ahe-computers.com

ahe-computers.com

Wij ontwerpen, assembleren en verkopen Renderstations voor CAD, 3D, GPU en Videoapplicaties. Wij ontwwerpen en assemblere ook Game-pc's en u kunt ook een custom made pc bij ons bestellen. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor alle computeronderdelen, zoals behuizingen, moederborden, geheugen etcetera. Wij hebben een reparatie service en u kunt ook extra garatie certificaten bij elke pc die bij ons koopt verkrijgen.
De zekerheden van https://www.ahe-computers.com/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016