cosma tweewielers

cosma tweewielers

Wij hebben een ruim assortiment aan merk/retro
scooters, (elektrische) fietsen en accessoires.
Zowel de scooters als de fietsen hebben 1 jaar
fabrieks

Lidmaatschap per 25-09-2016 stopgezet

7,4

• Yoerie Custers
    Review voor cosma tweewielers

Ik heb een racescooter en deze moest lopend gemaakt worden. De scooter werd netjes opgehaald, en ik heb de dame op papier gezet wat er precies moest gebeuren. Daar was een prijs over genoemd en het zou ongeveer 3 dagen duren. Even samengevat: Ik heb 6 weken op de scooter moeten wachten en de rekening was ruim €100,00 duurder dan wat was afgesproken. Ik was enkele dagen in het buitenland en ik kwam net thuis, stonden de jongens er voor de levering. Hier was ik niet van op de hoogte en ze zijn gekomen zonder een afspraak te maken. Uiteindelijk bleek dat ze de scooter enkel lopend gemaakt hebben, maar de overige dingen die zouden gebeuren hebben ze niet gedaan (zelfs een carterkap monteren niet). Na een rondje te rijden schoot de uitlaat onder de scooter vandaan omdat ze deze niet gemonteerd hadden. En er was bij de waterpomp een ophanging kapot waardoor deze scheef liep (bleek volgens Cosma al zo te zijn, maar hebben ze niet gemeld). Ook "loopt" de scooter wel, maar totaal niet naar behoren. Na wat mail contact en telefonisch contact, heb ik na 4 maanden nog eens boos opgebeld dat dit niet de netste manier is van klantencontact. Toen werd me verteld dat als ik meer wil betalen, dat de andere afgesproken dingen ook gedaan konden worden. Meer betalen?! Het was sowieso al €100,00 duurder voor een kwart van de afgesproken werkzaamheden. Cosma wilt me nergens mee tegemoetkomen en ik moet het er maar mee uitzoeken "als ik geen geld heb", zoals meneer zegt. De scooter afstellen konden ze sowieso niet doen want daar hebben ze de kennis en middelen niet voor (als ze dit direct zeiden, was ik al ergens anders heen gegaan, want dit is het voornaamste van een race scooter).

CONCLUSIE:
    - Slecht contact achteraf (mail of telefonisch. Alleen in het begin goed, om klanten te werven)
    - Houden zich niet aan de afspraken (kostenplaatje, werktijd en werkzaamheden)
    - Slechtste klacht"oplossingen" die ik ooit heb meegemaakt.
    - Brutaal personeel en eigenaar van het bedrijf.

• Louise
    Review voor cosma tweewielers

Zeer tevreden! Volgens afspraak werd mijn bestelling een week later bezorgd. Alle papieren waren meteen rond en ik kon gelijk rijden. Snelle service, super aardig personeel dus echt een aanrader!!

• Marinus
    Review voor cosma tweewielers

Wat een verschrikking!! Fiets voor onderhoudsbeurt via groupon twee weken geleden afgeleverd. Bij ophalen bleek er geen onderhoud te zijn gepleegd en reparaties niet verricht. Er was alleen een leerling monteur die van niets wist. De receptionist een MBO-er die alleen maar verontschuldigingen kon aanbieden. Vervolgens weer afspraken gemaakt en wederom geen resultaat. Slechte bedrijfsvoering met onvoldoende gekwalificeerd personeel. Kijk uit!!!

• Wanda
    Review voor cosma tweewielers

U mag gerust weten dat ik echt woest ben over hoe er met mij is omgegaan.

De eerste keer heb ik gevraagd om een gehele onderhoudsbeurt, met extra aandacht voor mijn handrem en uitlaat omdat deze raar ruikt (niet goed meer is)
    Hierbij was mij verteld dat dit rond de 120 euro ging kosten, Prima. Ook heb ik aangegeven dat ik graag wil weten wat het dan daarboven op zou kosten om mijn scooter te repareren.

Tweede keer, rekening van bijna 28 euro... Klopt dus niet? Is er dus geen onderhoudsbeurt geweest maar puur fiksen van mijn handrem( heel erg fijn trouwens) en een mededeling dat mijn uitlaat naar onverbrande olie ruikt.(staat in de mail die naar mij is gestuurd) JA HE HE...dat kan elke omstander mij ook vertellen, ik wil een kostenplaatje en reparatie. Nou, dat onderzocht worden en ze zouden me erover mailen.. Echter helaas daarover nooit een mail ontvangen...

Na mijn vakantie terug gekomen met de mededeling dat ik graag die reparatie wil, niemand weet ergens wat van en ik ben niet in het systeem te vinden. Dus opnieuw het hele verhaal, plus dat die onderhoudsbeurt miste.. De dag erna zou ik opnieuw moeten bellen voor afspraak. Heb ik gedaan en is gebeurd zou donderdag brengen en zaterdag ophalen. Ik kom donderdag langs, en weer lijkt niemand van iets te weten! De eerste monteur is er dit keer weer en herinnert zich wel dat die uitlaat vervangen moet worden, en dus ook hoe of wat. Maar neee, dat kan nu niet, volgende week dinsdagochtend kan dat gebeuren. Oke... Dus of ik hem maandagavond weer brengen kan. Ik heb gevraagd tot hoelaat dit kan, tot 6 uur. Oke.

Dus ik vandaag OPNIEUW patiënten overdracht geskipt om voor half 6 cosma te kunnen zijn. En ze zijn gesloten....
    Ik ben er klaar mee, ik hoop dat ik uitzonder ben en ze niet iedereen zo behandelen.

• mazzie
    Review voor cosma tweewielers

slechte service. De scooter was 1 dag later bezorgt dan beloofd. Later is gebleken dat de kappen van de scooter imitatie was. Dat was ook niet verteld aan mij. Heel erg jammer

• van Ooijen
    Review voor cosma tweewielers

Ik ben heel erg ontevreden en kwaad, Mijn scooter had alleen een service beurt nodig. En kreeg mijn scooter kapot terug, het heeft mij handen vol met geld gekost. Daarvoor ben ik terug geweest, En alweer was hij niet helemaal in orde. Het heeft mij opnieuw geld gekost. Ik wil hiermee duidelijk maken dat ik hier geen genoegen mee neem en juridische stappen ga ondernemen , en het mooiste van het hele verhaal is hij zegt dat niet bij hun is gebeurd maar hij wilt wel een waardebon van 50 euro geven , oftewel hij bekend wel schuld !!! dus al met al de betreffende scooter is naar een ECHTE scooter winkel geweest en hun conclusie was dat het zeer onprofessioneel aan gesleuteld is dus vandaar dat ik mijn frustratie hier op zet en mensen wil behoeden van zo'n malafide kwakzalvende scooterzaak !!! dus mensen wil je je geld in de zak houden ga naar een echte scooterzaak met mensen die er verstand van hebben mvg hele boze klant

• Ron Keetels

Ontzettend aardige eigenaar

• randy
    Review voor cosma tweewielers

hier mijn zip + ledjes en windscherm gekocht, snelle service, vriendelijk personeel, zeker een aanrader als je in en rond om nijmegen woont,

• Sasja
    Review voor cosma tweewielers

Men schrijft je gegevens op maar uiteindelijk raken ze deze kwijt waardoor ze je niet opbellen.

Antwoord van cosma tweewielers

Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling.

Ondanks dat uw beoordeling negatief is, stellen wij uw beoordeling zeer op prijs. Van fouten kunnen wij leren dus dit nemen wij zeker mee als verbeterpunt. Doordat wij slechts 2,5 week op onze nieuwe locatie geopend zijn, verloopt alles nog niet geheel vlekkeloos. Wij doen ons uiterste best om velen fouten te verbeteren. Onze excuses dat u de dupe bent geweest van dit ongemak.

Hopelijk zijn wij u alsnog goed van dienst geweest en wellicht tot ziens!

• Zsolt
    Review voor cosma tweewielers

Geweldig mooie scooter BTC Roma gekocht bij Cosma. Heel erg blij mee! En Cosma leverde ook een fantastische service! Top!

• marc
    Review voor cosma tweewielers

Top winkel goed werk word er geleverd , niet te duur super chill personeel kortom dikke aanrader. Als je in nijmegen woont en scooter hebt moet je zoizo wel deze winkel checken!

• Danny Asmus
    Review voor cosma tweewielers

Scooter Peugeot v clic gekocht bij cosma, vriendelijk geholpen, cosma gaf aan dat hij t druk had, daardoor krijg je soms wat later beantwoording op een mail, maar 2 weken later scooter gebracht vanuit Nijmegen gratis naar Asperen en hij loopt: wauw heel blij mee ! Goede koop !

• Paul W.
    Review voor cosma tweewielers

Ik heb vanuit Duitsland kontakt met cosma tweewielers opgenomen. Dat ging allemaal prima. Nette mensen. Goed advies. Op tijd ist de bestelde fiets aangekommen. Toen ik de fiets afgehaald heb was alles rijklaar en in orde. Ik ben tevreden! Auf deutsch: es hat alles prima geklappt! Alles Bestens. Sehr empfehlungswert.

• Marvin Johannes
    Review voor cosma tweewielers

Ik moest 4 weken wachten op mijn Vespa sprint omdat het uitverkocht was.
    Mijn Vespa sprint zag er echt mooi uit met alle accessoires erop. Vervolgens deed mij alarm niet naar behoren. Na een week stond Cosma voor mij deur om de alarm te repareren . Onderhoud en service is top en Cosma is erg klantvriendelijk.

• Ninno Thoonen
    Review voor cosma tweewielers

Goede service en ondersteuning bij het maken van keuzes. Soms moeilijk te bereiken maar je krijgt sowieso waar je voor betaald. En de prijzen zijn scherp.

• frits vossen
    Review voor cosma tweewielers

Zeer tevreden! Goede informatie vooraf, levering volgens afspraak, vriendelijke bejegening.
    klein probleempje is zonder aarzeling opgelost. BTC retro scooter bevalt goed.

• Floor Huygen
    Review voor cosma tweewielers

Ik heb 5 weken geleden een retroscooter IVA Venice besteld en die zou vandaag geleverd worden.
    Ten eerste heb ik 2 x moeten bellen op welk tijdstip dat het geleverd zou worden en zou binnen een uur terug gebeld worden. Om 15.00 uur s´middags wordt er telefonisch mede gedeeld dat de scooter niet meer geleverd kan worden!!!!! Maar ze hebben wel een alternatief: een andere scooter bestellen...
    Geen stijl dit, zoiets kan niet. En het excuus was dat de eigenaar de scooter te laat heeft besteld.

• Daphne Ronde-van Tilburg
    Review voor cosma tweewielers

Deze zaak staat voor klantvriendelijkheid! Ik kwam - door mijn eigen schuld - in de problemen met de einddatum van de Grouponbon voor brommeronderhoud en mijn vakantie. Geweldig opgelost door nu alles te regelen en de afspraak om na mijn vakantie mijn brommer voor het onderhoud te brengen. Top!

• jansen
    Review voor cosma tweewielers

mooie sym mio ontvangen. netjes geholpen, over nazorg kan ik nog niets zeggen, de scooter is nieuw. ben nadat de scooter afgeleverd was nog gebeld of alles goed aangekomen was in IJmuiden. grt c jansen

• Ferdinand
    Review voor cosma tweewielers

Geweldige shop met veel kennis en informatie. De producten zijn niet altijd goedkoop maar je krijgt wel echt waar voor je geld. Zeker met de service die ze bieden.
    Hier ga ik vaker komen, voor zowel fiets als scooter.