beauty4sale
beautyartikelen. Alles
dierproefvrij!

• H.
    Review voor beauty4sale

Goeie kwaliteit van producten en snelle levering. Ben erg tevreden.

• Miqueline
    Review voor beauty4sale

Bestelling geplaatst en vervolgens zeer snel geleverd. Vraag over de bestelling werd ook vlot beantwoord. Aanrader!

• Hoe beoordeel je beauty4sale?

• Angel
    Review voor beauty4sale

Ik ben zeer tevreden over de snelle service van beauty4sale.nl. Ik ga hier zeker weten nog vaker een aankoop doen!

• Anne Gijsberts
    Review voor beauty4sale

Heel erg tevreden en een hele goede service! Ga zo door

• Saba
    Review voor beauty4sale

Ik vind het superfijn dat de producten dierproefvrij zijn - dat was voor mij dé reden om hier een bestelling te plaatsen. Verder vond ik de verzendkosten zeer zacht, zeker vergeleken met andere webshops en was er ook snelle service! Daar word je al helemaal gelukkig van. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het assortiment mag worden uitgebreid met meer merken - desondanks zal ik in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen! :)

• lucianne
    Review voor beauty4sale

Niet de eerste keer dat ik bestel en ook zeker niet de laatste keer. Ik had bij een bestelling per ongeluk de verkeerde kleur aangeklikt bij een browkit. Als hele fijne service had ik een kortingscode gekregen, zodat ik met korting de juiste kleur kon nabestellen!! Zeer gewaardeerd!! En als klap op de vuurwerkpijl, hahaha, zat er ook nog een extraatje bij!!

• Michelle
    Review voor beauty4sale

Snelle levering en goede make up

• Verena
    Review voor beauty4sale

Beauty4sale is een goede site, super goede kwaliteit. Lipsticks blijven super lang zitten, toppie!

• priscilla
    Review voor beauty4sale

Super snelle levering en hele mooie kleuren om je op te maken zekker een aanrader om make-up te bestellen:)

• Daphne
    Review voor beauty4sale

Word snel bezorgd top producten helemaal tevreden !