Een Origineel Kerstpakket met verschillende thema’s

Op onze website vindt u kerstpakketten met diverse thema’s en trefwoorden. Denk aan kerstpakketten in de kleur rood, kleinigheidjes van chocolade, wijngeschenken of pakketten in het teken van reizen of sporten.
Maatschappelijk Verantwoord Kerstpakket

Origineel-kerstpakket.nl is de kerstpakkettenwebshop van De Witte Raaf Ermelo. De Witte Raaf Ermelo is aangesloten bij MVO Nederland. Wij willen bewust met ons ondernemerschap omgaan. Dit betekent o.a. dat wij maatschappelijk verantwoord ondernemen. Zo biedt De Witte Raaf plaats voor mensen met een SW-indicatie (zij hebben een lichamelijke, verstandelijke en/of psychische handicap). De Witte Raaf biedt hen een arbeidsplaats en geeft hen daarmee ook een kans om werkzaam te zijn en zich door te ontwikkelen.

Goed doel pakketten

Op het gebied van kerstpakketten hebben we ieder jaar een groot aantal maatschappelijk verantwoorde kerstpakketten. Deze pakketten hebben producten met een maatschappelijk verantwoorde achtergrond, zoals Fair Trade Original. Dit jaar zijn er ook een aantal pakketten waarmee u een goed doel steunt, in dit geval KiKa.
Kerstpakket samenstellen

Bovenin het menu vindt u ook het kopje ‘Kerstpakket Samenstellen‘. Op de website van één van onze partners kiest u uw eigen producten. Via onze website krijgt u korting op uw pakket. Zo heeft u een kerstpakket dat helemaal past bij uw bedrijf en uitstraling.
Liever een relatiegeschenk als kerstpakket?

Misschien wilt u helemaal geen pakket geven, maar een luxe geschenk met uw logo? Ook dat is mogelijk. Kijk bijvoorbeeld eens op de webshop van De Witte Raaf Ermelo. U vindt daar tal van mooie relatiegeschenken die ook prima geschikt zijn als kerstgeschenk. Wat dacht u van een balpen geschenk, of een powerbank van Xtorm. Maar ook een 14-delige messenset is een prachtig geschenk voor de kerstdagen.

Aspirant lid van WebwinkelKeur