Domstraat 64
3864PR Nijkerkerveen

8,5

Paul Berkvens beoordeelde op 2019-08-07

Zeer snelle levering zoals besteld. Duidelijke website.

Thijs Abels beoordeelde op 2019-08-07

Product bleek na betaling niet leverbaar

Wesley Mak beoordeelde op 2019-08-04

prima service

Ron Pool beoordeelde op 2019-08-04

Persoonlijk advies over aan te schaffen schaduwdoek voor ons Paddock-Paradise. De paarden zijn er blij mee!

M van der Lugt beoordeelde op 2019-08-03

schaduwdoek besteld en na 2 dagen thuis bezorgd met DHL.
Communicatie over verzending kan beter. Voor verzending een track&trace nummer zou fijn zijn. Maar voor dat ik me zorgen kon maken was het schaduwdoek al binnen. Ook op een vraag via de website kreeg ik tot op heden nog geen antwoord.
Prijs is zeker concurrerend. Ik zou zeker nog eens zaken doen.

Natascha Halbertsma beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering en het doek is van goede kwaliteit.

Hans Altevogt beoordeelde op 2019-08-01

Geduldig meegedacht aan een goedkopere oplossing.

FB Verweij beoordeelde op 2019-07-31

Prima product, snelle verzending en een vraag na aankoop snel beantwoord. Wat wil je nog meer?

Jer Jans beoordeelde op 2019-07-31

Duidelijke website, goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Jan Matthijs Evertsen beoordeelde op 2019-07-28

Ik had 8 juni een zonnedoek besteld en 2 weken later heb ik er nog niets van gehoord. Dit terwijl het zonnedoek (bleek achteraf) was uitverkocht.

Wim van der Knaap beoordeelde op 2019-07-25

De bezorging duurde mijnsinziens een dag te lang. Daarentegen kwam postNl een tweede keer langs opdezelfde dag zodat ik toch nog tevreden was. Verder goed produkt.

Gerry Heyndrickx beoordeelde op 2019-07-18

Prima kwaliteit/ prijs

MARK GHYSEN beoordeelde op 2019-07-13

Levering heeft op zich laten wachten, blijkbaar iets fout gelopen bij afhandeling.
Geleverde kwaliteit OK

Marjolijn Poker beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering prima!

Willy Borrel beoordeelde op 2019-07-07

Ik heb de zonnedoeken (Nesling rolgordijnen) tot op heden nog niet ontvangen???? (7-7-2019)

Inmiddels wel ontvangen (8-7-2019).
Rolgordijnen zien er goed uit. Zijn inmiddels gemonteerd en werken naar verwachtinog.

Annemie Caproens beoordeelde op 2019-07-07

Kwaliteitsvol zonnescherm voor overdekt terras!

Karin Imming beoordeelde op 2019-07-06

De bestelling wordt in verschillende delen geleverd. Op dit moment missen we nog 1 onderdeel en moeten we dus wachten totdat we het zonnedoek kunnen ophangen. Op de site staat dat alles op voorraad is, dit klopt dus niet. Telefoon wordt niet opgenomen en mail wordt niet beantwoord. Dan maar naar bekend tuincentrum dat alle onderdelen wel op voorraad heeft.

A Scholten beoordeelde op 2019-07-06

levering door DPD heeft 1 week geduurd

hans wellens beoordeelde op 2019-07-05

bezorging duurde veel te lang
geen bevestiging bestelling of betaling of levering
geen gratishe bezorging (op de meeste plaatsen wel en zeker boven de 25 euro)

geen uitleg bevestiging in de moedertaal

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Verzending naar het buitenland duren altijd wat langer dan in Nederland. De kosten voor verzenden die we voor het buitenland -hier Belgiƫ- vragen zijn niet kostendekkend maar helpen het voor iedereen betaalbaar te houden. Een andere keuze voor leverancier had gemaakt kunnen worden want onze tarieven worden duidelijk kenbaar gemaakt bij het afreken-proces. Ook de communicatie met logistieke partijen werkt door de combinatie van bezorgers in het buitenland niet altijd -of niet optimaal-. Bij de bestelling en de factuur staat duidelijk aangegeven dat we niet met track en trace werken en als dat wel wordt verwacht is er in dat stadium al iets niet goed gegaan. We zullen het nog duidelijker communiceren.

Gerald Mettam beoordeelde op 2019-07-04

Geen gedoe - snelle levering. Tevreden klant.