fonu.nl
Fonu is een telefoonhoesjes en smartphonehoesjes leverancier. fonu.nl staat bekend om een breed aanbod aan luxe en betaalbare hoesjes, accessoires, laptoptassen, refurbished toestellen en nog veel meer. Met een groot assortiment van ruim 15.000 producten is er genoeg keuze voor iedereen.

Dus wil je je hoesjes direct bestellen neem dan een kijkje op fonu.nl voor het gehele aanbod.
Telefoonhoesjes Smartphonehoesjes Tablethoezen
4.148 klantbeoordelingen
Filter 2392 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1338 met beschrijving

• Anoniem
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Mijn bestelling is heel goed en op tijd ontvangen

• Cor
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Goede communicatie, snelle levering en product is als beschreven, toppers

• Hoe beoordeel je fonu.nl?

• Dorothé
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Zeer goede en snelle service bij een door mij gemaakte fout

• Bulent

Goede service

• Lies
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Ik heb het verkeerde artikel besteld. Helaas wel al een folie van het glas getrokken en daarom dus niet terug gestuurd.

• Ans

Goede service

• Aad
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Wat ik besteld heb was op tijd en voldoet

• Dick

Mooi product, nette prijs

• Geuns Jean
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Zeer tevreden over de bestelling en levering

• Thea

Goede kwaliteit

• Ann Kennes

Snelle correcte levering

• An

Snelle afhandeling

• Ien
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Geweldig product en snel geleverd.

• Schoonen
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Snelle levering en super sevice mijn hoesje was binnen 2 dagen kapot kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd

• Frans

Ik kom steeds terug. Daarom

• Wil
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Mooi artikel, snelle en correcte levering

• Cas
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Veranderen regels op hun website omtrent retour- en omruilgarantie… Oplaadkabel is na kort gebruik stukgegaan; contact opgenomen. Na 3 dagen niks gehoord te hebben, nog een mailtje gestuurd. Kreeg toenn pas antwoord. Tot mijn grote verbazing hebben ze in die tussentijd het beleid ervan aangepast, zodat ik geen recht meer heb op een nieuw product. Echt schandalig!!

Dit verzin ik toch niet?? 100 dagen-omruilgarantie is nu veranderd in bedenktijd. En zo praten jullie alles recht. Verklaart een hoop waarom jullie zo lang de tijd nodig hadden om te reageren, en nu “plotseling” wel kunnen reageren.

Verder maakt me allemaal niet uit die paar euro’s die ik verlies, maar jullie nemen klanten in de zeik op deze manier en dat is beschamend…

Antwoord van fonu.nl

Beste Cas,

"Dit verzin ik toch niet?? 100 dagen-omruilgarantie is nu veranderd in bedenktijd.."

Deze woorden zijn nooit veranderd geweest. Dit kun je eenvoudig nakijken op een website als: https://archive.org/web/

Hier kun je terug in de tijd kijken op een website om te zien wat er is gewijzigd.

Als je kunt aantonen dat het onjuist is wat wij zeggen stuur dan even een bewijsje naar info@fonu.nl en dan krijg je vandaag nog én het aankoopbedrag terug én een nieuwe kabel én 50 euro shoptegoed.

Wij gaan er van uit dat mensen begrijpen dat 100 dagen bedenktijd niet betekent dat je iedere 100 dagen gratis een nieuw product ontvangt ondanks alle defecten. Het is geen "All-you-can-eat" concept. Overigens zou een "omruilgarantie" ook niet gelden bij een defect door eigen gebruik, maar dat terzijde.

Mocht er iets onduidelijk zijn dan kun je altijd even feedback geven zodat we de informatie kunnen verbeteren. Liegen op een review is niet de juiste manier.

• Emila

Perfect

• arnold
    Geverifieerde klant van fonu.nl

kon precies zien hoeveel er op voorraad was en de volgende dag geleverd

• RvW
    Geverifieerde klant van fonu.nl

Wederom dit hoesje besteld, nu een ander kleurtje. Fijn hoesje voor mijn samsung s9 plus met ruimte voor pasjes. En super snelle levering. Kom zeker weer terug.