Zus en Zo Living

Zus en Zo Living

Trendsettende collectie bij ZusEnZo-Living

Alles op het gebied van living & giving, oftewel allemaal dingen waar je vrolijk van wordt. Eigentijds,

Lidmaatschap per 20-12-2021 stopgezet

• Hans Ysseldyk
    Review voor Zus en Zo Living

Prettig contact met de eigenaresse!
    De wandkast moet nog worden geleverd i.v.m. levertijd maar dat gaat vast helemaal goed komen.
    De prijs is echt concurrerend en dat bevalt mij wel!
    Goede zaken gewenst.
    Hans

• Sandra
    Review voor Zus en Zo Living

Snel geleverd en kreeg nog een klein presentje erbij!!!

• Diane
    Review voor Zus en Zo Living

Ik ben erg tevreden over de service. Het tasje wat ik had gekocht bleek niet meer leverbaar. Vervolgens kreeg ik een alternatief tasje aangeboden waar ik nu heel erg blij mee ben.

• Gwen
    Review voor Zus en Zo Living

Snelle service en een scherpe prijs betaald voor Zuss sjaal. Ook leuk dat er een krantje van Zuss bijgeleverd werd.

• Gabrielle Mol
    Review voor Zus en Zo Living

Wat een service zo snel! Mooie sjaal.
    Bedankt

• Dennis
    Review voor Zus en Zo Living

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Mijn wandrek is nog niet geleverd maar ben goed geholpen :)

• Jacqueline
    Review voor Zus en Zo Living

Ik had een heel mooi keukenrek gezien in een winkel in Amsterdam. Levertijd: 14 weken. Ik op internet zoeken naar een winkel die deze op voorraad had. Niemand kon hem leveren binnen 12 weken.
    Bij Zus en Zo stond hij ook op de site. Ik heb een email gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hadden. Na een half uur kreeg ik al antwoord. Hij was op voorraad !!! Na 3 dagen had ik hem in huis. Super !!
    Snelle (en ook vriendelijke) reacties. Snelle verzending. Mijn rek staat geweldig in mijn keuken. Blij !!!

• Annique
    Review voor Zus en Zo Living

Snelle service, via e-mail snel antwoord op je vraag! Leuk samengesteld pakketje thuisgekregen, helemaal prima!

• marianne
    Review voor Zus en Zo Living

heb geen idee.. in afwachting van bestelling

• Chris

Prima webshop, snelle levering

• L
    Review voor Zus en Zo Living

Erg leuk winkeltje! We hebben kaartjes voor het tapas evenement besteld. Het bestellen ging makkelijke en we kregen netjes de kaartjes toegezonden.