kinderwagenDeal.nl

kinderwagenDeal.nl

KinderwagenDeal zorgt voor de allerbeste aanbieding en de laagste prijs voor kinderwagens.

Ben je op zoek naar een Bugaboo, Joolz, Stokke, Mutsy, Easywalker, Mima, Nuna, Greentom of een ander merk kinderwagen? Doe een aanvraag op KinderwagenDeal.nl, doe mee in ons inkoopcollectief en krijg een persoonlijke aanbieding!

Lidmaatschap per 16-12-2022 stopgezet

9,3

• Anthony
    Review voor kinderwagenDeal.nl

het duurde best lang voor ik mijn aanbieding kreeg. voor de rest tevreden met mijn day+ en service.

• Frans 't Hart
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Gaaf, goedkoopste nieuwe bugaboo via kinderwagen deal.

• M Zwan

Goed

• Geertje Beukers van Gameren
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Goede aanbieding gekregen voor Mn Joolz.

• Tom en Anne-Marie
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Goede service. Kende de site nog niet maar heb wel een hele goede deal nu.

• Brent
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Prima deal en korting op Joolz! Snelle reactie en bezorging.

• Geesje
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Fijne Mima kinderwagen aanbieding gevonden via kinderwagendeal. Inmiddels thuis ontvangen.

• Marjanne
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Kinderwagendeal heeft de beste aanbieding georganiseerd voor mijn Joolz Geo 2 met adapters en slaapzak. Snelle service, goed afhandeling!

• Leona Blom
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Nog geen week na het aanvragen/ inschrijven al bericht gekregen dat er een deal was gesloten met een dealer. Gelijk alles geregeld en onze Joolz Day2 met toebehoren was sneller binnen dan verwacht met ruim 150 euro korting.

• Fleur v. Kloostermann-Kappel
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Zeer tevreden. Meeste korting gekregen op Mn Joolz geo2 en stokke trip trap kinderstoel. Kom snel terug voor een buggy 😜

• Sanne
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Super! Heel blij verrast met deze korting voor mijn bugaboo Buffalo. Toch in totaal ruim €150 bespaart en allemaal goed verlopen :)

• Marlou
    Review voor kinderwagenDeal.nl

Mooie deal gekregen! Super blij met Mn nieuwe Joolz Geo. Goede service.