beauty4sale

Lidmaatschap per 20-09-2022 stopgezet

8,4

• SW
    Review voor beauty4sale

Bestelling geplaatst en betaald maar nooit iets ontvangen. Geen ontvangstbevestiging,geen producten,niets. Op mails wordt niet gereageerd, telefoon schakelt gelijk naar voicemail. Oplichting!

• Rosa
    Review voor beauty4sale

Mijn bestelling is nooit aangekomen. Geen reactie met mailen. Tel nr is niet in gebruik😱

• Yas
    Review voor beauty4sale

Mijn bestelling ging totaal mis door een foutmelding op de website. Echter: geen enkele reactie op mijn berichten, zero klantencommunicatie. Daardoor ging er nog meer mis. Volgens de webshop kun je een order annuleren als hij nog niet verzonden is. Ondanks onmiddellijke annulering werd de order toch verzonden. Nu maar afwachten wat er gebeurt na retour zending...

• Sonja Schouten

Reageren op klachten.

• H.
    Review voor beauty4sale

Goeie kwaliteit van producten en snelle levering. Ben erg tevreden.

• Miqueline
    Review voor beauty4sale

Bestelling geplaatst en vervolgens zeer snel geleverd. Vraag over de bestelling werd ook vlot beantwoord. Aanrader!

• Angel
    Review voor beauty4sale

Ik ben zeer tevreden over de snelle service van beauty4sale.nl. Ik ga hier zeker weten nog vaker een aankoop doen!

• Anne Gijsberts
    Review voor beauty4sale

Heel erg tevreden en een hele goede service! Ga zo door

• Saba
    Review voor beauty4sale

Ik vind het superfijn dat de producten dierproefvrij zijn - dat was voor mij dé reden om hier een bestelling te plaatsen. Verder vond ik de verzendkosten zeer zacht, zeker vergeleken met andere webshops en was er ook snelle service! Daar word je al helemaal gelukkig van. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het assortiment mag worden uitgebreid met meer merken - desondanks zal ik in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen! :)

• lucianne
    Review voor beauty4sale

Niet de eerste keer dat ik bestel en ook zeker niet de laatste keer. Ik had bij een bestelling per ongeluk de verkeerde kleur aangeklikt bij een browkit. Als hele fijne service had ik een kortingscode gekregen, zodat ik met korting de juiste kleur kon nabestellen!! Zeer gewaardeerd!! En als klap op de vuurwerkpijl, hahaha, zat er ook nog een extraatje bij!!

• Michelle
    Review voor beauty4sale

Snelle levering en goede make up

• Verena
    Review voor beauty4sale

Beauty4sale is een goede site, super goede kwaliteit. Lipsticks blijven super lang zitten, toppie!

• priscilla
    Review voor beauty4sale

Super snelle levering en hele mooie kleuren om je op te maken zekker een aanrader om make-up te bestellen:)

• Daphne
    Review voor beauty4sale

Word snel bezorgd top producten helemaal tevreden !

• Esther van Schaik
    Review voor beauty4sale

Super snelle service en ontzettend tevreden over mijn bestelde make up

• Carina Veerman
    Review voor beauty4sale

Mooie producten, snelle levering en klantvriendelijk. Ik kom zeker weer terug!

• Sanne appelboom
    Review voor beauty4sale

Super spullen super snel in huis! Top

• Lieke de Lange
    Review voor beauty4sale

Ik ben erg blij met de make-up producten welke ik heb besteld. De doosjes gaan niet allemaal even gemakkelijk open, maar de rest is helemaal naar wens.

• Lies
    Review voor beauty4sale

Top service. ze wisten alles over de pruducten te vertellen, en nu ik het ook geprobeerd heb,ben ik er achter gekomen dat ik altijd alles verkeerd heb gedaan altijd.. Blij blij blij!

• Saskia
    Review voor beauty4sale

Fijne webshop met zeer goede producten. Snelle levering en qua prijs kwaliteitverhouding zit het ook goed. Aanrader dus!