Zonnepanelen Store

Alles voor zonnepanelen
8,8

• Cliënt kan barsten
    Review voor Zonnepanelen Store

De “Zonnepalen-Store uit Weesp heeft verleden jaar op ons gebouw en bergingen panelen gemonteerd.Over de werking zijn geen klachten maar de toegezegde monitoring van de opbrengst ontbreekt nog steeds.
    Herhaaldelijk bellen en even zovele toezeggingen ten spijt ontberen we nog steeds enige actie. Van een fatsoenlijke after sales is zeker geen sprake.

• Joep
    Review voor Zonnepanelen Store

Goed en prettig overleg vooraf met Rutger, duidelijke informatieverstrekking, heldere offerte. Zonnepanelen-store bleek goedkoper en vlotter te leveren dan andere. Binnen 6 weken kon er geïnstalleerd worden. Bij installatie bleken een paar panelen niet geleverd te zijn door de leverancier, maar de week erop waren ze er wel en zijn ze alsnog geïnstalleerd. Communicatie hierover verliep prima.

• Hoe beoordeel je Zonnepanelen Store?

• Leroy
    Review voor Zonnepanelen Store

Panelen werden netjes geinstalleerd maar de monteurs hadden 2 afdekkappen te weinig mee en die zouden binnen een week er op gezet worden. We zijn inmiddels 12 weken verder en ik krijg geen gehoor en niemand te pakken. Erg jammer en daarom ook slechte service

• Arthur
    Review voor Zonnepanelen Store

Komt zijn afspraken na. Meedenkend en goed werk geleverd.

• Daan
    Review voor Zonnepanelen Store

goede offerte. snel geleverd, mooi prijzen .
    Informatie/uitleg mogelijkheden super goed.
    Snel contact. Vragen worden snel beantwoord.

• RM
    Geverifieerde klant van Zonnepanelen Store

Duidelijke website met voldoende informatie. Na bestellen wordt er contact opgenomen wat net als het lever proces prima verloopt. Top!!!

• Bas
    Geverifieerde klant van Zonnepanelen Store

Goed contact, service en snelle levering. Alles wat je wilt van een webshop.

• Henk
    Review voor Zonnepanelen Store

Service prima, snel geplaatst. Aanrader.

• D. Maas
    Geverifieerde klant van Zonnepanelen Store

Zonnepaneel besteld. Bij ophalen bleek het paneel te groot voor mijn auto. Eigen fout. Timo heeft ze zelf een paar uur later in Amsterdam afgeleverd. Zonder extra kosten. Topservice!

• Patrick
    Review voor Zonnepanelen Store

Fijne service! bedankt heren voor het mooie resultaat.

• Gerard
    Review voor Zonnepanelen Store

Goed advies, snel gelegd, vriendelijke monteurs, super scherpe prijs. Kortom: aanrader!!!

• Daniel

Super zonnepanelen!