cobesu

Lidmaatschap per 18-10-2020 stopgezet

9,3

• Bart Lambrechts
    Review voor cobesu

Goede communicatie en opvolging. Snel geleverd. Snelle respons op vragen. Mijn HD worden nu hier aangeschaft.

• Michel
    Review voor cobesu

Woon op Curaçao en had gevraagd om deze te verzenden. En inderdaad een week later kon ik deze ophalen! Top Service!

• Chris van der Geld

Heel tevreden

• Willem Smit
    Review voor cobesu

Makkelijk te bereiken voor vragen, zeer snelle levering (binnen 24 uur), harddisks (WD 8TB Purple) voor een zeer concurrerende prijs en van uitstekende (nieuw) kwaliteit. Zo tevreden met de twee geleverde schrijven dat ik er nog twee heb besteld (en weer snel geleverd).

• C P Schooneman
    Geverifieerde klant van cobesu

Heel tevreden goed bereikbaar mocht je vragen hebben en snelle afhandeling

• Duc Nguyen

Snel levering.

• Hans Peeters
    Geverifieerde klant van cobesu

Ik heb hier drie Toshiba MD04ACA400 4TB harde schijven besteld, nodig voor een configuratie van vier (waar ik er al één van heb). Vrij snel zijn ze binnen maar helaas niet datgene wat ik wil hebben; het zijn drie Toshiba MG04ACA400E 4TB harde schijven. Op papier beter maar toch wil ik ze retour sturen. Na een telefoontje zijn we tot een andere oplossing gekomen: de ene Toshiba MD04ACA400 4TB die ik anderhalve week geleden bij een andere winkel gekocht heb wordt zonder poespas door Cobesu omgeruild voor een Toshiba MG04ACA400E 4TB. Klasse die ik zeer kan waarderen!

• Willem Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van cobesu

Ik ben heel tevreden over deze webshop,zowel de snelheid van leveren als het reageren op mijn vragen van de harde schijf.
    zeer goed contact waarbij me goede tips werden gegeven over het inbouwen ,super shop(met hele mooie aanbiedingen)

• Timothy Tang
    Geverifieerde klant van cobesu

Goed en snelle service, bestelling volgende dag al in huis.

• Andor Schaatsenberg
    Geverifieerde klant van cobesu

Product snel ontvangen, plezierige communicatie en een vlotte afhandeling.

• H. de Roode
    Geverifieerde klant van cobesu

Bestelling en levering ging goed, snelle respons op vragen.

• Lieuwe Nolet
    Geverifieerde klant van cobesu

Snelle levering. En goeie communicatie!

• robert de wit
    Geverifieerde klant van cobesu

Pakket werd wat later bezorgd buiten schuld van cobesu maar goede communicatie vanuit cobesu

Antwoord van cobesu

post.nl werkt en communiceert niet goed heb geprotesteerd maar je weet hoe dit gaat
    vind het vervelend voor u blij dat het goed gekomen is

• P. Sykora

Zeer correcte betrouwbare leverancier

• Rinie van der Schoor

Eerlijke voorlichting
    Super verpakt zoals belooft
    Kortom aan ieder aan te bevelen

• Peter Stam
    Geverifieerde klant van cobesu

Prima webwinkel. Aflevering duurde een dag langer dan verwacht, maar product was goed verpakt.
    Dit is een tevreden klant!

• Willem Berkulo
    Geverifieerde klant van cobesu

Prima communicatie, uitstekende levering!

• Patrick van Herk
    Geverifieerde klant van cobesu

Samsung 960 evo besteld. Zeer snel geleverd en in top conditie. Bedankt!

• Stefan Werdekker
    Geverifieerde klant van cobesu

Undersell and overachieve, lijkt het motto van Cobesu. De verzending ging supersnel en sneller dan geadverteerd Verpakking: prima. Product: prima. Prijs: uitstekend!

• Strawberry

Uitstekend