iPhoneoplader.nl

iPhoneoplader.nl

De Specialist in originele iPhone opladers en kabels. Altijd de beste prijs en Gratis levering met 12 maanden garantie service!

Lidmaatschap per 03-03-2021 stopgezet

2,7

• Memo
    Review voor iPhoneoplader.nl

Update: na wat stevig mailverkeer, vandaag mijn geld teruggekregen. Maar feit blijft dat het bedrijf niet levert wat het belooft, dat het niet bereikbaar is via telefoon, live chat en ‘gewone’ mails, en dat het pas antwoord na ietwat stevig taalgebruik. Het onderstaande laat ik daarom bewust staan.

Hoe ze kunnen verbeteren, vraagt u?

Bijvoorbeeld door niet te liegen, en door te reageren op mails, telefoontjes en hun zogenaamde live chat.

Ik heb op 27/02/2021 een ‘originele’ iPhone 20W USB-C snellader besteld. In de dagen erna heb ik mailcontact gehad met een medewerker van het bedrijf, die mij verzekerde dat de vele negatieve reviews niet klopten, dat mijn bestelling verzonden was en dat er direct gecrediteerd zou worden als ik niks zou ontvangen.

Welnu, we zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog altijd niks ontvangen. Ook geen verzendbewijs of track & trace code ontvangen, ondanks herhaaldelijke verzoeken daartoe. En die medewerker die beweerde dat ze een erkend bedrijf waren en dat de reviews niet klopten? Daar hoor ik ineens niets meer van.

Wel vreemd dat zo een bedrijf, dat gezien de vele klachten op uw site vaker klanten benadeelt / oplicht, uw keurmerk mag dragen. Dat zegt niet veel goeds over uw keurmerk!

• Fatiha
    Review voor iPhoneoplader.nl

Alles is niet goed, ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen..stelletje oplichters

• Edwin
    Review voor iPhoneoplader.nl

Eerlijk aangeven dat het product niet op voorraad is. Niet liegen en de schuld leggen bij de post terwijl ze het product zelf nog moeten binnen krijgen. Waarheid komt toch boven.

• Andrew
    Review voor iPhoneoplader.nl

Slechte communicatie. Goederen worden geleverd zonder originele verpakking. Namaakproducten. Wanneer je retour wilt doen, wordt er niet op gereageerd.

• Leo
    Review voor iPhoneoplader.nl

Stuurt pakketje zonder track and trace nummer. Reageert niet op emails. Telefonisch niet bereikbaar. Chatservice werkt niet. Kortom, geen enkele vorm van communicatie mogelijk. Onbegrijpelijk dat een bedrijf met zo'n slechte klantenservice het Webwinkelkeur mag voeren.

• Jacco
    Review voor iPhoneoplader.nl

Mijn bestelling laat al 14 dagen op zich wachten!

• Arjan
    Review voor iPhoneoplader.nl

Slechte service. Op de site stond: vandaag besteld, morgen thuis.
    Ondertussen al weken verder, nog niets ontvangen. Op mails word niet meer gereageerd.
    Mijn advies: bestel hier niet.

• KD
    Review voor iPhoneoplader.nl

Oplichters! Vandaag besteld morgen thuis. Ja hoor na drie weken te wachten nog niks ontvangen en krijg mijn geld ook niet terug. Aangifte gedaan bij de politie!
    Bestel niks hier let aub op!

• Danny
    Review voor iPhoneoplader.nl

Niet liegen over status van verzending en geen dingen op hun website zetten die ze niet kunnen waarmaken omtrent verzendtijd.

Update:
    Na iets meer dan 2 weken heb ik eindelijk de lader ontvangen. Het is niet verstuurd in de originele verpakking, maar zonder verpakking. Nu gaat het bij mij alleen om de lader, maar dit hadden ze wel op de website moeten zetten.

• Floor
    Review voor iPhoneoplader.nl

Product wordt eerste twee weken niet verzonden en klantenservice niet te bereiken. Na drie weken eindelijk de stekker ontvangen.

• Koos
    Review voor iPhoneoplader.nl

25 november adapter besteld, 15 december ontvangen. Communicatie niet optimaal... Ook werd de adapter niet geleverd in originele Apple verpakking.

• Angelina
    Review voor iPhoneoplader.nl

Product op 28 november besteld en nog steeds niet binnen gekregen. Via de mail contact gezocht en ze blijven maar de schuld geven aan PostNL, de drukte en COVID.

• Pim
    Review voor iPhoneoplader.nl

Alleen per mail. Telefonisch niet.

• Lisanne
    Review voor iPhoneoplader.nl

Na 2 weken nog steeds geen product binnen wegens “vertraging”, wel antwoorden op mijn mails gekregen maar na ruim 2 weken nog geen product..