Huijbergseweg 36
KvK 20053882

9,0

Bol.com 63 8,9

Sabrina van Twiller beoordeelde op 2019-09-13

keurige service, netjes geleverd.
Zeer tevreden met iBarf.

R.W. Furrer beoordeelde op 2019-08-29

alles is de laatste keer prima verlopen, alleen kwam ik er achter toen ik de verpakking openden dat ik een verkeerde had besteld en de hond er maar niet aan kan wennen, maar dat is natuurlijk mijn eigen fout.

Nancy Van der Mee beoordeelde op 2019-08-24

Ik bestelde een zak hondenvoer en kreeg er een speeltje voor de hond bij 😁 helemaal SUPER. geweldige service

Sylvie Van Roie beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering!

Sylvie Van Roie beoordeelde op 2019-05-23

Vlotte levering! Zelfs kleine attentie omdat er problemen waren om bestelling te doen vanuit België. Werd dagzelf opgelost. Goede service!

Gerben de vries beoordeelde op 2019-04-11

R.W. Furrer beoordeelde op 2019-02-26

We hebben allen maar lof en dat zegt genoeg

M Mochel beoordeelde op 2018-10-26

Verder prima, had alleen wat eerder een bericht verwacht over de voortgang van de bestelling.

Gerben de vries beoordeelde op 2018-10-26

R.W. Furrer beoordeelde op 2018-08-29

Het product is perfect ook na beoordeling van de dierenarts.

Max MOCHÉL beoordeelde op 2018-05-27

Gerben de Vries beoordeelde op 2018-03-17

Erg fijn te merken dat de producten op de website gekoppeld zijn aan de voorraad. Jr ziet direct of het meteen verzonden kan worden of niet!

A Zandleven beoordeelde op 2018-03-04

Gerben de Vries beoordeelde op 2018-02-23

Goede website met de voorraad inzichtelijk. Vriendelijke en behulpzaam als je telefonisch iets vraagt. Aanrader!

R.W. Furrer beoordeelde op 2018-02-06

Uitstekend!

M Mochel beoordeelde op 2018-01-13

M KoopmanscHAp beoordeelde op 2017-12-03

Geen tips verder

CLIFF AMENDT beoordeelde op 2017-12-02

A Brekelmans beoordeelde op 2017-12-02

Goede service. Vriendelijk personeel. En zelfs een keer een spontaan kadootje voor de pup erbij!

ARJEN Jansen beoordeelde op 2017-11-04