anno.company

anno.company

anno.company – then, now, always

Hoe komen we aan die naam?
Anno… betekenis: in het jaar; ook ruimer; in de tijd (van de)

Onze producten, ideeën, inspiratie… met invloeden van vroeger, voor deze tijd, voor altijd.
En die vele ideeën willen wij vorm geven en met jou delen middels onze twee lijnen:
. ‘Briljant DeKo & cadeau’, en
. ‘Destijds & Eigenwijs’

'Briljant DeKo & KaDo'
Uw winkel voor mooie en unieke decoraties voor uw huis en tuin... of om cadeau te doen natuurlijk!
Vragen? Advies nodig? Neem gerust contact met ons op!

'Destijds & Eigenwijs'
Sommigen noemen het misschien "oud in een nieuw jasje", "antiek met karakter" of zelfs "modern retro". Voor ons is het 'Destijds & Eigenwijs'... iets van alle tijd, met een eigenzinnige knipoog!
Een bijzondere lijn voor diegenen die iets speciaals zoeken, iets unieks. Iets dat uw kamer, kantoor of tuin een uitstraling geeft, waar uzelf van geniet en ongetwijfeld onderwerp van gesprek wordt tijdens visite.
* Decoraties voor uw huis en tuin, * Advies, * Gratis verzending vanaf €50
De zekerheden van https://anno.company
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij, Chantal & Nancy, zijn twee startende ondernemers, die hun passie met hun klanten graag willen delen. Op een leuke en eerlijke manier. Daar staan we voor... en we zouden niet anders willen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021