-12-2022
    Ordernummer 2437

Antwoord van Zilverbaartje

Geachte, onze excuses hiervoor. Wij hebben de vertraging per e-mail doorgegeven. Alle openstaande orders worden uiterlijk voor 9-1-2023 uitgeleverd.

• HM Leinse

Bestelling nog niet ontvangen

• Elon Roelofs

Mooie prijzen

• Yeswecan
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

De bestelling wat later binnen gekregen maar de verkoper komt wel de afspraken na. Is aan te bevelen.

• daylin
    Review voor Zilverbaartje

Nette prijs, goed geholpen!

Levering duurde langer als verwacht maar dit is netjes afgehandeld.

• Maria van der Burg

vlot afgehandeld

• Karin
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

Snel geleverd en gaan zeker hier weer bestellen

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

bestelling is goed aangekomen. Het mocht van mij wat sneller maar dit is netjes gecommuniceerd.

• Yorin
    Geverifieerde klant van Zilverbaartje

Keurige prijs! Goede afhandeling! En de premies zijn laag.
    voor herhaling vatbaar! Nadeel was de comunnicatie maar dat kwam omdat het spitsuur is bij Zilverbaartje.
    Allom een fijne ervaring

• Susanne Snijder
    Review voor Zilverbaartje

Geweldig product geleverd. Wel een klein (indirect) punt van kritiek. De zette het pakketje voor de deur neer en vertrok. Ik was op de zolderverdieping, ik ben best snel maar Post.nl nog veel sneller. Niet normaal om een zending met edelmetaal waar een handtekening! Voor vereist is, zo voor de deur te zetten. Geen kritiek op zilverbaartje

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat uw aangetekende pakket zonder een handtekening voor de deur wordt geplaatst. Wij zullen hierover een klacht deponeren. Onze excuses en gelukkig is de rest naar wens!