kastenn.nl

kastenn.nl

Kastenn is dé online kastenwinkel van Nederland waar al uw kastenwensen in vervulling gaan. U vindt hier niet alleen de laatste trends voor verbazingwekkend lage prijzen, maar ook allerlei andere kasten ideeën. Kastenn heeft voor elke kastenliefhebber wat wils. Ons aanbod bestaat onder meer uit buffetkasten en boekenkasten in alle kleuren, landelijke dressoirs en TV meubels. De kasten kunt u eenvoudig online bestellen in de webshop. Kastenn heeft een eigen bezorgdienst en zeer korte levertijden.

Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Pieter de Jong
    Review voor kastenn.nl

Kast werd geleverd met kleine schade, deze werd binnen een week keurig hersteld door de service monteur. Perfecte service

• Lex
    Review voor kastenn.nl

Heel tevreden met de hoekkast en de levering. Alles op tijd en goed gedaan. Goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je kastenn.nl?

• Helene
    Review voor kastenn.nl

Super bedrijf! Fijn telefonisch contact. Kast die we kozen bleek tijdelijk langere levertijd te hebben. Heel netjes van op de hoogte gesteld. Uiteindelijk prachtige kast geleverd gekregen! Zijn er zo blij mee!! Ook de levering zelf ging super netjes. Kort om: wij willen jullie van kastenn.nl heel erg bedanken voor de prachtige kast!

• Edens
    Geverifieerde klant van kastenn.nl

Erg tevreden met buffetkast en tv-meubel !! Klantvriendelijk, ze denken met je mee. Aflevering super !!

• Haan
    Geverifieerde klant van kastenn.nl

Heel prettig bedrijf, goede voorlichting, duidelijke afspraken en.....kasten van uitstekende kwaliteit.
    Nico en Els de Haan

• Galjart
    Geverifieerde klant van kastenn.nl

Advies in showroom prima. Er wordt goed meegedacht. Afspraken omtrent levering goed en duidelijk. Bezorging keurig volgens afspraak, plaatsing in huis netjes en zorgvuldig. Kast staat geweldig. We zijn er erg blij mee

• Smit

Alles gewoon goed
    Uitleg in winkel , advies , offerte, aangepaste offerte, planning, levering en plaatsing
    Aanbeveling ,,,,

• Melisse
    Geverifieerde klant van kastenn.nl

De kast is prachtig, we zijn er erg blij mee.

• Woertman
    Geverifieerde klant van kastenn.nl

Prima service en netjes geholpen

• van den Bosch
    Geverifieerde klant van kastenn.nl

Zowel het uitzoeken en bestellen liepen prima. De wachttijd ivm het maken van het meubel klopte en de dag van aflevering was conform de afspraak.