alternatievemiddelen.nl

alternatievemiddelen.nl

Webshop met gezonde, duurzame en ecologische alternatieve mogelijkheden in de hedendaagse levenstijl. Alle producten hebben wij (Melanie en Tom) eerst zelf uitgeprobeerd. Op deze manier verkopen wij alleen producten waar wij volledig achter staan en waar wij zelf in geloven! Ons assortiment is daarom klein, maar zal langzaam uitbreiden.
9,9

• Ramona Markus
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Goede service en fijne produkten

• Edwin den Dunnen
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Zeer goede en persoonlijke benadering.

• Hoe beoordeel je alternatievemiddelen.nl?

• Robbie
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Geweldige service en de juiste terugkoppeling!

Beste Robbie,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Ondanks dat je helaas wat langer moest wachten, dit waarderen wij dus enorm! We wensen jou nogmaals veel plezier van de I+M deodorant.

• Marcel Vos
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Snelle levering en goede service.

Beste Marcel,

Heel fijn om te horen dat je het zo ervaren hebt! Bedankt dus voor jouw goede beoordeling! We wensen je nogmaals veel plezier van de Royal Berkey en geniet van het zuivere water!

• Jacqueline Dehond
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Duidelijk en snel antwoord om mijn vragen, snelle verzending, alles perfect!!!

Beste Jacqueline,

Dat is nu mooi om te horen, graag gedaan! Jij enorm bedankt voor jouw goede beoordeling! Dat waarderen wij! We wensen je nogmaals veel plezier van de Royal Berkey waterfilter en geniet van het (h)eerlijke water!

• dirk lambrechts
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Heel snel bestalen super goed servies voor
    super goed kwaliteit van de product .

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw goede beoordeling, heel fijn om te horen! We wensen je nogmaals veel plezier van de Badger zonnebrand en de Okae Kinderthee!

• Corrien Beeke
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Goede service en het is geen probleem om achteraf, na levering dus te betalen. Groot voordeel! Ik kan het iedereen aanraden.

Beste Corrien,

Heel fijn om te horen dat alles goed is ervaren, ook dus de mogelijkheid voor Klarna Achter Betalen. Bedankt dus voor jouw mooie beoordeling! We wensen je nogmaals veel plezier van de Travel Berkey waterfilter!

• Adrie Slotboom
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Snelle levering. Goede communicatoe via de WhatsApp. Kaartje bij aflevering met een groet erop. Goede service

Beste Adrie,

Erg leuk om te lezen en we bedanken jou dan ook voor deze mooie review! Dit waarderen wij enorm! We wensen je nogmaals veel plezier van de Royal Berkey waterfilter en blijf ervan genieten!

• Edith Seeder

Beste Edith,

Fijn om te horen dat je de levering snel vond, bedankt dus voor jouw goede beoordeling! We wensen je nogmaals veel plezier van de Big Berkey waterfilter en geniet van het (h)eerlijke water!

• Marjo
    Geverifieerde klant van alternatievemiddelen.nl

Snelle en vriendelijke reacties op al mijn vragen en snelle verzending. Top!

Beste Marjo,

Heel erg bedankt voor jouw mooie review! Wij vinden het top dat je dit hebt gedaan! We wensen je nogmaals veel plezier van alle Berkey producten en geniet van het zuivere water!