Zonnedoeken.nl

Zonnedoeken.nl

Zonnedoeken, schaduwdoeken
harmonicadoeken en rolgordijnen.
Waterdoorlatend en waterdichte uitvoeringen.
Schaduwdoeken op maat gemaakt.

Lidmaatschap per 04-10-2021 stopgezet

8,3

• Elaine
    Review voor Zonnedoeken.nl

In april hebben wij een doek besteld, de levering daarvan ging goed. Echter was er iets mis met het doek en vanaf dat punt verliep alles zeer teleurstellend. Er werd geheel niet of zeer laat gereageerd op zowel e-mail als telefoon. De service laat erg te wensen over. Uiteindelijk is pas in oktober de boel afgehandeld. We waren er toen al zodanig klaar mee dat een vervangend doek voor ons niet meer hoefde, de zonnige dagen waren immers al voorbij. Eindstand: veel betaald en geen passend doek.

• Laurens
    Review voor Zonnedoeken.nl

Na de online bestelling ontving ik twee automatisch gegenereerde emails. Toen de beloofde levertijd verstreken was, keek ik online voor reviews en vond nogal wat negatieve, maar ook positieve. Ik besloot om het bedrijf een kans te geven. Men informeerde mij dat er een grote backorder is op zonnedoeken vanwege de grote vraag. Ofschoon een maand later, is de zonnedoek uIteindelijk keurig bezorgd. Het had geholpen als ik sneller bericht had ontvangen over de langere levertijd. Verder prima verzorgd.
    Scherpe prijs. Informatie op de website klopt

• Maaike
    Review voor Zonnedoeken.nl

slecht te bereiken, wordt bijna niet gereageerd op mail, ipv paar werkdagen 5 weken gewacht op zonnedoek

• Desiré
    Review voor Zonnedoeken.nl

Wij wilden schaduw in onze overkapping, maar hadden daarvoor nogal wat meters te overbruggen. Pim nam alle tijd om onze eigen ideeën door te spreken en daar de voor- en nadelen, maar ook mogelijkheden en onmogelijkheden bij te benoemen. We waarderen zijn eerlijkheid en kennis van het product. Communicatie verliep snel en duidelijk. Het doek is keurig geleverd en hangt er heel mooi bij. Hier gaan we jaren plezier van hebben!

• Rick
    Review voor Zonnedoeken.nl

22 april bestelling geplaatst (en betaald) na bevestiging per mail niets meer vernomen over de levering, na een paar dagen gaan mailen, geen reactie. Gaan bellen, geen reacties. Bijna een maand verder via Whatsapp één keer een contract moment kunnen krijgen, dat er aangegeven werd ik allang het product geleverd moet hebben en dat het uitgezocht ging worden en alsnog geleverd zou worden, na drie dagen geen mail/levering of reacties op vragen die ik nog stelde. Zeer slechte service !

• E Zilverberg
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Product was niet op voorraad, maar ik kon wel bestellen en betalen. Hoorde na 5 dagen iets.

Antwoord van Zonnedoeken.nl

we hebben de klant diverse malen geprobeerd te bereiken maar ook zonder resultaat.

• Jetty Koning
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Snelle reaktie meteen verzonden en goede kwaliteit

• Ruud Huijts

Bestelling was niet compleet

• Rene Pottkamp
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Snelle verzending en goed materiaal

• Jacqueline Vanstaen

snelle levering, prima kwaliteit

• Bart Van Drunen
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Beter bereikbaar en reageren op mail

• a.j. van den Heuvel

• Yvo Sampermans

Correct!

• Monique Caekebeke
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Probleempje met bestelling werd snel en accuraat opgelost dankzij de persoonlijke inzet van de zaakvoerder.

• Coen
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Betere informatie op de website. Voor montage heb ik een 14 mm boor nodig. Ten eerste moet ik die aanschaffen, ten tweede kan mijn machine die niet aan. Schrijf erbij wat nodig is en voorkom daarmee teleurstelling.

Antwoord van Zonnedoeken.nl

ja en je hebt en schep nodig om een paal in de grond te plaatsen en een schroevendraaier om schroeven mee aan te draaien en... o ja... we gaan in de toekomst ook doe het zelf cursussen organiseren... pffff

• Stijn Wouters
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Bestellingen die niet kunnen geleverd worden niet op de website zetten om te bestellen. Wij hebben een harmonicadoek besteld en betaald die ze niet kunnen leveren. Dit moet je dan ook zo op de website instellen. We hebben na 14 dagen ons geld teruggestort gekregen.

Antwoord van Zonnedoeken.nl

Beste, we doen onze uiterste best om alle voorraad updates zo snel mogelijk op de site te verwerken. Wij hebben daar ook alleen maar last van; bestellingen die niet uitgeleverd kunnen worden, geld wat teruggestort moet worden etc. etc. in deze drukke week met temperaturen van boven de 30 graden gaat het allemaal wat harder dan in januari. excuses.

• Philippe van der Voort
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Zeer matige klantenservice. Duurt lang voor er een reactie komt op e-mails. Incomplete en foutieve verzending van bestelling. Na bijna 2 weken bestelling nog niet in orde.

• Lasschuit
    Review voor Zonnedoeken.nl

Betere service verlenen door te communiceren over de bestelling. Bestelling blijkt niet geleverd te kunnen worden op korte termijn. Het zal na een maand binnen komen en dan verstuurd worden. Na een maand geen update dus gemaild. Moet maar even afwachten. Vervolgens nog een x gemaild en krijg dan te horen dat t zeker nog een maand gaat duren. Order geannuleerd. reactie v leverancier is helaas een leugen. zoals vermeld is order geannuleerd en is niet akkoord gegaan met nog een maand extra levertijd. meest vervelende is dat ik als klant iedere x moest bellen of mailen over levering.

Antwoord van Zonnedoeken.nl

Klant ging akkoord met langere levertermijn tot twee maal toe. Ook wij zijn afhankelijk avn de informatie van derden.

• A.J. Heij - van den Brink
    Geverifieerde klant van Zonnedoeken.nl

Het zou gewoon erg prettig zijn als er een keer een reactie komt op een mailtje, appje, of een telefoontje.

• H Paulusma