j'Olie et Co Aromatherapy

j'Olie et Co Aromatherapy

Het gebruik en toepassen van natuurlijke producten voor o.a. lichaamsverzorging, vitaliteit en gezondheid groeit enorm in populariteit. Producten van j’Olie et Co kenmerken zich door een genezende werking of dragen bij aan een goede gezondheid. j’Olie et Co importeert en biedt uitsluitend natuurlijke met zorg geselecteerde producten aan, zonder conserveringsmiddelen, 100% biologisch en met een gegarandeerde kwaliteit.

Dat doen we al sinds 2012! Onze specialisatie is Hydrolaten, Etherische Oliën, CO2 Extracten en Basisoliën. Uitsluitend eerlijke, natuurzuivere producten gemaakt van wilde of duurzaam gecultiveerde bloemen en planten. Uitsluitend eerlijke, natuurzuivere producten gemaakt van wilde of duurzaam gecultiveerde bloemen en planten. Tevens biedt j’Olie et Co harsen, wierook en voedingssupplementen aan en materialen om eigengemaakte producten te verpakken, waarvan sommige uniek in Nederland!

j'Olie et Co werkt o.a. nauw samen met FytArom Opleidingen, en is lid van Webwinkelkeur.

Wij onderscheiden ons door kennis en inzicht van de toepassing van onze producten. Onze producten worden gebruikt en geadviseerd door Aromatherapeuten, Massagetherapeuten, en andere Specialisten. En zijn uitsluitend, en exclusief, verkrijgbaar via onze webwinkel, en niet via retailkanalen.
9,7
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Bente
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Top produkten! Had na afloop een paar vragen en deze werden meteen beantwoord

• Ellen
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Witte rozenolie is niet wat ik had verwacht.

Dag Ellen,
    Dank je wel voor je beoordeling. Wat vervelend dat de etherische olie niet aan je verwachting voldoet.
    Wat wij graag willen weten is wat je verwachting is, en zouden daarom graag met je in gesprek gaan.
    Ik heb je gebeld en je voicemail ingesproken. Ik hoop dat we binnen afzienbare tijd contact hebben met elkaar.
    Met vriendelijke groet, en een fijne jaarwisseling,

André, Klantenservice j'Olie et Co Aromatherapy

• Hoe beoordeel je j'Olie et Co Aromatherapy?

• Sandra van Overveld
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

De producten voldoen aan de verwachting, snel geleverd en goed en met aandacht verpakt.

• Ruth Jonker
    Review voor j'Olie et Co Aromatherapy

Ik ben zeer onder de indruk van zowel de kwaliteit van de essentiële olie als de klantenservice van dit bedrijf. Na mijn aankoop van een flesje Yuzu olie, ontving ik drie dagen later een bericht van André, die mij liet weten dat ze een nieuwe batch olie hadden ontvangen en ontdekten dat deze van nog betere kwaliteit was dan de vorige. Omdat ze waarde hechten aan de kwaliteit van hun producten, boden ze mij kosteloos een nieuw flesje aan.
    Ik ontving het nieuwe flesje snel en de verbetering in geur was opmerkelijk. De Yuzu-olie ruikt niet alleen fantastisch, maar de intensiteit en zuiverheid van de geur waren duidelijk verbeterd ten opzichte van het eerste flesje dat ik had ontvangen. Dit getuigt van de toewijding van het bedrijf aan topkwaliteit.
    Al met al ben ik buitengewoon tevreden met zowel de kwaliteit als de uitstekende service die ik heb ontvangen. Dit bedrijf heeft bewezen dat ze niet alleen streven naar productkwaliteit, maar ook naar klanttevredenheid. Ik kan dit product en dit bedrijf ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige oliën en een betrouwbare service.

Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Prachtige producten en ze hebben verstand van hun spylkrn. Vertrouwd adres en erg mooie opleiding.

• Berenhart coaching
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Ruime keuze eerste klas producten gekoppeld een goede persoonlijke sevice

Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Gewoon goed. Verpakking erg verzorgd en leuk, kwaliteit producten geweldig.

• Annemarie Eskes
    Review voor j'Olie et Co Aromatherapy

snel geleverd, goed verpakt, met een leuke attentie

• Petra Sintnicolaas
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Geweldig mooie producten. Snelle levering. Duidelijke informatie en wat prettig is, is dat je direct de MSDS en het CoA van de etherische olie of CO2 kan inzien of downloaden.

• omar spreafico
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Profumazione non conforme con il reale odore di loto blu( nynphaea caerulea egiziana).

Completamente deluso! ( mi so sentito preso in giro)

Caro Omar,

Siamo estremamente dispiaciuti di leggere che si è sentito "truffato" con l'acquisto del nostro Blue Lotus Absolute. Ovviamente non è questa la nostra intenzione, poiché vogliamo fornire solo prodotti di qualità con le migliori intenzioni. Per quanto ne sappiamo, abbiamo già avuto contatti via e-mail a questo proposito. Se la delusione dovesse essere davvero grande, saremo lieti di rimborsarvi il vostro investimento. Nessun problema! Non ignoriamo alcuna esperienza personale, anzi, ci impegniamo sempre per trovare una soluzione. Sulla base della documentazione fornitaci dai nostri fornitori, non possiamo concludere immediatamente che la qualità sia così scadente, e per di più priva di esano. La invito quindi a contattarci personalmente per organizzare la sua esperienza in modo soddisfacente. Saremo lieti di sentirla all'indirizzo info@jolieetco.com.

PS. L'italiano non è una lingua che padroneggiamo perfettamente, pertanto utilizziamo Deeple come motore di traduzione.

Etherische olie co2, olie co2. Prachtige kwaliteit

• Marijke Teeuwissen
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Goede en snelle service. Bruikbare en duidelijke adviezenBestellingen worden keurig verpakt.

• Sabrina Sluimer
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Geweldige online winkel waar je aromatherapie producten kan vinden . Waar ze eerlijk en transparant zijn in hun producten zodat je ook weet dat je het natuurlijke product koopt .

• Cecile
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Fijne producten, goede en vriendelijke service!

Dank je wel Cecile!
    We doen graag ons best voor onze klanten.

• Sandrine Baaij
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

snel geleverd en mooi verpakt!

Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy

Heel veel plezier van de mooie oliën en schitterende hydrolaten.
    Dank je wel voor je mooie beoordeling Sandrine!

• Irenka Van der plas
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Snelle levering, goede kwaliteit etherische olien. Analyses makkelijk terug te vinden op de website

Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy

Super! Dank je wel Irenka.
    Analyses zijn belangrijk, en een borg voor kwaliteit.
    Fijn dat je onze etherische oliën van goede kwaliteit vind.

• Sandra van Overveld
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Mooie produkten, snel geleverd en goed bereikbaar

Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy

Top! Dank je wel voor je mooie beoordeling Sandra.
    Fantastische etherische oliën elk met hun eigen inzet, goed gekozen!

• Gepke van der Leest
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Goed klantcontact en producten zorgvuldig en mooi verpakt

Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy

Enorm bedankt voor je mooie beoordeling Gepke!
    Fantastische CO2 extracten heb je besteld, veel plezier ervan...

• Mariet ter Stege
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Ben tevreden, snelle levering en het pakketje zag er ook nog eens prachtig uit met paars zijdevloeipapier! Eerste indruk doet veel!
    Blauwe Lotus is verrukkelijk, je hebt er een klein drupje van nodig om de fijne geur bij je te dragen.Ben er blij mee!

Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy

Super Mariet! Dank je wel voor je mooie beoordeling.
    Fijn dat je er blij mee bent. Je hebt jezelf een mooi cadeau gedaan...

• Marianne Kunsel
    Geverifieerde klant van j'Olie et Co Aromatherapy

Prachtige etherische oliën van een sublieme kwaliteit

Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy

Fantastisch Marianne. Dank je wel voor je mooie beoordeling!
    Heerlijke melanges alleen voor jou en om heerlij te slapen, geniet ervan.