Jouwfauteuil.nl

Jouwfauteuil.nl

Onze fauteuils zijn de perfecte aanvulling op jouw interieur. Wat je stijl of smaak ook is, je bent altijd verzekerd van eigentijds comfort en een tijdloze vormgeving. Je hebt de keuze uit vier geselecteerde modellen in diverse kleuren, en allemaal even betaalbaar. Jij bepaalt de uitvoering die helemaal bij jou past.
Meubilair, Fauteuils
De zekerheden van https://jouwfauteuil.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bij alles wat we doen houden we natuurlijk zoveel mogelijk rekening met ons milieu. De CO2-uitstoot beperken we tot een minimum door o.a. zo min mogelijk transportkilometers te maken. Maar het kan altijd beter vinden wij. Daarom planten wij tien boompjes voor elke fauteuil die we verkopen. Zo maakt jouwfauteuil.nl de wereld elke dag een stukje groener, voor nu en voor later.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020