Zomer Product
Hippe, trendy en eigentijdse zomerartikelen koop je voordelig bij Zomer Product. Van originele cadeaus, hedendaagse en functionele accessoires en gave gadgets. Zomer Product heeft een leuk en verrassend assortiment voor jezelf of om je familie, vrienden of collega's zomaar met een presentje te verrassen!
  • Rico
    Geverifieerde klant van Zomer Product

Bestelling kunnen volgen, binnen een week geleverd en snelle reactie op mijn vraag. De sportschoenen zitten perfect!

Leuk om te horen! Gr, Zomer Product

• Jim
    Geverifieerde klant van Zomer Product

Leuke shop, producten goed verpakt en binnen de afgesproken termijn geleverd!

Dag Jim, veel plezier met uw aankopen. Gr, Zomer Product

• Hoe beoordeel je Zomer Product?

• Wout
    Geverifieerde klant van Zomer Product

Bij Zomer Produkt meerdere vakantiespullen gekocht, oazwembroek, waterflessen, mini BBQ, luchtbed. Snelle levering en met gratis verzending en toegepaste kortingscode een leuke deal.

Na levering nog mail ontvangen mbt shopervaring en of afleverproces naar wens is verlopen. Leuke webshop met gevarieerd aanbod. Bij volgende aankopen zeker hier weer kijken.i

Hoi Wout,

Super leuk om te horen!

Gr, Zomer Product

• Laszlo de Kleijn
    Geverifieerde klant van Zomer Product

Super tevreden met mijn opvouwbare en draagbare wijntafel voor buiten. Handig product voor buiten in het park of wanneer je langs het water wil vertoeven. Voor de rest duidelijke mails over mijn bestelling updates.

Antwoord van Zomer Product

Hi Laszlo, inderdaad een leuke gadget om ergens mee naartoe te nemen. Geniet ervan! Gr, Zomer Product

• Gladys
    Review voor Zomer Product

We hebben een beach tennis set gekocht om mee te nemen op vakantie. Keurig stevig verpakt en snel geleverd.

Beste Gladys, leuk om te horen! Veel plezier op vakantie. Gr, Zomer Product

• Siebe
    Geverifieerde klant van Zomer Product

Een aantal webwinkels vergeleken maar uiteindelijk hier mijn intex zwembad en elektrische pomp besteld. Ivm korting actie zwembaden de
    de elektrische pomp gratis gekregen. Beide producten komen overeen met de omschrijvingen. Kwaliteit is top en het werd binnen een week geleverd. Track en trace en updates prima ontvangen.

Antwoord van Zomer Product

Beste Siebe, dank voor jouw reactie :) Veel zwemplezier komende maanden en hopelijk met mooie zomerse temperaturen! Gr, Zomer Product

• Carlijn
    Review voor Zomer Product

Ik ben erg tevreden met mijn producten en de deal die Zomer Product mij aanbood. Ik was op zoek naar meerdere producten (zwembad en water attributen) en via het duidelijke menu was het makkelijk zoeken naar de juiste producten. De producten zijn goed beschreven. Het Customer Service team heeft mij vervolgens geholpen om enkele vervolg vragen te beantwoorden en het wegnemen van mijn twijfels. Ik heb de verzending kunnen volgende d.m.v. mailupdates, track en trace en producten waren uiteindelijk netjes geleverd in een stevige en grote doos.

Antwoord van Zomer Product

Beste Carlijn, fijn om te horen dat onze Customer Service heeft kunnen helpen. Veel plezier met uw aankopen. Gr, Zomer Product

• Sam
    Geverifieerde klant van Zomer Product

Snelle levering en producten netjes verpakt in een grote doos. Overzichtelijke weergaven van de webshop!

Antwoord van Zomer Product

Dag Sam, dank voor jouw reactie. Veel plezier met uw aankopen. Gr, Zomer Product