iParts4u
Bekijk alle reviews en keurmerken van iParts4u en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 12-02-2019 stopgezet

9,0

• Melindy
    Review voor iParts4u

Mijn laptophoes voor de ipad pro liet al snel mankementen zien. De rubberen nopjes aan de onderkant lieten los waardoor mijn hoes al ernstig beschadigd is. Ik heb hiervoor ook al een mail gestuurd, maar antwoord krijg ik niet.

• Kevin
    Review voor iParts4u

Heel slecht! Donderdag een bestelling (rond 10.00) gedaan met pakketpost van €5,50. Vrijdag niks binnen gehad en via PostNL kon ik het pakketje niet traceren. Geprobeerd te bellen, maar word niet opgenomen. Ook op mijn mailtjes word niet gereageerd. Zaterdag mijn pakketje binnen gehad via brievenbuspost (€2,50). Scheelt toch weer €3,-. Toen ik het pakketje open maakte bleek het ook nog eens het verkeerde onderdeel te zijn. Natuurlijk weer gebeld en gemaild, maar tot op heden nog steeds niks gehoord! Heel slecht bedrijf als je zo niks laat weten!

• Stijn
    Review voor iParts4u

Producten lijken anders dan ze daadwerkelijk zijn. Na het bestellen van ‘stevige rubberen voetjes voor MacBook pro’ krijg ik dezelfde plastic voetjes thuisgestuurd als via eBay. Geen enkel rubber op het hele voetje weten te ontdekken. De klantenservice verliep vervolgens ook stroef met als eindboodschap ‘ja joh stuur maar terug’.

• Tim
    Review voor iParts4u

Heel snelle levering, werd prior verzonden naar België. De bestelling verliep 100% naar wens, zeker een aanrader!

• Ton van Lint
    Review voor iParts4u

Zeer goede klantenservice. Na een half jaar begon een IPad Ait toetsenbord vreemde kuren te vertonen. Klantenservice gebeld en kon kosteloos toetsenbord terugsturen. 1 probleem kon niet worden opgelost en hebben een vervangend toetsenbord ontvangen. Ook over de communicatie met Maud van de klantenservice zijn wij zeer tevreden.

• P. Troost
    Review voor iParts4u

Super service en enorm snelle levering!
    Blij mee!

• Ilse
    Review voor iParts4u

Heel tevreden van de klantenservice en opvolging toen er een probleem was met de dienstverlener van de verzending van van mijn bestelling.

• Tanja Gerdes
    Review voor iParts4u

Net binnen de garantietermijn deed mijn toetsenbord voor de iPad het niet meer. Na mailcontact opgestuurd en direct een nieuwe ontvangen. Super service!

• Sylvana
    Review voor iParts4u

Per ongeluk verkeerde hoesje besteld en kreeg na telefonisch contact de volgende dag het juiste hoesje binnen zonder extra kosten inclusief gefrankeerde retourenveloppe. Super goed en klantvriendelijk bedrijf!

• Frank
    Review voor iParts4u

Bestelde iphone4s coverhoesje was eerst zoek in de post. Bij telefonische contactopname bestelde een vriendelijke dame onmiddellijk een tweede. Twee dagen later lag hoesje in brievenbus. Eerste hoesje werd uiteindelijk ook geleverd. Toen ik het wilde retourneren, kreeg ik mailtje dat ik het mocht houden. Wat een service en mooie commerciele geste!

• Annemarie
    Review voor iParts4u

Ik had na een lange werkdag, nog even snel, hoesjes besteld voor mijn dochters. En inderdaad haastige spoed is zelden goed... Nog in mijn werkmodus heb ik per abuis het huisnummer van mijn werk doorgegeven. Dat verschilt niet erg veel, alleen het is een wereld van verschil omdat dat huisnummer in onze straat niet bestaat. De hoesjes werden weer retour afzender gestuurd, gelukkig was de klantenservice van iparts4u erg behulpzaam. De volgende dag had ik ze alsnog in thuis. En ik hoefde er niet eens voor te betalen. Iedereen blij! Wat een goede service. En de hoesje vielen ook in de smaak.

• Mandy
    Review voor iParts4u

Das nog eens service! Houder voor in de auto besteld, helaas werkte deze niet naar behoren. Word gewoon kosteloos omgeruild voor juiste! Helemaal top!

• Alicia
    Review voor iParts4u

Goede service & mooie producten!
    iPhone 6 hoesje besteld, welke de volgende dag al werd geleverd.

Top service, aanrader!

• Jan van Kuijk
    Review voor iParts4u

Wederom iPhone toebehoren besteld bij iParts4u (daar bestel ik eigenlijk altijd).
    Laadkabel besteld voor mijn iPhone 6 en netjes een mail van iParts4u dat ik beter een andere lader kan bestellen omdat ie ook toekomstige versies van IOS gaat ondersteunen. Kijk! Dat is service!
    Ook deze levering weer netjes en op tijd ontvangen.

• erik loots
    Review voor iParts4u

Het is de eerste keer ooit dat ik een review schrijf en wil via deze weg mijn waardering tonen voor de klantenservice. Een fout ontstaan aan mijn kant werd snel opgelost door een ontzettend vriendelijke dame. Een voorbeeld voor andere webwinkels zou ik zeggen!

• Esan

Perfecte service top!.
    Mijn hoesje was beschadigd en binnen 2 dagen hebben ze een nieuw hoesje naar me toegestuurd, top bedrijf! en perfecte service!

• Ruud
    Review voor iParts4u

iPhone4S,reparatie van aan/uit schakelaar.Tijdens reparatie kunnen wachten,koffie erbij.Zeer tevreden

• Rachel
    Review voor iParts4u

Gisteren een nieuwe oplader voor mijn iphone 4 besteld, kreeg snel een mailtje dat mijn betaling was ontvangen en dat mijn pakketje verzonden was. Heb hem net binnen gekregen, mooi verpakt en werkt prima! Chapeau!

• Richard van Hout
    Review voor iParts4u

opladen deed het niet van mijn 4s, gebeld naar Jan.
    Kon binnen een half uur komen.
    Jan, bekeek en controleerde het toestel, het leek dat het scherm kapot was. Maar na enkele handelingen werkte de 4s weer.
    Kosten nul euro.
    Super service in korte tijd een hele boel ellende voorkomen.
    Richard

• Fred
    Review voor iParts4u

Drie artikelen besteld en de volgende dag waren ze al geleverd. Een van de bestelde artikelen was verkeerd besteld, na email contact kon het gewoon terug gestuurd worden. Vier dagen later stond het geld al op de rekening. Dus betrouwbaar en goede service.
    Bestelling geplaatst op 3 december 2013 13:51:29 CET)