cobesu
computer beveiliging supplies
inkoop-verkoop-reparatie

• Bart Lambrechts
    Review voor cobesu

Goede communicatie en opvolging. Snel geleverd. Snelle respons op vragen. Mijn HD worden nu hier aangeschaft.

• Michel
    Review voor cobesu

Woon op Curaçao en had gevraagd om deze te verzenden. En inderdaad een week later kon ik deze ophalen! Top Service!

• Hoe beoordeel je cobesu?

• Chris van der Geld

Heel tevreden

• Willem Smit
    Review voor cobesu

Makkelijk te bereiken voor vragen, zeer snelle levering (binnen 24 uur), harddisks (WD 8TB Purple) voor een zeer concurrerende prijs en van uitstekende (nieuw) kwaliteit. Zo tevreden met de twee geleverde schrijven dat ik er nog twee heb besteld (en weer snel geleverd).

• C P Schooneman
    Geverifieerde klant van cobesu

Heel tevreden goed bereikbaar mocht je vragen hebben en snelle afhandeling

• Duc Nguyen

Snel levering.

• Hans Peeters
    Geverifieerde klant van cobesu

Ik heb hier drie Toshiba MD04ACA400 4TB harde schijven besteld, nodig voor een configuratie van vier (waar ik er al één van heb). Vrij snel zijn ze binnen maar helaas niet datgene wat ik wil hebben; het zijn drie Toshiba MG04ACA400E 4TB harde schijven. Op papier beter maar toch wil ik ze retour sturen. Na een telefoontje zijn we tot een andere oplossing gekomen: de ene Toshiba MD04ACA400 4TB die ik anderhalve week geleden bij een andere winkel gekocht heb wordt zonder poespas door Cobesu omgeruild voor een Toshiba MG04ACA400E 4TB. Klasse die ik zeer kan waarderen!

• Willem Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van cobesu

Ik ben heel tevreden over deze webshop,zowel de snelheid van leveren als het reageren op mijn vragen van de harde schijf.
    zeer goed contact waarbij me goede tips werden gegeven over het inbouwen ,super shop(met hele mooie aanbiedingen)

• Timothy Tang
    Geverifieerde klant van cobesu

Goed en snelle service, bestelling volgende dag al in huis.

• Andor Schaatsenberg
    Geverifieerde klant van cobesu

Product snel ontvangen, plezierige communicatie en een vlotte afhandeling.