Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Waarom raamfolie kopen bij zonwerendefolie.com
Het team van zonwerende folie biedt u al vele jaren raamfolie online te koop aan.

Voordeel nummer één zijn onze lage raamfolie prijzen, dit is vast geen verassing voor u. Ons ruime aanbod raamfolies en onze mega voorraad zijn andere grote voordelen van het kopen van raamfolie via de webshop. Onze raamfolie webshop is zowel voor de particulier als de zakelijke klant. Een ander groot voordeel is het overzicht binnen onze webshop.

Gevarieerd aanbod
Wij bieden u een ruim assortiment, welke overzichtelijk te bekijken is via onze webshop. In tegenstelling tot marktplaats bieden wij u alle soorten raamfolie aan onder één dak.

Zekerheid
Wij controleren als folie leverancier de kwaliteit van onze folies continue. Mocht de folie onverhoopt toch niet aan uw verwachtingen voldoen, dan is een e-mail naar onze klantenservice voldoende en is de oplossing altijd dichtbij. Onze zakelijke en particuliere klanten zijn ons alles waard en wij bieden u graag de zekerheid die u verdient.

Advies
Wanneer u advies nodig heeft bij het aanschaffen van de juiste raamfolie dan bent u bij ons aan het juiste adres. In tegenstelling tot vele aanbieders op het web, bieden wij u ongekende service en de laagste prijs voor alle type raamfolies.

Waarom Zonwerendefolie.com?
Wij produceren en ontwikkelen de blinderingsfolie zelf.
Wij testen onze producten door en door
Wij zijn minimaal 50% goedkoper dan andere webshops en aanbieders!
Uit eigen magazijn leverbaar
Altijd gratis verzending!
Wij leveren door heel Europa!
Deskundig advies en uitleg
Al onze producten zijn voor binnen en buiten.
Makkelijk aan te brengen, geen gedoe!
Zeer scherpe prijzen!
Wilt u advies hebben? Wij staan u graag te woord!
Gratis verzending!
Wij verzenden al onze blinderingsfolies volledig gratis ! Het maakt niet uit hoeveel rollen u besteld, wij verzenden het altijd gratis naar u toe! Wij leveren onze zonwerende folie door heel Europa volledig gratis! Wij hebben alle zonwerende folie op voorraad liggen, waardoor wij gelijk de zelfde dag uw bestelling & het pakket verzenden. Dit zorgt ervoor dat u de folie snel in huis heeft. Wij hebben onze producten zo gemaakt dat alle zonwerende folie makkelijk aan te brengen is op alle soorten ramen.

Heeft vragen neem dan gerust contact met ons op nummer 085-0020715 of stuur ons een e-mail via info@zonwerendefolie.com.

Raamfolie kopen via marktplaats of via zonwerendefolie.com
Raamfolie aanschaffen via marktplaats. U heeft waarschijnlijk al eens gezocht via de handige zoekfunctie op de site van marktplaats, het aanbod is enorm maar u ziet door het aanbod het verschil wellicht niet meer.

Raamfolie outlet
U bent op zoek naar een outlet voor raamfolies. U kunt natuurlijk rondneuzen in Batavia stad of een ander outlet centrum in Nederland. U zoektocht eindigt hoogstwaarschijnlijk online.

Niet voor niks bent u terecht gekomen bij zonwerendefolie.com, waar u zonwerende raamfolie online kunt aanschaffen tegen outlet prijzen. Wij voeren een groots assortiment raamfolies aan tegen groothandelsprijzen.

Er is al raamfolie inclusief gratis verzending vanaf € 23,95 per rol.

Bij de afname van meerdere rollen raamfolie krijgt u van ons een speciale korting. (vraag hier s.v.p. online naar via de chat of email). Onze prijzen zijn zo scherp dat hier geen outlet prijs tegenop kan.

Wanneer u langs wilt komen om onze folies te bekijken dan bent u van harte welkom in onze raamfolie showroom in Zaandam. De koffie staat voor u klaar en wij demonstreren u graag alle mogelijkheden die onze raamfolies te bieden hebben. Uw raamfolie gemakkelijk en snel online bestellen kan natuurlijk ook.

Afrekenen kunt u bij ons met iDeal of PayPal.
Mocht u vragen hebben over onze raamfolie webshop dan kunt u contact opnemen via de chat, per e-mail, ook zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden.

Raamfolie bouwmarkt
Met raamfolie kunt u het zonlicht in uw huis verminderen of zelfs helemaal tegenhouden en zorgt u er tegelijk voor dat er gedeeltelijk of geen inkijk meer mogelijk is. Raamfolie is beschermende folie die u op uw ramen kunt plakken, maar ook kunt aanbrengen op bijvoorbeeld uw schuine dakramen. Als u raamfolie bij een bouwmarkt koopt bent u vaak duur uit en is de kwaliteit vaak niet wat u mag verwachten.

Raamfolie koopt u bij ons vele malen voordeliger dan bij de bouwmarkt. U kunt de raamfolie zeer eenvoudig zelf op uw ramen aanbrengen. Wij verkopen raamfolies in vele kleuren en afmetingen.

Meer informatie aanvragen
Wilt u meer informatie over raamfolie of een vrijblijvend voorstel van ons ontvangen? Neem contact op met Zonwerendefolie.com via de chat of bel ons op het nummer 085-0166675.

Neem direct een kijkje in onze webshop

Groeten, het team van Zonwerendefolie.com
8,3
1.553 klantbeoordelingen

• Richard
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Afspraken nakomen. klant niet weken aan het lijntje houden! Alle folie die je besteld is gratis verzenden volgens de site behalve een proefpakket. Proefpakket besteld maar na 4 dagen contact nog niets binnen.Contact opgenomen met leverancier. Deze kwam met de mededeling dat ik het proefpakket moet komen ophalen. Voor verzenden moet ik €4,- betalen. Proefpakket geannuleerd. Ik wacht nu al 3 weken op mijn geld. Smoezen verzinnen zijn ze goed in maar terug betalen ho maar. Eens maar nooit meer bestel ik hier nog raamfolie!

• Faie
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Melkglas raamfolie gekocht met een verbluffend resultaat

Team zonwerendefolie.con

• Hoe beoordeel je Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie?

• Sam b
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Super geholpen door ene sanne.
    Zowel de offerte als de raamfolie snel ontvangen.

Top bedrijf

• Westerheim
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Ik heb zonwerende folie zwart gekocht voor de ramen van mijn kantoor.
    De raamfolie maakt de ramen donkerder en de folie houdt de nodige warmte tegen waardoor de warmte een stuk minder is.
    Ik ben goed geholpen in de winkel voor raamfolie in purmerend.

• T. Trade
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Erg tevreden over de raamfolie van deze webshop.
    Het pakket werd binnen 1 dag geleverd door de postbode.
    Het aanbreng van de raamfolie is goed te doen met 2 personen.

• Rona Dillen
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Absoluut niet tevreden! Ik heb 4 sept besteld inmiddels 20 sept (2018) geen pakket of traceercode ontvangen. Ook na 2de x adres doorgeven niks gehoord. Zeer onprofessioneel aan de telefoon, wat meteen verdacht is. Nogmaals terug gebeld na afspraak 2de verzending liegen ze dat ik me geld terug wou ipv het pakket. Op mijn vraag is de folie er wel zegt hij: Nee! Meteen duidelijk waarom ze liegen dus dat ik geld terug wou. Ook liegen over mail die verzonden zou zijn, 5 sept kreeg ik hoera bestelling verzonden, vreemd als de folie niet beschikbaar is. Verder van hun geen reactie! Nu afgesproken ik het bedrag terug krijg maar heb er weinig vertrouwen in! Pas op, vroeg ook van welke site ik besteld heb dus zullen meerdere lopen... Mocht ik mijn geld nog ontvangen komt er een vervolg op deze beoordeling, maar service is nul!

Antwoord van Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Uw pakket is teruggekomen bij ons.
    De track and trace geeft keurig aan waar uw pakket zich bevind.
    Let even op het e-mail adres dat u gebruikt.

.cm ipv .com zorgt ervoor dat uw geen statusupdates krijgt.

• Van der Linden
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Een bestelling gedaan voor samples maar niets ontvangen. Daarna meerdere keren gemaild en het zou opnieuw worden opgestuurd. Inmiddels 6 weken verder en nog geen bestelling ontvangen..

• Reeberg Raymond
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Na een bezoekje aan de raamfolie showroom in Purmerend heb ik gekozen voor melkglasfolie.
    De folie zit nu enkele weken op mijn raam en ziet er nog even strak uit als toen ik het aanbracht.
    Verder geen toevoegingen gewoon tevreden!

• Danny Huigen
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Ik wist niet veel van raamfolie af.
    Ik ben vriendelijk te woord gestaan en heb goede raamfolie geleverd gekregen👍

• Familie Neelen
    Review voor Zonwerendefolie.com de nummer 1 in raamfolie

Wij zochten raamfolie tegen de felle zon voor onze ramen die op het zuiden liggen.
    Na een belletje met deze webshop zijn wij naar alle tevredenheid te woord gestaan.
    De folie werd de volgende dag in een stevige doos geleverd.
    Na de installatievideo te hebben bekeken zijn wij met twee man aan de slag gegaan.
    De folie voelde wat vreemd aan maar het eindresultaat is erg goed.
    De temperatuur in de woonkamer is een stuk lager dan voorheen.