create3Dshop.nl

create3Dshop.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van create3Dshop.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,2
Filter 554 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 344 met beschrijving

• Fred
    Review voor create3Dshop.nl

Op 19 februari onderdelen besteld, meteen betaald via Paypal, echter geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet in ongewenst). Dag erop een mail verstuurd naar create3dshop met de vraag of er misschien iets mis was gegaan met de betaling, maar geen antwoord.
    Uiteindelijk besloten geld terug te vorderen via Paypal, maar dan op 25-2 14u krijg ik een mail binnen, dat de onderdelen klaar voor verzending zijn en de bestelling dus voltooid is. Onderdelen worden verstuurd met track en trace.

Ik had best willen wachten op de bestelling, maar totaal geen bevestiging, geen antwoord op mijn vraag na 5 dagen, niets.
    Vervolgens een mail verstuurd met de algemene voorwaarden, dat ik gebruik wil maken van het herroepingsrecht en de spullen niet meer nodig heb.

Daar het op maat gemaakte onderdelen zijn, is er geen retourrecht mogelijk, dus zal ik de onderdelen ontvangen. Zal wel de laatste keer zijn bij deze "shop".
    Er kan altijd een vertraging optreden, er kunnen problemen zijn, maar laat in ieder geval iets van je horen, vooral als je een vraag van een klant krijgt.

Ik had de onderdelen nodig voor mijn eigen printer, echter zijn er andere bedrijven die het wel op de juiste manier behandelen. Binnen 2 dagen zelfs.

Antwoord van create3Dshop.nl

Hi Fred,

Dank voor je review, jammer te vernemen dat je niet tevreden bent.

We hebben te maken gehad met een email storing zoals ook aangegeven per reactie in de claim van PayPal en betreuren hierdoor dat we niet de bestelling via de normale manier hebben kunnen afhandelen.

Groet, Create3Dshop.nl

• Edwin Plat

Perfecte service

• Hoe beoordeel je create3Dshop.nl?

• Erwin Zorn
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Geprint volgens tekening niets op aan te merken

• Eric
    Review voor create3Dshop.nl

Men schermt op de site met een laagsteprijsgarantie, maar als je ze daar op aanspreekt, geeft men niet thuis met de opmerking dat de prijs van de concurrent niet realistisch is. Zwak.

Antwoord van create3Dshop.nl

Hallo Eric, dank voor je review. Zoals ook al aangegeven via de email is het aanpassen van de prijs voor het printen van jouw model geen reële optie.

Wij gaan bij KLM een klacht indienen / melding maken vanwege de manier zoals je hiermee omgaat. Wij zijn open en transparant geweest in de kostenopbouw van de prijs en jouw ongevraagde negatieve review past vast niet in het externe communicatiebeleid van de KLM.

• Colin
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Prijs/kwaliteit is top. Werkelijk de goedkoopste op de markt!

• Erwin van den Berghe

Geleverd zoals verwacht

• Sjaak
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Duidelijke en fatsoenlijke prijzen: starttarief is incl. verzending; printkosten worden bepaald op basis van het volume en als je zelf het cad-bestand kunt aanmaken is de bestelling een fluitje van een cent. Prima keuze uit kleuren en materialen.
    De levering is vlot, de kwaliteit en de afhandeling zijn prima. Ik heb geen ervaring met andere bedrijven op dit gebied maar dit wordt mijn vaste adres voor 3d-printwerk!

• Martine
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Snelle levering, prima gemaakt, past perfect!

• John M.
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Top kwaliteit. Duidelijke online tool en normaal levering en netjes verpakt. Geen probleem.

• Bert Knispel
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Is precies wat ik had besteld.

• Jan Dogterom

Snel, accuraat, netjes

• Marcel van den Berg
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Snel geleverd, goede communicatie. Prima verzorgd!

• Thijs Struijs
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Goeie prijs kwaliteit. Denkt mee en levert snel. Top.

• Gabrie van Zanten
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Snelle levering. De print zag er prima uit.

• Bart
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Snelle levering, mooie kwaliteit!

• Ben van Ingen

Gewoon goede kwaliteit

• Ruben Kwast
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Top kwaliteit. Duidelijke online tool, snelle levering en netjes verpakt.

• Willem Jagt
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Onderdelen zien er beter uit dan verwacht. Hoogwaardige kwaliteit en maatvoering heel goed.

• David Robinson
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Fast delivery and quality was better than I expected. Will use again next time I need something printed

• Fam van Rijt

Prima service!