Sniedersweide 9
7123AJ Aalten
0543 477750

Inge beoordeelde op 2019-08-16

Goede service, ook achteraf, toen bleek dat onze hond slecht op het product reageerde kreeg ik gewoon mijn geld terug. En mocht ik het product bij het dierenasiel afgeven. Super mooi gebaar !!!!

Siebe Huitema beoordeelde op 2018-12-08

Goed service, altijd een goed advies en mogelijkheid tot uitproberen dmv proefzakje. Vriendelijk en gezellig bij afhalen, veel openingstijden.

Paul Vlijmincx beoordeelde op 2018-10-31

De site is nog steeds niet in orde, ik kan niet inloggen in mijn eigen account!!!!

Reactie van diervoedingonline.nl:
Beste Paul,
wij zijn de afgelopen maanden bezig geweest met een complete nieuwe webshop en hopen dat deze toegankelijker is. Mocht je niet kunnen inloggen laat het ons even weten.
Bij je volgende bestelling zit er een extraatje bij voor je trouwe viervoeter.
met vriendelijke groet BDB Diervoeding

Tony van kollenburg beoordeelde op 2018-10-27

Klantvriendelijk

Mieke Klinkenberg beoordeelde op 2018-10-01

Goede , vriendelijke communicatie. Goed product en snelle levering.

Emiel Koster beoordeelde op 2018-09-26

Zeer tevreden. Uitstekende service!

Ineke Schot Dons beoordeelde op 2018-09-20

Hele snelle levering en heel snel reactie op je vragen.

Mieke Klinkenberg beoordeelde op 2018-07-27

Ik ben zeer tevreden. Eerst kreeg ik een proefpakket. Dit was ideaal , omdat mijn Bearded Collie een moeilijke eter is. De communicatie was erg vriendelijk en goed . Bij de bestelling zat nog iets lekkers voor Barney en een vriendelijk kaartje. Wat een service. Hij smulde van de worsten. We zijn erg tevreden.

Johan Hekkenberg beoordeelde op 2018-07-26

Producten zijn super. Afhandeling makkelijk en ik ben zeer tevreden

Siebe Huitema beoordeelde op 2018-06-29

Uitstekend service, goede adviezen, altijd mogelijk om gratis proefzakje voer te proberen, leuke extraatjes bij verjaardagen en feestdagen en altijd gezellige en vriendelijk bejegening. Lancelot (Whippet) & Tuths (siamees) gedijen er goed op!