bijStip
bijStip Online conceptstore voor tuinposters, kaarten, glazen en speenkoorden.
Tuinposters, Wenskaarten, Citymap

• Melanie
    Review voor bijStip

Super leuke en fijne webwinkel. Van de week een tuinposter besteld en deze snel geleverd gekregen. Hij hangs super onder onze overkapping. Laat het zonnetje maar komen!

Antwoord van bijStip

Geen dank, super leuk!

• Denise
    Review voor bijStip

Hele fijne webwinkel! Eerst een speenkoord besteld voor onze dochter, deze helaas vrijwel niet gebruikt ivm niet spenen van onze dochter. Bij navraag maken ze van een speenkoord ook een knuffelkoord! Dus nog een tweede koord besteld en helemaal gelukkig! Trouwens ook supervlugge reactietijd! Ik had om 11 uur ‘s avonds een mailtje gehad en kreeg nog dezelfde avond antwoord!

• Hoe beoordeel je bijStip?

• Madelon
    Review voor bijStip

Super leuke producten, mooie kaarten worden snel en netjes geleverd.

• R.D
    Review voor bijStip

Heb hier een drietal vlaggen besteld. Beide zijn van goede kwaliteit en snel geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Monique
    Review voor bijStip

Snelle levering met een geweldige betrokkenheid!

• Manouk

Super leuke kaarten!

• Karin
    Review voor bijStip

Super tevreden, vorige week een tuinposter hangt super mooi onder onze veranda

• Esmée
    Review voor bijStip

Ik heb mijn speenkoort hier besteld en had bij opmerkingen geschreven dat ik het jammer vond dat je er zelf niet een kon samenstellen. Ik kreeg net een mail van de lieve vrouw genaamd Marloes, die mij netjes hielp bij het maken en samen stellen van mijn speenkoort! Marloes nogmaals bedankt!

Antwoord van bijStip

Beste Esmée, geen dank! Natuurlijk kan je bij ons je wensen doorgeven, graag zelfs. Waar we kunnen maken we de speenkoord helemaal op maat. Wij wensen de kleine heel veel plezier met het speenkoord.

• N.R.
    Review voor bijStip

Snelle levering, maandagavond besteld en had het gepersonaliseerde speenkoord vrijdag in huis.
    Erg mooie afgewerkte speenkoord ontvangen, blij mee!

• Monique van den Berg
    Review voor bijStip

Ontzettend tevreden met deze bijzondere service. Ik was te laat met mijn bestelling maar na een korte mail direct uit de brand geholpen! Geweldige snelle reactie en snel opgelost.