fiets tempel
webshop in fietsen en accessoires

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 01-06-2022 ingetrokken

8,9

• Erin Kennedy

Goede service en vriendelijk

• Marjon verver
    Review voor fiets tempel

Heel lang moeten wachten voor wij de bestelling eindelijk hadden. Twee keer moeten bellen en mailen.
    Door interne problemen bij het bedrijf ging het niet zoals zou moeten. Uiteindelijk hebben wij alles toch nog keurig ontvangen.
    En gelukkig hadden wij voor achteraf betalen gekozen.
    M.Verver

• Skopei Digital

sv ktegoniNnan

• Filip Van Rysselberghe
    Review voor fiets tempel

Hoewel het product in stock was heeft het erg lang geduurd. Door feestdagen leek het systeem van vooruitbetalingen volledig in de war. Na twee emails is het proces toch in gang geraakt. Maar steeds met redelijke doorlooptijden. Bv. Pakketje stond aangeduid als verzonden 2 werkdagen voor bericht van Dpd dat pakket onderweg was.

• Patrick Kolsteren
    Review voor fiets tempel

rpksp ) nktiiwd aeheIo elhgn ocat
    t pgddeht eam (ekm.j n a eznoe vg 2a ihot,rpvoHgkikhlhc epp.wusee
    rzblleaeor HeobNs baaeegnmdua e igt. tge bisdh ttie snnknn ch.ia dr2nneuncektar stovsdtnieir b te tgeaoted hest r e2ee ije hr ddfo ree iae9eds tn n zsdgeegtoln h ren ehh.ort stgib ateae oin adaeu gnotgt adrie paagohuhkkr enrnaeeedbnlnb rgl iesearngev

• MJM Bakx
    Review voor fiets tempel

Inmiddels 2x een artikel gekocht. Het 1e was aanvankelijk niet op voorraad, ondanks dat dit wel op de site stond. Maar Carlo heeft zijn best gedaan om het alsnog op de kop te tikken en dat is prima gelukt. De 2e zending had ik binnen 24 uur binnen. Alles in orde.

• Marc Belmans
    Review voor fiets tempel

Uitgebreid assortimenten zeer correcte afhandeling van de bestelling.

• Oscar
    Review voor fiets tempel

Snelle levering. Prima verpakt.

• Hans Kleijweg
    Review voor fiets tempel

Netjes en op tijd geleverd.

• Jan-Willem Souren
    Review voor fiets tempel

goede fiets geleverd, goede service en deskundige uitleg

• Martin Schulze
    Review voor fiets tempel

Uitstekende afhandeling en verzending.

• Marielle Bos
    Review voor fiets tempel

Ik werd plezierig te woord gestaan en ontving een keurige bevestigingsmail waarin werd aangegeven binnen welke termijn de bestelde spullen geleverd zouden worden.

• Roland Gouzy

Very good

• Sylvia Jebbink
    Review voor fiets tempel

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Ron K.
    Review voor fiets tempel

Heel tevreden. Bevestiging bestelling. Info over aflevering en ook tijdig bezorgd. Niets op aan te merken. Volgende keer weer Fietstempel.

• gizmoms
    Review voor fiets tempel

Product was naar het verkeerde adres gestuurd; naar het factuuradres in plaats van het afleverpunt zoals in de order was opgegeven

Antwoord van fiets tempel

Geachte Heer/Mevrouw Gizmoms,

Allereerst bedankt voor het achterlaten van de recensie, ook al is deze negatief kunnen we met deze opmerking wel onze service verbeteren. Na uw recensie zijn we het gaan controleren, en kwam tot de conclusie dat u gelijk heeft. Hiervoor onze oprechte excuses.
    We hebben vandaag een kleinigheidje naar verstuurd, hopelijk is dit de pleister op wond.

Met vriendelijke groeten,
    Carlo van Gool
    Fiets tempel

• Piet Glasbergen
    Review voor fiets tempel

Alles in orde, artikel na 3 dagen binnen, zoals beloofd door Bol. Vooral het feit dat Fietstempel nog zo'n lampje had, stelde ik op prijs. Verder nergens meer te krijgen.

• Peter Van den Bossche
    Review voor fiets tempel

Pas toen ik zelf informeerde over de levering, bleek dat men de bestelling vergeten te versturen was. Daarop is het pakket wel binnen enkele dagen aangekomen. Verder wel tevreden over het aanbod en de prijzen.

• Jacqueline R.
    Review voor fiets tempel

Snelle levering en goed product. Kortom prima

• jos fastre
    Review voor fiets tempel

prima en vlotte levering,echt een aanrader