iApples.nl

iApples.nl

Voor dat ze begonnen in 2020 ontdekten iApples.nl dat er aanzienlijk veel producten zoals iPhones en iPads in de kast verdwijnen en vergeten worden. iApples.nl zorgt ervoor dat deze Apple producten (indien nodig) gerefurbished worden, op meer dan 50 functionaliteiten worden getest en vervolgens een nieuwe eigenaar krijgen. Kiezen voor een gebruikt product is niet alleen financieel voordelig, het draagt ook bij aan een circulaire, duurzame toekomst.

iApples.nl biedt 100% transparantie in wie ze zijn en waarvoor ze staan. Kwaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid zijn de drie kernwaarden die ze bewaken voor elk product dat ze verkopen en de service die ze bieden.

Dit is pas het begin. iApples.nl groeit elke dag in aanbod en ontwikkelt zich om jouw ervaring zo compleet mogelijk te maken. Nieuw is niet beter, gebruikt verdient een tweede kans. Kies daarom circulair om bij te dragen aan een vermindering van de CO2 uitstoot en om tot wel 80% te besparen ten opzichte van een nieuw Apple product.
De zekerheden van https://iapples.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Toen iApples.nl begon in 2020 ontdekten ze dat er aanzienlijk veel producten zoals iPhones en iPads in de kast verdwijnen en vergeten worden. Vaak nog in goede staat. iApples.nl zorgt ervoor dat deze refurbished (indien nodig) Apple producten op meer dan 50 functionaliteiten getest worden en nieuwe eigenaren krijgen. Kiezen voor een gebruikt product is niet alleen financieel voordelig, het draagt ook bij aan een circulaire, duurzame toekomst. Ze groeien elke dag in aanbod en ontwikkelen zich om jouw ervaring zo compleet mogelijk te maken.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022