iPillow.nl

iPillow.nl

Heerlijk slapen en uitgerust wakker worden, het ergonomische hoofdkussen van iPillow™ helpt je hierbij. Aanbevolen door specialisten en slaapexperts.

Lidmaatschap per 01-07-2022 stopgezet

8,7
Filter 130 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 98 met beschrijving

• Marjan Heemskerk
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Super slecht. Betaald en nooit iets ontvangen. Zijn telefonisch ook niet bereikbaar

• patricia bransz
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

inderdaad een geweldige service en een geweldig slaapcomfort!!

• Cora Van Liere
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Snelle levering, uitstekend product! Had ik het hoofdkussen maar veel eerder gehad. Grote verrassing dat er in de doos een kortingsvoucher zat voor de volgende aankoop die ik zeker ga doen! Dank jullie wel!!

• M de Haan
    Review voor iPillow.nl

Reageren op mijn mails over retourneren van mijn producten en de koop ontbinden ivm tegenvallen kussens

• iris
    Review voor iPillow.nl

Duidelijke informatie, snelle levering en voldoende tijd om de kussens uit te proberen. Helaas kon ik niet wennen aan het hoofdkussen, deze teruggestuurd en keurig bericht ontvangen na ontvangstbevestiging vanuit Ipillow en hoe nu verder. Het kniekussen gehouden, hier zeer tevreden mee en erg comfortabel!

• Doutzen Ouderkerken

Heeft goede producten

• Yvonne
    Review voor iPillow.nl

Gemakkelijk vinden van artikel en duidelijke aankondiging van levering, ook als die vertraagd is.

• Marjan
    Review voor iPillow.nl

Omdat het echt werkt ik heb nergens meer last van niet van mijn rug niet last van mijn nek dus al met al ik slaap stukken beter

• Mark Siemeling

Heerlijk comfort, snelle levering

• Karin Hoogesteger
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Goed product en super service. Daarnaast is het product snel geleverd.

• Simone van Gilst
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Wat een fijn kussen, na een nacht al minder last van mijn nek. Had een M-line maar ben heel blij dat ik ben overgestapt

• Famke Leeuwe
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

• Rachid El makhloufi

Snelle levering. L

• Antoinette van der Giessen-Kepser
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Snel in huis, slaap nu beter

• Minakshi Sadhai

Geweldige kussen.

• Jose Bouwmans
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Goed product en netjes afgeleverd.
    Je mag later betalen.

• Renate van der Burgh
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Er is niks bijgevoegd om het kussen terug te zenden.Het zal toch niet de bedoeling zijn,dat ik 7,25 euro zelf betaal?

• Saskia Van Nieuwkerk
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Ligt fijn en veel steun in de nek

• Astrid de Klein
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Goede en zeer snelle service. Het kussen was heel vlot geleverd (en dat tijdens deze drukke dagen.) Echt top! Tevens ligt het kussen fantastisch maar heb nu wel een stik jaloerse man naast mij liggen voor wie ik er ook 1 moet gaan bestellen😬

• Magda Makos
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

tenslotte doet mijn nek geen pijn🥰