Brievenbus Banket

Bij Brievenbus Banket besteld u ambachtelijk gebak dat in brievenbus doosjes past en dus door de brievenbus wordt geleverd. Dit heerlijke brievenbus cadeau kunt u door heel Nederland of België versturen en is hét perfecte cadeau om iemand te verrassen!

Lidmaatschap per 17-01-2022 stopgezet

9,3
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Jtepj

Perfect zoals omschreven

• Hennie De Gooijer
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

pakjes is keurig verzorgd en lekker

• W. h. De Vries
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Eerst was maandag de bezorgdag, toen dinsdag en het is woensdagavond geworden
    Heel vervelend, ik zal deze site niet meer gebruiken.

Beste W. H. de Vries,

Vervelend om te horen dat u niet content bent geweest met de dienst van Brievenbus Banket.

Kunt u aangeven wat er precies is gebeurd? Dan kunnen wij dit bij onze bezorg partner neerleggen.

Mocht u in het vervolg de dienst nog een keer willen proberen, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, dan zorgen we dat we u een passende oplossing aanbieden.

Excuses voor het ongemak.

• Steffan Kerstjens
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Nette service, het enige minpuntje was dat ik aangaf het op 1 December bezorgt wou hebben, en het in plaats daar van al in November aankwam. Alsnog een aanrader als de specifieke dag minder uitmaakt.

Beste Steffan,

Dankjewel voor de leuke woorden. Ik zie inderdaad dat er iets mis is gegaan met de bezorg datum en dat het gebak met de levering van 1 november in plaats van 1 december is meegegaan. Excuses hiervoor, we zullen u een persoonlijke korting code sturen op de mail om het ongemak iets te verzachten.

• Erik
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Makkelijk bestelproces, leuk concept, lekkere taarten (laatste is mss nog wel het belangrijkste :))

• Eline Faber
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Levering op afgesproken moment en mooi en lekker gebak!

• Sonja
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Ik heb een walnoot sinaasappel banket verstuurd aan mijn schoondochter en volgens haar was het op de afgesproken dag bezorgd en superlekker! Een echte verrassing dus. Dus als je een lekkere en leuke verrassing zoekt, dan kan ik dit aanbevelen.

• Ria Wassens
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

De taart werd een dag later bezorgd dan was afgesproken. Nog gevraagd af het zo vroeg mogelijk kon, maar werd toch pas na 21 uur bezorgd 😟
    Kreeg alleen de bezorgkosten terug wat maar €1.45 was. Terwijl de taart na het feest pas kwam.

Beste Ria,

Jammer om te horen dat u niet content was met onze diensten. Helaas zoals al eerder uitgelegd in ons mailcontact werken wij samen met een externe bezorg partner en hebben geen invloed op de aflever tijden.

Omdat de bezorging niet goed is verlopen en een dag te laat was hebben wij dan ook direct de verzendkosten à €1,50 aan u gerestitueerd.

Mocht u in het vervolg nog bij ons willen bestellen, neemt u dan contact op met de klantenservice dan krijgt u ook nog een kortingscode om het ongemak wat te verzachten.

Nogmaals excuses voor het ongemak, we hopen dat er desondanks van het brievenbus taartje genoten is.

• Familie Hagens
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Duidelijke website, snelle bezorging. Bezorging ook goed live te volgen.

Antwoord van Brievenbus Banket

Goed om te horen, bedankt!

• Committed Power Annemieke Van Elst
    Geverifieerde klant van Brievenbus Banket

Bij het banket schrijven wat het precies is, een beschrijving toevoegen voor de ontvanger en een tijdstip reserveren en je daar ook aan houden!

Beste Annemieke,

Dank u wel voor uw feedback.

In het brievenbus doosje staat vermeld dat voor meer informatie over de producten op de website, www.brievenbusbanket.nl, alles vermeld staat. Hier staat het soort Banket maar ook de ingrediënten en allergenen.

Betreft 'een tijdstip reserveren' kunnen wij alleen de bezorgdag zelf aanbieden zoals aangegeven op onze website. Onze pakketvervoerder bepaalt zelf het sorteerproces, dit is altijd tussen 17:00-22:00 op de aangegeven bezorgdag. We zagen dat uw pakket om 21:41 is afgeleverd op de door u aangegeven bezorgdag, dus binnen de aangegeven levertijden.

We hopen dat ondanks uw ongemak er toch van het Banket is genoten.