ieniemieniepartys

ieniemieniepartys

Lifestyle webshop voor
fashionchicks
en kids , kinderkleding, verkleedkleding, tassen,
sieraden, accessoires, horloges, speelgoed,
muurstickers, kleinmeubelen, bloemen & planten, fietsen
8,1
Filter 424 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 232 met beschrijving

• Dorris Bouwmeister
    Geverifieerde klant van ieniemieniepartys

Mooie kleding voor kids. Kleindochters zijn superblij

• Miranda Wels-Frunt
    Geverifieerde klant van ieniemieniepartys

Geweldige service, bereid om mee te denken en snelle afhandeling!

• Hoe beoordeel je ieniemieniepartys?

• Peter de Munck Mortier

• Willy Vandewal

Levering volgen afspraak

• Nahid Chadery
    Geverifieerde klant van ieniemieniepartys

Voor snelle levering en goed service

• d pesch

Door te communiceren

Antwoord van ieniemieniepartys

Hi Dirk, we begrijpen dat je behoorlijk baalt, echter is de klant zelf aansprakelijk voor een correct afleveradres door te geven. Dat je dit nu bij ons neerlegt is wel erg jammer! Wij hebben toch reeds aangegeven dat we navraag doen bij de leverancier of de bestelling reeds retour is gekomen? En we hebben ook reeds geïnformeerd of je hem alsnog een x toegestuurd wilt hebben. Echter dien je eventjes geduld te hebben,en reactie vd leverancier af te wachten....een bestelling die niet geleverd kan worden ivm een verkeerd adres,en retour komt.....heeft normaal gesproken behoorlijk wat tijd nodig om weer terug te komen bij de afzender...is niet het normale traject nl. Wij kunnen dit proces niet versnellen helaas, dus is het toch eventjes afwachten...

• yasmine van hool
    Geverifieerde klant van ieniemieniepartys

een heel persoonlijke professionele service

• Sara Van den Rul
    Geverifieerde klant van ieniemieniepartys

Het artikel kon na enkele uren tijd niet meer geannuleerd worden, terwijl het nog 3 dagen heeft gesuurd eer het artikel werd verzonden. Daarbij verzenden zij gewoon artikelen van vidaxl waar ze 30 euro en verzendkosten bij lappen. Ze verplichten om je bestelling te laten leveren en dan ook nog eens torenhoge retourkosten te rekeken. Klantenservice dikke 0!!!

Antwoord van ieniemieniepartys

Hi Sara, dank voor je reactie! Heb dit even voor je nagekeken.... Wij hebben de annulering 1,5 dag (geen enkele uren ;)) na je bestelling in behandeling genomen, en idd was de bestelling al te ver in het trajekt om zomaar even er tussen uit te trekken helaas. Uiteraard wanneer dit mogelijk is doen we dat uiteraard ook, aangezien wij dan ook verzendkosten besparen! We kunnen echter niet zomaar een item tussen honderden bestellingen terug gaan zoeken, wanneer deze reeds in afhandeling is. ;) 2 uur erna is de bestelling aangemeld bij post.nl, en savonds 19.00 heb je de track en trace ontvangen. Dit is je ook aangegeven via de mail, echter is je ook meteen gemeld dat je gewoon de bestelling aan de deur kunt weigeren , en dat hij dan weer vanzelf bij ons terecht komt, én daar zijn géén kosten aan verbonden hoor!! Uhhh wat vidaxl betreft Sara....dit is een Merk op zich....dus begrijp eigenlijk niet echt wat hier zo vreemd aan is? Dat je bij vidaxl géén verzendkosten hoeft te betalen, staat natuurlijk buiten onze prijsvoering. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij geven ook niet aan of beweren ook niet of adverteren ook niet dat we de allergoedkoopste zijn. (al zijn we dat vaker ook wél ;)) Wij hanteren gewoon onze prijsberekeningen aan de hand van onze inkoopprijs en de prijsvoering is in nederland vrij, vandaar dat een prijs variabel is en in verschillende webshops/winkels verschillend kan zijn. En uiteraard kan vidaxl onder de inkoopprijs verkopen, aangezien het hun eigen label is. Daarbij zag ik dat vidaxl deze in de aanbieding had:). onze prijs scheeld €4,95 met de originele prijs van hun. Hoop dat het hiermee iets duidelijker is voor je...en de rest van onze klanten die voorbij surfen ;) We zien het artikel binnenkort gewoon terug, en zullen de afterpay aanvraag voor je crediteren:) Mocht je alsnog vragen hebben, kun je natuurlijk ons gewoon contacten Sara. Groetjes en nog een fijne avond!

• lara mulder
    Geverifieerde klant van ieniemieniepartys

Verzending was snel ondanks aangegeven drukte, jurk past prima en ziet er goed uit. Netjes verpakt

• MS Ripassa

Goed product naar verwachting