fonu.nl
Fonu is een telefoonhoesjes en smartphonehoesjes leverancier. fonu.nl staat bekend om een breed aanbod aan luxe en betaalbare hoesjes, accessoires, laptoptassen, refurbished toestellen en nog veel meer. Met een groot assortiment van ruim 15.000 producten is er genoeg keuze voor iedereen.

Dus wil je je hoesjes direct bestellen neem dan een kijkje op fonu.nl voor het gehele aanbod.
9,1
5.506 klantbeoordelingen
Filter 2863 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1571 met beschrijving

• Sam
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Vriendelijke klantenservice! En ben heel blij met me telefoon hoesje!

• Anita

Goeie prijs kwaliteit verhouding

• Hoe beoordeel je fonu.nl?

• Pascal
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Snel geleverd en mooie stevige telefoonbumper. Zeer tevreden.

• E.J. Deurloo
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Pakket was er al met een dag. Super snel en in goede staat.

• Gustaaf
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Alles naar wens, zeer goed telefoonhoesje. Snel geleverd. Zeer tevreden.

• Witte

Snelle en correcte afhandeling

• Lotte
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Zo blij met de goede levering, kwaliteit én service, toen ik er achter kwam dat ik per ongeluk 2 dezelfde heb besteld, kon ik zonder probleem één retourneren. Ik heb al een compliment gekregen en Fonu gelijk aangeraden!

• Elke
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Ik heb dit hoesje speciaal gekocht om mee te nemen op vakantie. Donderdagavond hoesje in gebruik genomen. Zaterdag middag was ik op vakantie al 1 schroef kwijt....
    35€?? Dat is heel véél geld en ik ben dus niks met mijn hoesje nu....

• Louise

Geweldige service. Aanrader

• Mark

Mooie prijzen goede service

• Els
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Product zoals op afbeelding, snel geleverd, heel tevreden over prijs/kwaliteit

• Tjaantje
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Erg snel geleverd,ben er erg blij mee

• Anoniem

Goed geregeld

• Violien
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Prima product, snelle verzending.

• Maggy
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Mijn bestelling was te klein, teruggestuurd, juist terug geleverd, snel , correct wat terugbetaling betreft.

• Corrie W
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Ik heb bij Fonu na lang zoeken mijn IPad omslag hoes gevonden!!
    Echt heel mooi en solide met een panter print. Hij is mooi stevig.
    De cover is beslist niet glad en daardoor zal hij ook niet zomaar uit je handen glijden. Daarnaast sluit de cover als een magneet goed tegen de IPad aan. Alles is aanwezig zoals de opening voor de Toutch ID knop, kleine openingen om de geluids knoppen te gebruiken met gesloten hoes. Opladen is ook geen probleem. Ik ben echt voor 100% tevreden met dit artikel. Ik heb lang gezocht om uiteindelijk met overtuiging deze mooie hoes aan te schaffen. Daarnaast is er ook de service prima, goede en zeer snelle antwoorden op mijn vragen. Ik raad Fonu.nl zeer zeker aan.

• Dick
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

• Caro

Een mooi hoesje. Erg blij mee. En snel geleverd

• Gerard
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Mooi en op tijd, goed product

• D.S.
    Geverifieerde klant van fonu.nl

De snelheid en de levering was oke. Helaas bleek het geleverde product niet de juiste te zijn. Fonu reageerde adequate en stuurde mij een retour ticket. Fonu bedankt voor de geleverde service!!