Alternatievemiddelen.nl

Alternatievemiddelen.nl

Webshop met gezonde, duurzame en ecologische alternatieve mogelijkheden in de hedendaagse levenstijl. Alle producten hebben wij (Melanie en Tom) eerst zelf uitgeprobeerd. Op deze manier verkopen wij alleen producten waar wij volledig achter staan en waar wij zelf in geloven! Ons assortiment is daarom klein, maar zal langzaam uitbreiden.
Filter 645 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 642 met beschrijving

• Hilde Voncken

Vriendelijke en goede service

• Jacob

Goed dienst. Erg blij mee

• Hoe beoordeel je Alternatievemiddelen.nl?

• Lisanne
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Ik kwam via vrienden die allebei al een keer bij alternatievemiddelen.nl hadden besteld bij deze site. Via hen kreeg ik te horen dat je hier de goedkoopste berkey kon krijgen, ik heb zelf de royal berkey met rvs kraantje en houder gekocht. En later nog een bestelling geplaatst voor de fluoridefilters. Beide bestellingen dezelfde dag verzonden! Er zat een lief handgeschreven briefje bij mijn bestelling, en dat zijn nou die kleine dingen die het waard maken dat ik zo graag kleine familiebedrijfjes steun. Communicatie was over het hele proces erg snel en duidelijk, zelfs toen mijn eerste pakket vertraagd was (door PostNL!! Niet alternatievemiddelen) kreeg ik een mailtje van hen. Een fantastische ervaring, ik raad het iedereen aan en zal hier zelf in de toekomst zeker terugkomen wanneer het tijd is om mijn fluoridefilters te vervangen. Bedankt!!

Beste Lisanne,

Wat een mooie en lieve review! Heel erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze werkwijze en benadering, ook heel fijn dat je ons aanraadt! Wij waarden dit enorm en willen jou dan ook heel erg bedanken hiervoor! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw Royal Berkey waterfilter set en het (h)eerlijke water wat eruit komt! Nogmaals bedankt!

• Gerald

Interessante producten

Beste Gerald,

Bedankt voor jouw 5-sterren beoordeling en leuk om ze horen dat je onze producten interessant vindt. We hopen dat je dan ook veel plezier mag ervaren van jouw Travel Berkey waterfilter set. Geniet er van!

• Marianne
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle levering, met ook nog eens een superleuke kaart. Geeft net dat extra's

Beste Marianne,

Heel fijn om te horen dat je het waardeert! Bedankt dus voor deze mooie beoordeling, dit waarderen wij dus weer enorm :-)! We wensen je nogmaals veel plezier van de Big Berkey waterfilter set en van het zuivere water wat eruit komt!

• Jurgen Prins
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle aflevering, en was exact zoals beschreven. Het persoonlijke briefje en mail voor nazorg was echt een verrassing, wat een aandacht, dat kom je zelden tegen. Bedankt!

Beste Jurgen,

Wat een mooie review heb je geschreven! Dit waarderen wij enorm en heel leuk om te lezen hoe je het ervaren hebt. Wij bedanken jou dus ook en we hebben het met alle liefde gedaan! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw Go Berkey waterfilter set!

• F.A. Vesters
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Fijn communicatie, Berkey travel snel in bezit

Beste F.A. Vesters,

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent en ons waardeert met 5-sterren, bedankt hiervoor! We wensen je nogmaals veel plezier van de Travel Berkey waterfilter set en het (h)eerlijke water wat eruit komt!

• M Brooks
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Super goede service en super snel verzonden. Zeer tevreden met de klanten service en reactie tijd toen ik een aanpassing wou doen en een artiekel wou bij bestellen. Zeker een aanrader aan iedereen die dit leest !

Beste M. Brooks,

Wat een mooie en lieve review! Wij waarderen het enorm dat je ons aanraadt aan anderen, bedankt hiervoor én natuurlijk ook voor de 5-sterren! We hopen dat je heel veel plezier hebt van o.a. jouw Royal Berkey waterfilter set en blijf genieten van het (h)eerlijke water!

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle levering van een prachtige waterfilter

Beste Yvonne,

Bedankt voor deze goede review en heel fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw Travel Berkey waterfilter set en de levering! We wensen je er nogmaals veel plezier van en blijf genieten van het (h)eerlijke water!

• Nico Huppen
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle en correcte levering.
    Wat ik heel leuk vond was een meegestuurd handgeschreven bedank briefje

Beste Nico,

Heel leuk dat je het waardeert en dat je tevreden bent over de levering! Bedankt dus voor deze mooie beoordeling! We wensen je nogmaals veel plezier van de Go Berkey waterfilter Kit!