Zinkfabriek.nl

Zinkfabriek.nl

Zinkfabriek.nl is de webwinkel voor al uw zinken dakgoten, hemelwaterafvoer en toebehoren. Bij Zinkfabriek.nl bent u altijd aan het juiste adres
Filter 933 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 493 met beschrijving

• Sanders
    Geverifieerde klant van Zinkfabriek.nl

snelle levering, volgende dag service. Top!

• Hebels

Duidelijk

• Hoe beoordeel je Zinkfabriek.nl?

• Bouwman

Netjes afgeleverd volgens afspraak

• Droomers
    Geverifieerde klant van Zinkfabriek.nl

prima prijs en snelle bezorging.

• Installatiebedrijf Beumkes

snelle levering

• Baar

Prima service.

• Tensen
    Geverifieerde klant van Zinkfabriek.nl

Snelle levering, goed verpakt.

Antwoord van Zinkfabriek.nl

Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier gewenst met uw aankoop.

• Heij
    Geverifieerde klant van Zinkfabriek.nl

Goed geïnformeerd over mijn bestelling en de volgende dag al thuis geleverd.

Antwoord van Zinkfabriek.nl

Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier gewenst met uw aankoop.

• Antwan
    Review voor Zinkfabriek.nl

De vulautomaat 80 mm tbv regenton heeft geen tromp/mofeind. Idem voor de 80 mm sok. Dus een afgezaagde buis kun je alleen koppelen door deze zelf in te snijden. Een sok heb je dan ook niet meer nodig. De tekst op de website is nav mijn melding aangepast maar daar heb ik nu zelf niks aan. Wel is het aankoopbedrag van de sok gecrediteerd. Jammer dat er geen passende oplossing bestaat (sok met verjonging én tromp) zonder zelf te hoeven snijden.

Beste Antoni,
    Bedankt voor uw mail en dit bericht. Naar aanleiding van uw opmerking hebben wij de informatie op de website kunnen aanpassen. De aankoopprijs van het artikel dat u door ons overbodig heeft aangeschaft krijgt u zoals afgesproken gecrediteerd. We zijn blij dat we hierdoor tot een oplossing zijn gekomen.

• Knijff
    Geverifieerde klant van Zinkfabriek.nl

Telefonische bevestiging en melding dat de chauffeur in de buurt was op het moment van levering

Antwoord van Zinkfabriek.nl

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!