iPhone repair twente

iPhone repair twente

Webshop voor mobile accessoires en nieuwe gadgets
Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 40 met beschrijving

• Richard
    Review voor iPhone repair twente

ik had Vocht achter de homeknop zitten schoon gemaakt en kosten waren helemaal niks zo’n bedrijf verdient echt wel vijf sterren 👍🏻

• W.J. Mulder
    Review voor iPhone repair twente

Prettige benadering, goede afspraak.prijsgunstig, Nieuwe batterij(accu) in Apple IPad 69 euro. Bij Tuffel 199 euro + klantvriendelijk

• Hoe beoordeel je iPhone repair twente?

• Jan Assink
    Review voor iPhone repair twente

Goede service en niet duur!!

• Paul olde Loohuis
    Review voor iPhone repair twente

Een telefoontje en je kunt zo langs komen. Binnen 5 minuten een nieuwe batterij in mijn iphone 6 en klaar is kees. Rekening 29 euro! Bij tuffel 69 en bij applestore A’dam 49 euro. Hoe tevreden kan een klant zijn!,

• Rene Zwienenberg
    Review voor iPhone repair twente

Kom er al jaren, gewoon kennis van zaken hebben deze mensen en prijs/kwaliteit zit het ook goed.

• De Makke-Johan
    Review voor iPhone repair twente

ik was de enige man die App store had verwijderd tja dat overkomt mij weer . gelukkig perfect opgelost nu even 31 update`s uitvoeren top services

• Dennis Laarman
    Review voor iPhone repair twente

Het scherm van mijn macbook pro retina 15" was kapot en na veel offertes te hebben opgevraagd was iphone repair twente verreweg de goedkoopste. Na een afspraak te hebben gemaakt hebben ze het scherm vernieuwd en ook gelijk de laptop schoon gemaakt van binnen. Vriendelijke mensen en zeer tevreden mee en alles werkt weer goed, een echt aanrader..

• Lies Snippe
    Review voor iPhone repair twente

De haperende accu van mij iPhone S5 werd vakkundig en snel vervangen door een nieuw exemplaar. We konden er op wachten. Prima service. Hulde!

• Wilfred Strijk
    Review voor iPhone repair twente

Vandaag een 2e hands iPhone 6s gekocht. Goede voorlichting en perfecte service!!

• Rolf Stroo
    Review voor iPhone repair twente

Zeer tevreden , vakkundig en professioneel mijn telefoon gerepareerd !