carla-blijhuisdier

carla-blijhuisdier

Wij verkopen veel met de handgemaakte dierenbenodigdheden van een zeer hoge kwaliteit uit eigen atelier, waaronder:
* Bodembedekking matten
* Slaapzakken
* Hangmatten
* Manden
* Anti-plasmatten (waterdichte matten)
* Zorg en Pleegmatten
* Slaapmutsen en huisjes
* Dierenurnen met edelstenen

U kiest zelf de stof en/of kleurencombinatie.

Daarnaast bieden wij een assortiment aan van ingekochte standaard dierenbenodigdheden.

Lidmaatschap per 08-03-2022 stopgezet

• Frieke
    Review voor carla-blijhuisdier

Carla maakt alles heel netjes en zorgvuldig. De artikelen gaan lang mee en zien er prima uit. Echt een aanrader!!

• Joyce
    Review voor carla-blijhuisdier

Goede service. Ik bleek teveel hebben betaald ivm een actie. De webwinkel het dit zelf opgemerkt en het geld terug gestort. De cavia's zijn om erg blij met de ice pods. Ga er nog wat bij kopen.

• Wendy
    Review voor carla-blijhuisdier

Hele goede service want de bodembedekkingsmatten zijn super netjes op maat gemaakt, zelfs met een gat voor de trap omdat we een hok met 2 verdiepingen hebben! De kwaliteit is erg goed met een prima absorberende molton, de fleece-laag is lekker zacht en blijft droog aanvoelen. Ik wilde het eerst natuurlijk even testen maar heb na een week meteen een reserve set besteld. Onderhoud is heel makkelijk; in de wasmachine en droger en klaar! Het ziet er ook nog eens heel gezellig uit in het hok. Super bedankt Carla!

• Lea
    Review voor carla-blijhuisdier

Leuke service, ook de mogelijkheid om zelf stof uit te zoeken zodat het naar eigen smaak is en alles kan haast bij Carla even mailen en je wordt snel op de hoogte gesteld, heb al veel dingen besteld. Dank je wel Carla.

• Sandra
    Review voor carla-blijhuisdier

Goede communicatie via mail, andere afmetingen zijn bespreekbaar, sterke kwaliteit van de stoffen...zalig om in de flats te leggen, een aanrader!

• Corina
    Review voor carla-blijhuisdier

De handgemaakte spullen zijn van een prima kwaliteit. Er is ook erg veel mogelijk, qua kleur/maat etc. Echt een aanrader als je op zoek bent naar leuke spulletjes voor je dieren!

• Maurice
    Review voor carla-blijhuisdier

Wij hebben in januari 2 setjes bodemkleden gekocht voor onze caviakooi deze zijn van uitstekende kwaliteit en wat een genot geen troep meer van zaagsel wij hebben er wel wc bakje in staan daar doen de cavias bijna alles op.
    Ook hebben we 2 plasdekens gekocht voor op schoot leuk dat je zelf het patroon kunt kiezen, carla heel vriendelijk over de telefoon bestelling keurig op tijd geleverd ondanks de corona tijd.

• Roger
    Review voor carla-blijhuisdier

We wilden iets speciaals, en persoonlijks voor onze overleden konijn.
    Na lang googelen, kwam ik bij Carla terecht.
    Zij heeft voor ons iets héél moois gemaakt, waar we erg blij mee zijn.
    Deze webshop is een echte aanraden als je iets wil voor je overleden dier

• Thea de Ruiter-Zomer
    Review voor carla-blijhuisdier

Carla’s blijhuisdier maakt veel dingen zelf. O.a de bodembedekkingmat. Ik doe er nu al twee jaar mee. En het scheelt ook ontzettend in de groene kliko. De service is top en de kwaliteit enorm goed.

• Carla Vink
    Review voor carla-blijhuisdier

Het traditionele gastenboek binnen “mijnwebwinkel” bestaat helaas niet meer. Hiervoor is nu “Webwinkelkeur” in de plaats gekomen.
    Ik zou het enorm leuk vinden als u hier een recentie wil plaatsen.
    Bvd, Carla Vink