anno.company

anno.company

anno.company – then, now, always

Hoe komen we aan die naam?
Anno… betekenis: in het jaar; ook ruimer; in de tijd (van de)

Onze producten, ideeën, inspiratie… met invloeden van vroeger, voor deze tijd, voor altijd.
En die vele ideeën willen wij vorm geven en met jou delen middels onze twee lijnen:
. ‘Briljant DeKo & cadeau’, en
. ‘Destijds & Eigenwijs’

'Briljant DeKo & KaDo'
Uw winkel voor mooie en unieke decoraties voor uw huis en tuin... of om cadeau te doen natuurlijk!
Vragen? Advies nodig? Neem gerust contact met ons op!

'Destijds & Eigenwijs'
Sommigen noemen het misschien "oud in een nieuw jasje", "antiek met karakter" of zelfs "modern retro". Voor ons is het 'Destijds & Eigenwijs'... iets van alle tijd, met een eigenzinnige knipoog!
Een bijzondere lijn voor diegenen die iets speciaals zoeken, iets unieks. Iets dat uw kamer, kantoor of tuin een uitstraling geeft, waar uzelf van geniet en ongetwijfeld onderwerp van gesprek wordt tijdens visite.
* Decoraties voor uw huis en tuin, * Advies, * Gratis verzending vanaf €50
  • Rosie maes
    Geverifieerde klant van anno.company

Super snelle service, en geweldig mooi assortiment, voor ieder interieur, raad het iedereen aan om een kijkje te nemen in deze winkel

Dankjewel, Rosie. Veel plezier met de nieuwe aanwinst. 💋

• Sanne
    Review voor anno.company

Wat een super leuke producten/accessoires. En wat het extra leuk maakt, is dat het persoonlijk wordt afgegeven en ook nog is erg leuk ingepakt.
    Aanrader voor iedereen!!

Dankjewel en graag gedaan, Sanne. Heel veel plezier ermee! 😘

• Hoe beoordeel je anno.company?

• Anja Weda
    Geverifieerde klant van anno.company

Leuk geprijsd en goede service

Dankjewel Anja!

• Marijke Groenhout
    Geverifieerde klant van anno.company

Super service en prachtig verpakt.

Antwoord van anno.company

Dankjewel Marijke. Leuk om te horen, en graag gedaan. 😘 Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

• Time
    Review voor anno.company

Net de BEER BOX ontvangen. Superleuk! Weet nu al dat dit een geslaagd Vaderdag cadeau zal zijn. En ik doe ook nog mee aan de actie: Win Een Spin. Ben benieuwd. Hoe dan ook. Ga zo door dames!! ;)

Antwoord van anno.company

Graag gedaan, Time. We doen ons best.
    We wensen jouw vader alvast een hele fijne Vaderdag toe, Time. Aan het mooie cadeau zal het zeker niet liggen.
    En succes met de WIN EEN SPIN actie!

• Natascha De Man
    Geverifieerde klant van anno.company

Goede kwaliteit en prijsverhouding. De producten worden goed en erg sfeervol ingepakt en geleverd. Ook is het contact erg prettig. Vriendelijke te woord gestaan

Antwoord van anno.company

Leuk om te horen, Natascha. Graag gedaan!
    ... en zoals al gezegd, we zijn supernieuwsgierig naar jouw decoraties! ;)

• Hedy Polfliet

Mijn complimenten!
    Je krijgt wat je ziet..in 't echt nog mooier.Mooi in cadeau verpakking.Zeer goede service en snelle levering. Hier ga ik zeer zeker nog bestellen!!😁😊👍

Antwoord van anno.company

Dankjewel voor je complimenten, Hedy.
    Graag gedaan, en veel plezier met de spulletjes... mooie combi! 😘

• Audrey
    Review voor anno.company

Fijn advies en leuke spullen met een goede prijs-kwaliteitverhouding! Spullen worden met zorg en aandacht geleverd. Een echte aanrader 👍🏻

Antwoord van anno.company

Dankjewel, en graag gedaan! Veel plezier met de nieuwe spulletjes. ❤

• sophie mommertz

goede service

Antwoord van anno.company

Dankjewel Sophie. Graag gedaan, en veel plezier!

• Maria Werres
    Geverifieerde klant van anno.company

Ingepakt als een cadeautje en snelle levering

Antwoord van anno.company

We vinden dat elke bestelling als een cadeautje/verrassing ervaren mag worden. En daarnaast vinden we het inpakken ook hartstikke leuk! ;)