iPillow.nl

iPillow.nl

Heerlijk slapen en uitgerust wakker worden, het ergonomische hoofdkussen van iPillow™ helpt je hierbij. Aanbevolen door specialisten en slaapexperts.
Ergonomische slaapproducten
8,7
Filter 127 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 96 met beschrijving

• Cora Van Liere
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Snelle levering, uitstekend product! Had ik het hoofdkussen maar veel eerder gehad. Grote verrassing dat er in de doos een kortingsvoucher zat voor de volgende aankoop die ik zeker ga doen! Dank jullie wel!!

• M de Haan
    Review voor iPillow.nl

Reageren op mijn mails over retourneren van mijn producten en de koop ontbinden ivm tegenvallen kussens

• Hoe beoordeel je iPillow.nl?

• iris
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Duidelijke informatie, snelle levering en voldoende tijd om de kussens uit te proberen. Helaas kon ik niet wennen aan het hoofdkussen, deze teruggestuurd en keurig bericht ontvangen na ontvangstbevestiging vanuit Ipillow en hoe nu verder. Het kniekussen gehouden, hier zeer tevreden mee en erg comfortabel!

• Doutzen Ouderkerken

Heeft goede producten

• Yvonne
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Gemakkelijk vinden van artikel en duidelijke aankondiging van levering, ook als die vertraagd is.

• Marjan
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Omdat het echt werkt ik heb nergens meer last van niet van mijn rug niet last van mijn nek dus al met al ik slaap stukken beter

• Mark Siemeling

Heerlijk comfort, snelle levering

• Karin Hoogesteger
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Goed product en super service. Daarnaast is het product snel geleverd.

• Simone van Gilst
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Wat een fijn kussen, na een nacht al minder last van mijn nek. Had een M-line maar ben heel blij dat ik ben overgestapt

• Famke Leeuwe
    Geverifieerde klant van iPillow.nl

Snelle levering en goede kwaliteit