allespersoonlijk.nl

allespersoonlijk.nl

Op allespersoonlijk.nl en onelinerbooks.nl bestel je een cadeau in de vorm van een boek. Je maakt een keuze uit de vele boeken rond feestelijke momenten, zoals geboorte, pensioen, verjaardag etc. Zo heeft allespersoonlijk.nl het mooiste cadeau voor elke gelegenheid.
Alle boeken hebben met elkaar gemeen dat u deze kunt voorzien van enkele persoonlijke kenmerken. Zo wordt de naam van de ontvanger, de afzender én een persoonlijke boodschap in elk exemplaar opgenomen. Het is ook mogelijk een eigen foto op een boek te plaatsen.
Voor bedrijven hebben we een zakelijke reeks boeken rond bijvoorbeeld succes, leiderschap en management. Verder maken we voor bedrijven (trainings)boeken op maat.
Of het nu gaat om een exemplaar of meer boeken: elke bestelling wordt speciaal voor de klant gedrukt en de volgende werkdag verzonden.

Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Dennis
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

Eenvoudig bestellen, duidelijke communicatie, snel geleverd

• Marianne
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

De bewerking van het boekje is makkelijk. Een kind kan de was doen bij wijze van spreken.

• Hoe beoordeel je allespersoonlijk.nl?

• M.Giezen
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

Een gaaf boek, personalisatie ook in quotes doorgevoerd, snel in huis, fijn contact en een super service!

Antwoord van allespersoonlijk.nl

Dat klinkt niet goed hoor! Op zich is elk boek iets gebobbeld als het aankomt maar dat trekt binnen een paar uur weg. Is dat bij jou ook het geval? Zo niet, mail mij even een foto naar info@allespersoonlijk.nl

Jaap

• Mariette

leuke persoonlijke attentie

• E.Molsen
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

Geweldig boekje geworden.,helemaal top.

• wilma schuitema
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

ik heb de bestelling van 04-09-2019 nog steeds niet ontvangen!!!!

• Edwin

Leuke teksten

• Loek Ruijters
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

Snelle en kwalitatief goede service.

• Marianne Maessen
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

Heel tevreden. Eenvoudig te bewerken en snelle bezorging. Kortom wat er beloofd wordt, wordt ook waar gemaakt.

• Erwin van Dinteren
    Geverifieerde klant van allespersoonlijk.nl

Heel snel in huis, ziet er erg leuk het boekje, zal mijn jarige Sarah blij mee zijn !!