frankheininga.nl

frankheininga.nl

Leer meer over natuurlijke en preventieve strategiën voor een optimale gezondheid. Op deze website kunt u blogs lezen, aanmelden voor lessen of workshops, bestellingen doen en direct een afspraak maken voor een helder plan. De shop bevat o.a. biothee en kruidenformules. U kunt shoppen met een spaarprogramma om direct korting te claimen en ook met een mogelijkheid voor gratis verzendkosten. Verder is het mogelijk om een vitaliteitsprogramma te volgen of om je op te geven voor een privéles of een workshop. Via de site kun je blogs lezen, een kennisbank raadplegen of je opgeven voor een speciale nieuwsbrief met acties.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 08-12-2021 stopgezet

9,9

• Sandra
    Review voor frankheininga.nl

Snelle service, goede klantenservice.

• Baukje
    Geverifieerde klant van frankheininga.nl

Prachtig, goed en compact verpakt. Altijd weer leuk om zo'n mooie en complete bestelling te ontvangen. Bedankt!

• Joris
    Geverifieerde klant van frankheininga.nl

Prachtige prijs waar het elders véél duurder is ... én een fantastische service en begeleiding in antwoorden bij bepaalde vragen.

• Ester

Goede service en informatie

• Daan
    Geverifieerde klant van frankheininga.nl

Heerlijke thee en snelle, nette bezorging.

• GK

Prima geregeld. Bedankt!

• O. Bruins
    Geverifieerde klant van frankheininga.nl

Frank begint zijn winkel net en heeft nog geen grote voorraden. Er leek een probleem te ontstaan mbt de levering van de voor mij nodige pillen. Frank deed een coullant voorstel hoe dit op te lossen, ik ging daar mee akkoord, en hij hield zich aan de afspraak. Het gratis thee monster werd door mijn partner ook zeer gewaardeerd. Een aanrader!

• Marion
    Geverifieerde klant van frankheininga.nl

Snel geregeld, goed communicatie, netjes verpakt. Perfect

• Spieren in Balance
    Review voor frankheininga.nl

Na een heel onverwachts contact door het het kopen van een boek dat Frank aanbood op marktplaats kreeg ik bij het boek een proefzakje thee. Ik was op dat moment op zoek naar nieuwe dingen voor verwenavondjes die ik wil gaan organiseren. De thee die we kregen was zo lekker dat ik meteen contact gezocht heb. Na een heel prettig mailcontact besloten we de bestelling zelf af zouden halen om persoonlijk contact te kunnen maken. We werden prettig ontvangen en vol trots liet Frank zijn werkruimte zien die hij nog aan het inrichten is omdat hij dit pand nog maar net betrokken heeft. Wij gaan nu uitgebreid proeven en beslissen welke thee soorten voor mijn bedrijf geschikt zijn om te laten proeven en voor de verkoop. Van 1 theesoort vertelde Frank al een heel mooi verhaal. Ik vind het jammer dat de afstand zo ver is anders zag hij me wekelijks om de verhalen achter de thee aan te mogen horen. Frank schrijf hier maar een boek over, ik ben de eerste die het gaat kopen.

• Rommie Kempenaar
    Review voor frankheininga.nl

Heerlijke smaken thee en goed verpakt. Ook is de verzending snel! Ik zou deze webwinkel zeker aanraden!