hannah@home

Bij hannah@home vind je al jouw favoriete huidverbeterende producten van het nederlandse merk hannah. Je bestelling wordt gratis verzonden in Nederland, voor verzending naar België vragen wij bij bestellingen tot en met €75,- een kleine vergoeding. Bestellingen geplaatst voor 16:00 uur worden de zelfde dag verzonden. Iedere maand wisselende aanbiedingen en altijd een sample of cadeautje bij je bestelling.
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Roely Gruppen
    Geverifieerde klant van hannah@home

betere prijs en snelle levering

• Petrovna
    Geverifieerde klant van hannah@home

Een heel vriendelijk en persoonlijk berichtje er bij. Dank! De producten zijn super waaronder de Hannah first aid die hielp om een sterke allergische reactie van mijn huid te kalmeren. Super dank!

• Hoe beoordeel je hannah@home?

• Janny ten Brinke
    Geverifieerde klant van hannah@home

Goede webwinkel en snelle levering. Geweldig.

• Willeke Dobma
    Geverifieerde klant van hannah@home

Bestelling is goede orde ontvangen, leuk ingepakt met de benodigde info over de bestelde producten , een leuk extraatje en een persoonlijke kaart , heel netjes . Ga hier zeker vaker bestellen !!!

Antwoord van hannah@home

Dank je wel dat je je positieve ervaring met ons wilt delen Willeke. We proberen er iedere keer weer een leuk pakketje van te maken.

• Ellen
    Geverifieerde klant van hannah@home

lekkere korting en snelle levering

Antwoord van hannah@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Ellen.

• C
    Geverifieerde klant van hannah@home

Pakket wordt mooi ingepakt geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van het pakket.

Antwoord van hannah@home

Dank je wel dat je je positieve ervaring met ons wilt delen. We proberen er iedere keer van het uitpakken weer een feestje te maken.

• Mirjam Suntjens
    Geverifieerde klant van hannah@home

Goede service en het pakketje was een feest om uit te pakken (zeer goed verzorgd)

Antwoord van hannah@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Mirjam. Fijn te lezen dat je blij bent met onze service en hoe wij de pakketjes met een persoonlijke touch inpakken.

• Tosca
    Review voor hannah@home

Ik ben zeer tevreden klant bij Hannah@home. Na bestelling zijn de producten altijd snel in huis. Ingepakt met en een persoonlijk bedankje. Ook heel prettig dat er met je mee wordt gedacht in de vorm van samples of tips voor de juiste producten voor je huid. Kortom; aanrader!

Antwoord van hannah@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Tosca. Wij doen iedere keer onze best om de bestelling een persoonlijk tintje te geven en van het uitpakken een klein feestje te maken.
    Fijn dat het zo gewaardeerd wordt.

• corina van tillo
    Geverifieerde klant van hannah@home

Overzichtelijke site, snelle levering, en vooral een feestje om het pakje te ontvangen, dit is met zoveel aandacht en liefde ingepakt , voelt iedere keer als een kadootje.

Antwoord van hannah@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Corina. Fijn dat je het zo waardeert hoe wij je bestelde producten verpakken met een persoonlijk kaartje, samples etc.

hannah@home.

• Nel van Paddenburg
    Geverifieerde klant van hannah@home

Snelle levering, goed verpakt!

Antwoord van hannah@home

Dank je wel voor je beoordeling Nel. Veel plezier met je producten.