Zittenenslapen.nl
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 10-06-2022 stopgezet
-
Selina
Heb mijn bed nog geen jaar geleden gekocht en is al helemaal doorgezakt.
Ik ben al 3 maanden aan het proberen contact op te nemen, echter zonder succes. Klantenservice is waardeloos en doen niet eens de moeite om contact op te nemen. Slechte kwaliteit voor een hoge prijs. -
Manthy Thomas
Levering duurde erg lang, kon geen contact opnemen en de 2 gratis kussens die er bij beloofd worden heb ik ook niet gekregen. Voor de rest prima bed niet heel bijzonder
-
Abel Asmelash
Communicatie met klanten is heel slecht, Ze zijn niet bereikbaar, ze reageren niet aan vragen van klanten. Dus ik wil het niet aanraden. Ga ergens kopen niet bij deze bedrijf; er zijn genoeg opties.
-
Natalija Bos
Matras is een maand later bezorgd dan dat er in de omschrijving stond. Weken lang dagelijks geprobeerd te bellen en mailen maar geen reactie. Dit heeft erg veel stress gekost maar gelukkig uiteindelijk iemand te pakken gekregen en het matras ontvangen.
-
P Spee
Mensen doe het jezelf niet aan. Koop hier niks. De service is echt waardeloos. Eerst worden je boxsprings gebracht en wordt alles in je woonkamer gezet terwijl je hebt betaald voor in de slaapkamers neerzetten en monteren. Vervolgens krijg je een verkeerde topper en geven ze niet thuis. Tig keer gebeld, gemaild en berichten via WA gestuurd maar niemand te bereiken. 1 keer een toezegging gehad dat een nieuwe topper zou worden opgestuurd maar we zijn ondertussen maanden verder en nog niks in huis. Zonder die topper is het slaapcomfort van de boxspring waardeloos. Er vrees dat mij niets anders rest dan naar de geschillencommissie te stappen. Triest!!
-
Amoolla
Slechte klantenservice komt geen afspraken na hebben een boxspring bezorgd geen hoofdbord nu al paar maanden geen hoofdbord bezorgd tot op heden zit hier met een halve boxspring ga verder onderstappen ondernemen jurdisch tegen deze slechte zaak
-
Carolien verhoeven
Geweldige chauffeur keurig netjes geleverd
-
n
vanwege de aangekondigde afwezigheid op de te leveren dag meermaals via mail, telefoon contact proberen te zoeken. Maar er is toch op dag geleverd en chauffeur is gewoon vertrokken en het bed buiten achtergelaten. niet erg klantvriendelijk
-
Simone Bruggeman
Goed bed voor een hele goede prijs
-
Piet Immerzeel
Snelle en correcte levering.
-
Rita van der Laan
Totaal geen contact te krijgen met het bedrijf. Na vele telefoontjes en mails de bestelling geannuleerd. Werden we toch nog gebeld dat het bed onderweg was. Aangeven dat het bed niet geleverd hoeft te worden.
-
N Foss
Ik heb een bed bij jullie besteld en tijdens de levering is er schade gemaakt. Niemand reageert op mijn mailtjes en telefoontjes
-
Yasmin El hamss
Prima
-
Vera Vermeulen
Verschrikkelijk slecht te bereiken, zeg maar gerust niet & onduidelijke communicatie als je ze al te pakken krijgt.
Ik zou extra betalen zodat het tot in de slaapkamer bezorgd zou worden, echter kwam de beste bezorger in zijn eentje en heb ik dus zelf (met een schouder-blessure) 3 etages moeten sjouwen.... Ik zal hier dan ook nooit meer bestellen! -
Phill
Goede service!!
-
Bianca Venneman
Na het lezen van de slechte recensies kneep ik hem behoorlijk maar dit bleek nergens voor nodig. Het bed is netjes bezorgd en slaapt heerlijk er was even een probleem met de verstelbare bodem dit bleek een instelling te zijn en was snel opgelost. Ik ben super tevreden!
-
Annebel Somhorst
Goeie service
-
Youri Wilkens
Klantenservice is echt slecht en niet te bereiken zijn 3 keer hun afspraak van bezorgen niet nagekomen! Ik maar vrije dagen nemen en wachten
-
Martijn
Communicatie dikke nul, wacht nu nog op het goede bed. Maar betalen dat moet je...
-
Aranka Janbroers
Levering binnen 10 dagen en helemaal compleet bezorgd door een keurige chauffeur. Erg tevreden!