bijStip
bijStip ontwerpt zelf leuke producten zoals mokken, onderzetters, tuinposters, kerstballen, rompertjes, drinkflessen en nog veel meer. Tevens is personalisatie mogelijk.

Lidmaatschap per 31-07-2021 stopgezet

9,3

• Veerle
    Review voor bijStip

Gewoon super! Mooie mok besteld voor de juf, netjes in een mooi doosje geleverd als een cadeautje, netjes verpakt en leuke reclame op het doosje. Vond het jammer dat ik hem aan de juf moest geven 😉 dus maar snel zelf ook een mok besteld met Mama Momentje. Mokken zijn erg groot en fijn voor een lekkere bak thee!!

• Leonie
    Review voor bijStip

Afgelopen week oeteldonk kerstballen gekocht, en wat zijn ze mooi!! Nu al zin om ze in de kerstboom te gaan hangen. Hartelijk dank!

• Melanie
    Review voor bijStip

Super leuke en fijne webwinkel. Van de week een tuinposter besteld en deze snel geleverd gekregen. Hij hangs super onder onze overkapping. Laat het zonnetje maar komen!

Geen dank, super leuk!

• Marco
    Review voor bijStip

Super service! Een geweldige tuinposter besteld, later nog eentje met een foto van ons eigen gezin. Helemaal trots bedankt bijStip

• Denise
    Review voor bijStip

Hele fijne webwinkel! Eerst een speenkoord besteld voor onze dochter, deze helaas vrijwel niet gebruikt ivm niet spenen van onze dochter. Bij navraag maken ze van een speenkoord ook een knuffelkoord! Dus nog een tweede koord besteld en helemaal gelukkig! Trouwens ook supervlugge reactietijd! Ik had om 11 uur ‘s avonds een mailtje gehad en kreeg nog dezelfde avond antwoord!

• Madelon
    Review voor bijStip

Super leuke producten, mooie kaarten worden snel en netjes geleverd.

• R.D
    Review voor bijStip

Heb hier een drietal vlaggen besteld. Beide zijn van goede kwaliteit en snel geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Monique
    Review voor bijStip

Snelle levering met een geweldige betrokkenheid!

• Manouk

Super leuke kaarten!

• Karin
    Review voor bijStip

Super tevreden, vorige week een tuinposter hangt super mooi onder onze veranda

• Esmée
    Review voor bijStip

Ik heb mijn speenkoort hier besteld en had bij opmerkingen geschreven dat ik het jammer vond dat je er zelf niet een kon samenstellen. Ik kreeg net een mail van de lieve vrouw genaamd Marloes, die mij netjes hielp bij het maken en samen stellen van mijn speenkoort! Marloes nogmaals bedankt!

Antwoord van bijStip

Beste Esmée, geen dank! Natuurlijk kan je bij ons je wensen doorgeven, graag zelfs. Waar we kunnen maken we de speenkoord helemaal op maat. Wij wensen de kleine heel veel plezier met het speenkoord.

• N.R.
    Review voor bijStip

Snelle levering, maandagavond besteld en had het gepersonaliseerde speenkoord vrijdag in huis.
    Erg mooie afgewerkte speenkoord ontvangen, blij mee!

• Monique van den Berg
    Review voor bijStip

Ontzettend tevreden met deze bijzondere service. Ik was te laat met mijn bestelling maar na een korte mail direct uit de brand geholpen! Geweldige snelle reactie en snel opgelost.

• Mevrouw de Laat
    Review voor bijStip

Super tevreden, ik heb een speenkoord roze besteld met de naam van ons dochtertje. Deze lag snel in de brievenbus ben er super blij mee! Hij is erg mooi! Natuurlijk is het geen speelgoed maar wel erg fijn dat het speentje van mijn dochtertje nu niet telkens op de grond valt. We krijgen ook van andere mensen leuke complimenten. Marloes van Stipcreaties bedankt!

Antwoord van bijStip

Geen dank, heel veel plezier ermee!

• Maartje
    Review voor bijStip

Super webshop, vrijdag een speenkoord besteld en de dag erna al in de brievenbus! Super leuke spulletjes hebben ze! En ze behandelen je echt als klant!