Jaargetijdenweg 41-C
7532SX Enschede

John Crijns beoordeelde op 2019-09-04

snel geleverd. past perfect, blijft goed zitten.

hugon elbertsen beoordeelde op 2019-09-03

Alles goed geregeld alleen een berichtje wanneer het pakket bezorgd wordt is prettig

Steven Moor beoordeelde op 2019-09-02

Erik Droog beoordeelde op 2019-08-29

Prima contact via mail. Er werden kosteloos 10cm langere dragers geleverd zodat zowel mijn fiets als de skibox op het dak past! Top

Peter Meinsma beoordeelde op 2019-08-26

Levering snel en compleet.
Met duidelijke montage instructies

No name Please beoordeelde op 2019-08-26

Snel Verzonden, prima product

Alexander Serruys beoordeelde op 2019-08-26

Zeer snelle levering!! Mooi ingepakt! Super communicatie met de afzender via WhatsApp voor vragen!! TOPSERVICE

R Kleintjens beoordeelde op 2019-08-14

Goede service en zeer snelle levering!

Martin Brekhof beoordeelde op 2019-08-13

Snel en inclusief deskundig advies

D.S. Verhey beoordeelde op 2019-08-12

Snelle reactie, ze denken mee welke het beste is en laten je zelf kiezen, super vriendelijk. Snelle levering!! Ruime keuze om te betalen.

E Macco beoordeelde op 2019-08-11

Heel vriendelijk en behulpzaam ! Dragers waren nog op tijd voor de vakantie bezorgd . Kortom : een geweldige service!!

P van linden beoordeelde op 2019-08-11

Makkelijk te bestellen, goed en snel geleverd. Helaas brak mijn bevestiging beugel tijdens montage. Leverancier gecontacteerd en meteen een nieuwe gekregen zonder morren. Super. En een mooie dakkoffer natuurlijk. Groot.

Frans Verbij beoordeelde op 2019-08-11

Gewoon uitstekend de bestelling is makkelijk, de levering is prima, én het belangrijkste de spullen zijn goed. Jammer genoeg kloppen de maten niet in de handleiding en dat maakt het matig.

Fred Bolleboom beoordeelde op 2019-08-09

makkelijke site met voldoende informatie en producten voor een schappelijke prijs.

Arend van Hattum beoordeelde op 2019-08-07

Super ondersteuning, snelle reaktie, vriendelijk en erg goede en snelle verzorgde levering

Edwin Verheul beoordeelde op 2019-08-06

Snelle reactie op mijn app. Klasse geregeld. Product voldoet aan de verwachting.

Ben Tromp beoordeelde op 2019-08-05

Geen op of aanmerkingen perfect van bestelling tot levering

K. Ploeg beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en goed bereikbaar per mail voor vragen. goede service.

Sonja Erwich beoordeelde op 2019-08-04

Fantastisch geholpen en uitstekende service. Bijzonder klantvriendelijk.

Henk De koster beoordeelde op 2019-08-03

Prima in orde