jghomedeco
Bij JGhomedeco vindt u allerlei interieur en lifestyle producten in een geheel eigen stijl. Dit kan zijn oude "brocante" meubeltjes, kado-artikelen, leuke kussens, woonaccessoires of sfeervolle decoratie, enz... Allemaal spullen waar wij heel blij van worden en hopelijk u ook! Een deel van onze collectie wordt met veel zorg en passie door onszelf gemaakt of gerestyld. Verder vullen wij deze aan met mooie producten die onze collectie compleet maken. Neem rustig een kijkje en laat je inspireren door JGhomedeco.
De zekerheden van https://www.jghomedeco.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016