Poelenburg 22
1713CP Obdam

P Metselaar beoordeelde op 2019-07-31

snelle en nette levering.
Ok achteraf na de aankoop snelle en correcte antwoorden op vragen

Denizhan Eeyilmaz beoordeelde op 2019-07-22

Harold Emmers beoordeelde op 2019-07-09

Reactie van create3Dshop.nl:
Beste Harold,

Dank voor je review. Verdienen wij echt maar 2 sterren doordat er een verkeerde kleur filament is geleverd? Wij zijn nog in afwachting van jouw reactie omtrent ons voorstel m.b.t. deze fout.

kevin vanobbergen beoordeelde op 2019-07-05

Rob Kokke beoordeelde op 2019-06-26

Uitstekend bedrijf.
Order was compleet, netjes verpakt en de levertijd verdiend een compliment.
Kortom niets dan lof.

Willem van Duijn beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering.

Har Sanders beoordeelde op 2019-06-10

Levering nog voor aangekondigde dTUM

Kenny De Meester beoordeelde op 2019-06-10

Super service! Als je vragen hebt over je levering kan je gewoon een mailtje sturen of via social media een berichtje sturen en je krijgt zeer snel een duidelijk antwoord! Je kan de levering opvolgen (PostNL) en zien wanneer het onderweg is. Klein puntje van kritiek maar Create3Dshop kan hier niets aan doen: pakket was geleverd bij de overbuurman maar er was geen briefje achter gelaten in de brievenbus. Maar voor de rest klopte de bestelling volledig en is het pakket onbeschadigd aangekomen! Top! Ik bestel er binnenkort weer!

Christiaan de Groen beoordeelde op 2019-06-08

Bennie van Daal beoordeelde op 2019-06-07

Vincent Visser beoordeelde op 2019-05-21

Peter Mitterbacher beoordeelde op 2019-05-19

Ingmar Hoogendijk beoordeelde op 2019-05-18

Goed verpakt,prima kwaliteit alleen leveren alleen via dhl is altijd een drama qua levertijd, geef mij post.nl maar heb je het 2 dagen eerder.

Dimitris Kosmas beoordeelde op 2019-05-13

Item as described, same day dispatch, responsive and fast service.

Jan Nijhuis beoordeelde op 2019-05-12

Goede. Correspondentie, snel geleverd.
Al met al een aanrader.

Jan

Roel Gooris beoordeelde op 2019-05-06

Henk Rinkens beoordeelde op 2019-05-03

henk kuyer beoordeelde op 2019-05-03

Geen klachten!

Sebastiaan Schouten beoordeelde op 2019-05-03

Na een paar maanden gebruik verschenen er slijtagesporen op een onderdeel, hierover een mailtje gestuurd. Binnen 24 uur waren de onderdelen onder garantie besteld bij de leverancier, en deze werden een week later keurig verpakt bezorgd. Prima Service!

Wilko van den Bergh beoordeelde op 2019-04-29