Zwartzaadolie.nl

Zwartzaadolie.nl

Zwartzaadolie.nl is jouw webshop voor vers geperste & pure zwartzaadolie. De olie wordt koud geperst. Wij beschikken over een eigen pers waardoor wij kleinschalig en vers kunnen persen met oog voor kwaliteit en ambacht. De olie is 100% puur en zonder enige vorm van toegevoegde stoffen.
9,6
Filter 6080 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3558 met beschrijving

• Anita Roosen
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Goed middeltje. Postnl verschrikking. Laatste pakketten leverde ze niet maar moest je gaan halen. Gedoe om uit te zoeken. Mogelijk alleen in Hellevoetsluis

Antwoord van Zwartzaadolie.nl

Hoi Anita, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik waardeer het enorm. Jammer om te horen dat Postnl steken laat vallen. Ik hoop dat het in de toekomst beter geregeld wordt, en laat het altijd weten wanneer het niet aankomt zodat ik het voor je kan oplossen!
    Heel veel gezondheid toegewenst Anita! Groetjes Youssef

• R. Saidi
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Ik vind het de beste de persing is niet oud,en de smaak is ook geweldig.

• Hoe beoordeel je Zwartzaadolie.nl?

• Johan Beljaards

Voel me erg goed bij

• Johan Engelen
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Echte, goede olie voor een prima prijs!

• OUARDA JADDIOUI
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Super snel bezorgd echt heel fijn

• Erwin Beijer
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Ik bestel hier al een tijdje en ben erg tevreden. Er zit zelfs keurig een briefje bij met de datum dat het geperst is.

• Melvin Starke
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snel en goede service en lekker handig dat het inde brievenbus pas

• Salih Acar

Top alleen wat prijzig.

Antwoord van Zwartzaadolie.nl

Hoi Salih, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik waardeer het enorm. Mocht je de olie voor langere tijd willen gebruiken, kan je het beste meerdere flesjes tegelijk bestellen. Dat scheelt aanzienlijk in prijs.
    Heel veel gezondheid toegewenst Salih! Groetjes Youssef

• Ismail Fadil

Snelle levering goede service

• Ilyass

Gewoon perfect allahi baarek

• Natalia Tikhonova
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Super service!!! Snelle bezorging!!! De kwaliteit is goed! Flesjes van het glas zou beter passen voor de olie.

Antwoord van Zwartzaadolie.nl

Hoi Natalia, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Ik waardeer het oprecht. Ik kan de olie ook voor je in glas verpakken. Helaas zijn hier wel meerkosten aan verbonden van €1 per 100 ml en €3 verzendkosten. Mocht je dit in de toekomst graag willen, stuur dan gerust een email. Onze PET flesjes zijn overigens BPA vrij en amberkleurig om zonlicht buiten te houden zodat de kwaliteit langer goed blijft. Heel veel gezondheid toegewenst Natalia! Groetjes Youssef

• Marvin plak
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Goede kwaliteit en snelle levering!

• Ans Zijlstra
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Constante uitstekende kwaliteit. Zowel product als de service.

• Iman
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Echt een aanrader, zowel de producten als de verleende service! Ik raad het iedereen aan.

• Ahmed
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Uitstekende service! En uiteraard een goed product.

• Semra
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Ik gebruik dit product al langere tijd voor verschillende klachten en ben zeer tevreden. Snel besteld en snel geleverd. Toppie.

• Wendy Coot
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Weer helemaal blij met me flesjes en altijd super snel geleverd. Top

• Maaike

Goede service! Klantvriendelijk.

• Marie-anne
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Prima service . Olie met veel smaak . Helaas toch in plastic flesjes en niet in glas .

Antwoord van Zwartzaadolie.nl

Hoi Marie-anne, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Ik waardeer het oprecht. Ik kan de olie ook voor je in glas verpakken. Helaas zijn hier wel meerkosten aan verbonden van €1 per 100 ml en €3 verzendkosten. Mocht je dit in de toekomst graag willen, stuur dan gerust een email. Onze PET flesjes zijn overigens BPA vrij en amberkleurig om zonlicht buiten te houden zodat de kwaliteit langer goed blijft. Heel veel gezondheid toegewenst Marie-anne! Groetjes Youssef

• Dogan
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Levering top, was snel binnen.
    Het product is