De Moarrewei 6
9104LA Damwâld

Sonya Stappers beoordeelde op 2019-08-17

Op de website zag ik dat ik de Hapro zonnebank zou krijgen iin plaats daarvan kreeg ik een philips zonnebank. De Hapro heb ik vroeger zelf gehad en was ik heel tevreden over De philips bruint alleen de gebieden die er vlak onder liggen waardoor ik niet mooi gelijkmatig bruin ben geworden, de zijkant helemaal niet bijvoorbeeld.

Bas van de graaff beoordeelde op 2019-08-16

Conny Borsboom. beoordeelde op 2019-08-15

Alles wat er afgesproken is gebeurd ook. Keurig alles op tijd. Berichten van jullie over tijden ook super goed. Ik kom zeker bij jullie terug. Heel fijn geholpen ook aan de telefoon

Els Jenneskens beoordeelde op 2019-07-20

De zonnebank was netjes schoon en ik werd via mail en/of berichtje geïnformeerd wanneer en hoelaat de zonnebank werd geleverd/opgehaald.
Ook complimenten aan Hoekstra transport 👍👍

Jack van Wanrooij beoordeelde op 2019-07-17

Alles perfect geregeld, heldere communicatie.

Martine Jonker beoordeelde op 2019-06-29

Liesbeth Hermans beoordeelde op 2019-06-20

Jeannette Kranendonk beoordeelde op 2019-06-16

Gewoon goed!

Hanita Zwaan beoordeelde op 2019-06-04

Super service. Na een week deed de zonnebank het niet meer. Gebeld en zonder gedoe is deze omgeruild en kregen we er voor het ongemak nog een weekje bij! Helemaal top!

Angelina Windsant beoordeelde op 2019-06-03

Silvia Nijs beoordeelde op 2019-06-03

vorige maand de zonnebank online besteld, snelle en goede levering. beginnen al een lekker kleurtje te krijgen.

Francien Baan beoordeelde op 2019-05-29

Zeer tevreden over het complete pakket. Geleverd en opgehaald volgens afspraak en zeer tevreden over de zonnebank. Volgend jaar weer!!

Natascha beoordeelde op 2019-05-27

Snel bezorgd, goede zonnebank en goed bereikbaar! Perfect!

Pauline van Zadelhoff beoordeelde op 2019-05-09

Conform de afspraken geleverd en opgehaald . Goede zonnebank.

K Klomp beoordeelde op 2019-05-08

Hanneke beoordeelde op 2019-05-05

Mensen aan de telefoon heel vriendelijk en beleefd.
Zonnehemel wordt altijd netjes op tijd bezorgd en opgehaald.
Nieuwe en mooie zonnehemel.
Prijs-kwaliteit prima.

Emilie Sonneveld-Verheyen beoordeelde op 2019-04-13

Ria Vos beoordeelde op 2019-03-01

Snelle levering, goed product

Conny Langezaal beoordeelde op 2019-02-22

S Hoekstra beoordeelde op 2019-01-15

Goed neergezet en uitgelegd.