antonvanduinkerkenstraat 8
+31627314325

9,1

Marike Aalmoes beoordeelde op 2019-09-19

Ina Oostervelt beoordeelde op 2019-09-16

Heel erg tevreden snelle levering top

Jacqueline Eliëns beoordeelde op 2019-09-15

Yves Ponnette beoordeelde op 2019-09-14

Heel goede communicatie. We hebben de aan huis levering kunnen veranderen in levering in een afhaalpunt. Kortom dit is echte consumentenluxe.

jana bueken beoordeelde op 2019-09-08

Rebecca Tureay beoordeelde op 2019-08-30

Mat Rassin beoordeelde op 2019-08-30

Mooie massagetafel.communicatie met de massagewinkel zowel telefonisch als email en slecht. Geen antwoorden

Goedendag Mat,

Allereerst bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de massagetafel.

Qua communicatie moet ik je helemaal gelijk geven: we zijn afgelopen week inderdaad telefonisch wat minder goed bereikbaar geweest. Dit komt door de vakantieperiode in combinatie met onze dagelijkse werkzaamheden. Voor mails streven we er ten alle tijde naar om deze altijd binnen 24 uur te beantwoorden. Helaas hebben we als kleine webwinkel nog niet de mankracht om dit sneller te kunnen doen. Excuses voor het ongemak hiervan.

Al met al hoop ik dat je erg veel plezier van de RESTPRO massagetafel zult beleven en dat je er jarenlang gebruik van zult kunnen maken!

Koen van der List

Thea Den Boef beoordeelde op 2019-08-30

Karen Laarkamp beoordeelde op 2019-08-23

Gonneke Fieren beoordeelde op 2019-08-15

Saeunn Bry beoordeelde op 2019-08-15

snel de product in huis

Reactie van demassagewinkel.com:
Bedankt voor de beoordeling Saeunn! Veel plezier van de Memory 3 Massagetafel.

Gerrit Jan Willems beoordeelde op 2019-08-13

snelle levering en goede kwaliteit

Reactie van demassagewinkel.com:
Bedankt voor je beoordeling Gerrit Jan. Veel plezier van de Affinity Massagetafel!

Mireille beoordeelde op 2019-08-11

Hele snelle levering! Zag er prima uit, vlgs verwachting.

Reactie van demassagewinkel.com:
Bedankt voor je beoordeling Mireille!

Hans Nijs beoordeelde op 2019-08-06

Na gemaild te hebben over verdere vragen in verband met een opklapbare massagetafel en advies, kreeg ik snel (diezelfde avond) een profesioneel en uitgebreid antwoord. Aan de hand hiervan kon ik de beste massagetafel uitkiezen die voor mij geschikt was. Na bestelling werd de tafel de volgende dag geleverd.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hoi Hans, Bedankt voor je review. Veel plezier van de massagetafel!

Patricia Van Diggele beoordeelde op 2019-07-23

De doppen om de gaten in de pootjes te bedekken ontbraken.
Ik ben nog in afwachting van de afhandeling van mijn melding

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Patricia, zoals besproken worden de doppen vanuit onze leverancier opgestuurd, omdat we deze zelf niet voorradig hebben liggen. Echter kan dit helaas wat langer duren. Excuses voor het ongemak!

Raymond Janssens beoordeelde op 2019-07-18

Beste kan geen beoordeling vellen massage tafel is nog steeds niet aangekomen bij mij thuis groetjes Mr Janssens

Reactie van demassagewinkel.com:
Goedendag, bedankt voor de beoordeling / feedback. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb even contact via de mail met je opgenomen om dit op te lossen. Gr. Koen

heidi Van de sande beoordeelde op 2019-07-15

snelle levering , degelijke kapperskar

Reactie van demassagewinkel.com:
Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk kun je nog jarenlang genieten van de kapperskar!

Ed Krijger beoordeelde op 2019-07-09

Antje Bosma beoordeelde op 2019-07-07

Dominique Noppe beoordeelde op 2019-07-01

Via mail kon ik meevolgen wanneer iets zou toekomen. Bestelling keurig en binnen een zeer aanvaardbare tijd geleverd.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Dominique, bedankt voor je beoordeling! Veel plezier van de massagestoel.